Capitolul 25

3K 173 13
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

Little Mix-Boy

Ochii sai sclipeau, si eu parca eram intr-o transa din care nu doresc sa ma trezesc niciodata.Vede ca ma holbez ca o disperata la el, si rupe tacerea ce se lasase:

-Apropo, sunt Josh, si imi intinde mana pentru a face cunostinta.

-J-Jade, ma balbai eu.

Cand mainile noastre se ating, parca ceva magic se creeaza si simt o gramada de fiori cum imi trec pe sira spinarii, iar stomacul meu o ia razna.

Imi zambeste, iar zambetul sau alb stralucitor ar trebui interzis prin lege!Simt cum lesin!Este atat de perfect incat nu-mi mai pot gasi cuvintele.

-Deci, nu sunt genul tipului direct dar, vrei sa mergem sa bem ceva?intreaba el fastacindu-se.

Dau aprobator din cap, si zambesc.Incepem sa mergem pe jos pentru ca in zona era o cofetarie popoulara, asa ca ne-am hotarat sa mergem acolo.

Imi deschide usa si ma lasa sa intru prima, iar micile sale gesturi ma fac sa zambesc si mai mult.Ne indreptam spre o masa, iar el face semn chelnerului sa ne ia comanda.

-Doua sucuri si o pizza mare, spune el.

Simt cum telefonul imi vibreaza in buzunar, iar cand ma uit la el observ ca Harry ma suna in nestire, insa ii respingeam fiecare apel si ignoram fiecare mesaj, iar pana la urma, enervandu-ma, imi inchid telefonul.

-Uhm..apropo de acel sarut, imi pare rau, zic eu incercand sa creez o conversatie.

-Ah, stai linistita, nu mi-a displacut.

Cuvintele sale ma fac sa chicotesc, si sa-mi las privirea in jos.

-Si, cum mai merge cu Styles?

Auzindu-i numele, zambetul imi dispare, si imi ridic privirea spre Josh.Se pare ca nu ratase stirile, si stia totul.Ma intreba asta doar pentru a vedea cum reactionez, daca sunt vesela sau trista.

Cand vede ca tristetea apare in ochii mei, si ca indirect primeste raspunsul ce-l dorea, spune:

-Ah, scuze, daca ceva s-a intamplat intre voi...

Dau din cap in semn ca e ok, apoi ii spun ca nu doresc sa vorbesc despre asta acum.In scurt timp comanda soseste, si incepem sa mancam,

Discutand despre hobby-urile noastre, despre filmele preferate si actorii favoriti sau cantareti, imi dau seama ca aveam o groaza de lucruri in comun.La glumele sale nu aveai cum sa nu razi, si avea acel ceva ce ma fermecase.

Seara a decurs perfect pana cand ii zaresc intrand in cofetarie pe Zayn, Perrie si...Harold.Ma inec cand ii vad, si aproape ca inghit o bucata nemestecata.

-Te rog sa nu ma vezi, te rog sa nu ma vezi, spuneam eu incontinuu aproape in soapta.

Vazand asta, Josh chicoteste.

-Rugaciunile tale nu au ajuns la Dumnezeu, ma anunta acesta.

Imi intorc putin privirea, si ii vad apropriindu-se de noi.Imi musc buza inferioara si trag o mare gura de aer, apoi o aud pe Perrie:

-Jade?

-Heeei!zic eu intorcandu-ma si prefacandu-ma ca totul este in regula.

Harry se holba la Josh, si se putea observa furia in privirea lui.Dupa ce iau cu totii un loc la masa, langa noi, linistea de mormant apare.

-Deci, ce mai faci!intreaba Zayn.

-Malik, m-ai vazut acum sase ore si intrebi ce mai fac?

Intrebarea mea starneste rasetele tuturor, mai putin ale lui Harold, ce statea cu maxilarul incordat, iar privirea lui era atintita pe Josh, analizandu-i fiecare miscare.

Discutii peste discutii au aparut, iar Jo' se pare ca se integra bine in grup, Perrie gasindu-l amuzant ai sarmant.Zayn se supara putin cand vede cate complimente ii face Pezz', dar ii trece repede.

-Scuzati-ma, trebuie sa raspund, zice Josh si se ridica de la masa.

-Te scuzam, stai linistit, striga Harry in urma lui.

El statea chiar langa mine, si acest lucru ma facea sa ma simt incomfortabil.Auzindu-i cuvintele, ma enervez si ma ridic de la masa, tragandu-l si pe el dupa mine.

-Ok, de ce te comporti ca un magar?intreb eu serioasa.

-De asta nu-mi raspunzi la telefoane?Pentru ca trebuie sa te vezi cu Mr. Perfectiune?intreaba la randul sau.

-Pai, spre deosebire de tine, el nu mi-a frant inima in mii de bucati.

-Asta pentru ca n-a avut ocazia.

Ridic din sprancene, enervandu-ma din ce in ce mai mult.

-Stii ce?Las-o balta, spun eu si ii intorc spatele, dar el ma prinde de mana si ma intoarce brutal.

Ochii sai verzi imi fac sufletul sa se topeasca, iar respiratia sa calda pe pielea mea imi amintea de momentele frumoase petrecute impreuna (chiar daca au fost putine).

-Harold, lasa-ma, zic eu aproape in soapta.

-Sa te las sa te vezi cu el?Sa te las sa suferi?intreaba el de parca ar fi un inger si de parca el nu-mi facuse nimic rau.

Imi dau ochii peste cap, si imi retrag bratul.

Pam-paaaaaam!Hopa, incet incet apare iarasi scandal :3.So, va place :">?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum