Capitolul 34

3.1K 191 22
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

Rihanna-What now

Simt sarutari si atingeri tandre pe tot corpul meu, si simt cum placerea ma face sa gem de cateva ori.Respiratia calda imi face niste fiori sa apara pe sira spinarii, iar cele doua maini reci formeaza cerculete pe pielea mea fina.Strang perna in pumni satisfacuta gemand incontinuu.Mainile imi parasesc corpul, si din aceasta cauza deschid rapid ochii.

-Ce?spune Josh stand dasupra mea.

-Ce este?intreb eu confuza.

-Tocmai ai spus "Harry".

-Poftim?Pfff, nu, nu am spus, imi iau eu apararea.

-Ba da, ai zis-o.

Vinovatia ma apasa pe piept, realizand ca el ma facea sa ma simt atat de bine, si atat de iubita.Nici macar nu stiu cand mi-a scapat printre buze numele lui Harold.Ma ridic stanjenita impingandu-l usor de pe mine.

A ramas aici peste noapte, si am adormit in bratele lui..insa nu se compara cu ce simteam cand Harry ma lua in brate.Cu pasi repezi ma indrept spre baie pentru a ma aranja.Astazi este luni, iar vacanta s-a dus, asa ca trebuie sa ma duc la scoala...din pacate.

Josh nu a mai scos un cuvant, ci doar s-a oferit sa ma duca la scoala.Pe drum linistea de mormant a invadat micul spatiu.Era suparat si pot aimti asta..insa nu este vina mea.Bine, poate doar putin pentru ca nu pot sa mi-l scot din cap indiferent de ce as face.

De data aceasta nu mai intarzii, ajungand la fix.In timpul orei am mai vorbit cu Demi, iar un pauza i-am povestit ce s-a intamplat de dimineata.A stat mai tot timpul cu telefonul in mana vorbind cu Niall prin mesaje.Ce n-as da sa fi fost asa si cu mine si el....

Dupa toate orele extrem de grele,sunt extenuata.Uimirea imi apare pe chip cand ma uit pe geam si vad ca...ninge?!Ok, este aproape Decembrie, insa mama natura se misca putin cam repede.Nu ma deranjeaza ninsoarea, chiar o iubesc, dar acum sunt constienta ca nu am cum sa ma duc acasa pe jos, si nu vreau sa mai stau cu Josh in masina aceea.Imi este prea jena.

Ies afara inca gandindu-ma ce sa fac, si uitandu-ma prin parcare, observ o masina extrem de cunoscuta.Imi inghit respiratia cand il vad pe Harry dandu-se jos din ea si venind spre mine.Incerc sa par cat mai neafectata si sa-mi pastrez expresia fetei neutra.

-Hai in masina, te duc eu acasa, spune el luandu-mi geanta din mana.

-Poftim?Nu ma urc in masina cu tine, Styles.

-Ah, ok atunci.O sa te las sa mergi prin viscolul acesta si sa te uzi, ca mai apoi sa racesti.

Avea dreptate, asa ca-mi dau ochii peste cap si ma grabesc sa intru in masina, la caldura.Mainile mi-au inghetat complet, dar privirea lui ma face sa ma topesc din ce in ce mai mult.

Un oftat imi scapa printre buze cand il vad blocand usile, si ma panichez putin.

-Acum o sa ma asculti, spune acesta.

-Ba nu, nu o s-o fac.Doar du-ma acasa.

Il vad dand din cap in semn ca nu, si ii observ vanataile de pe fata, si zgarieturile de pe pumni.

-Esti nebun?Nu te-ai pansat sau ceva?intreb eu vizibil ingrijorata.

Zambeste probabil observand ca-mi pasa de starea lui de sanatate, apoi se apropie de mine.

-Singurul pansament ce-mi trebuie, esti tu, sopteste el in urechea mea, apoi ma musca de lobul acesteia.

Inghit in sec cu gura uscata, dorind mai mult ca oricand sa-l sarut si sa-l imbratisez.Isi pune mana pe piciorul meu, si simt cum fluturasii din stomac au reinviat.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum