Capitolul 3

4.2K 260 8
                                    

-Alo? intreb eu atunci cand apas pe butonul 'raspunde'.

-Tu!Este numai si numai vina TA! aud o voce.

-Ok, cine esti si de unde ai numarul meu?! zic eu speriata.

-Nu te mai prosti!Stii foarte bine cine sunt, si stii la fel de bine despre ce vorbesc!

-Serios?!Atat poti? intreb ironica, dandu-mi seama ca era carliontatul.

-Lasa-ma cu vrajeli d-astea, si spune-mi cum ai reusit sa faci presa sa scrie intr-una despre noi?

-Nu exista niciun NOI!

-Asta incerc si eu sa le spun, dar nu ma asculta!

-Nu am facut nimic.

-Oh, pe bune?!Stiu ca minti.

-Ok satenule, iti zic pentru ultima oara ca: NU as vrea in vecii veciilor sa fiu vazuta cu tine, ca NU sunt o fana crizata ce te adora si ca DA te urasc.

-Ti-am omorat pisica sau ceva?!

-Nu, ai omorat sentimentele lui Taylor.

-Fie, cum zici tu.O sa suportam amandoi consecintele!

-Consecinte?! Ce, o sa ma omoare strangulata?intreb eu plina de sarcasm.

-Ugh!Esti atat de..atat de INSUPORTABILA.

-Multumesc foarte mult, zic eu foarte calma.

-Ei bine, PA!

-PA! raspund la randul meu.

-La revedere! continua el.

-Nu multumesc!zic eu apoi apas repede pe 'inchide'.

-Cine era? sare repede Demi.

-Dobitocul, increzutul, idiotul, afonul, analfabetul, prostul, tampitul, handicapatul, incultul, imbecilul, nesimtitul...

-AM INTELES IDEEA! ma intrerupe.

-Oh, a fost Harry! zic eu nepasatoare, si in secunda urmatoare sare in sus.

-HARRY TE-A SUNAT?!

-Da..nu vad care este marea scofala.

-ESTE HARRY STYLES!

-Mda, tocmai de ASTA, nu vad care este scofala! repet eu.

Sunt plina de nervi, si observ ca vremea s-a mai linistit afara, asa ca ne-am hotarat sa facem o mica ''excursie'' pana la cafeneaua noastra preferata.

Dupa ce ne imbracam, iesim din casa si...

-De cat timp sunteti impreuna?

-Saruta bine?

-Esti indragostita de el?

-Vreau detalii!

-Ce parere au baietii de relatia voastra?!

Se aud zeci de voci ce ma asaltau cu intrebari din toate partile.Inconjurau intreaga mea casa!Cum de au aflat unde stau?Sii..iarasi blitz-urile ma fac sa orbesc..Ooh, astea erau 'consecintele'!

Incercam sa ne facem loc prin multimea nebuna, dar cu greu reuseam.Din ce in ce mai multi apareau=mai multe blitz-uri=ochii mei mai aveau de suferit.Cum iesim din acea gramada, incepem sa alergam ca disperatele!Dar, serios acum, ce sa faci cand peste o suta de oameni te urmaresc ca istericii?

-Asta...nu...e...de...bine! spune Demi gafaind.

-Aleargaaa! tip eu cand observ ca dorea sa se opreasca.

Am continuat asa, pana am intrat in cafeneaua cu pricina, si ne-au pierdut in sfarsit urma.Uau..locul asta era destul de plin.Zarim o masa doar cu o persoana, si era singura la care mai erau locuri, asa ca ne indreptam spre ea.

Ne facem loc si:

-Oh, nu!Tu nu te opresti din a ma urmari?! se aude o voce adresandu-mi-se, asa ca ridic privirea si il observ pe nimeni altul decat Harry.

-Asculta, maimuta impaiata ce esti, din cauza TA sunt urmarita peste tot! zic eu plina de nervi.

-Din cauza cui?!A mea? Nu, nu, nu!Este din vina TA, pentru ca te-ai apropiat de mine.

-Cum sa nu ma apropii de un experiment esuat ca tine?!Vruiam sa fac cercetari!

-Oh, pe bune?De unde scoti toate glumele acestea de prost gust?zice el.

-Este un talent rar!

-Doamne!Ma enervezi doar cand te vad!spune si isi strange lucrurile.

-Oh nu nu nu!Eu ies prima, pentru ca eu sunt mai enervata decat tine! zic si eu si o trag pe Demi dupa mine.

Iesim in acelasi timp, si nu trec doua secunde, caci paparazzi apar iarasi.Oamenii astia chiar nu mai aveau alte subiecte de discutat?!

-Vezi ce ai facut?! intreaba Harry.

-Oh, da! Eu sunt singura vinovata.

-Multumesc pentru ca ma intelegi, spune el ironic.

-Si acum ce?!intreaba Demi.

-Hai, o sa va duc eu!zice el facand semn spre limuzina cu sofer, de parca el nu era tot un om cu doua maini, la fel ca noi toti, si nu putea conduce singur.

-Nu vin nicaieri cu tine!spun eu hotarata.

-Oh, da!Mai bine sa stai aici asaltata de jurnalisti, decat sa urci intr-o nenorocita de masina cu mine!De ce naibii nu accepti ajutorul?

-Pentru ca TU nu esti asa!Faci asta doar pentru jurnalisti, si ca sa vada cat de 'gentleman' esti, cand defapt esti un nesimtit!

-Stii ceva?! N-ai decat sa stai aici calcata in picioare de ziaristii astia.Am incercat sa te ajut, nu vrei si gata!apoi se indreapta spre masina.

-Nu am nevoie de masina ta luxoasa cu sofer!strig eu.

-Ei bine, EU AM! zice Demi.

-Ah, ma lasi?!Nu te poti gandi si tu la altcineva inafara de tine?

-Ce?!spune confuza in timp ce Harry intra in limuzina si dispare.

Si in momentele urmatoare, eu si Demi incepem din nou sa alergam spre casa cu sute de jurnalisti in urma noastra..

Siii, un nou capitol.Va multumesc foarte mult pentru ca cititi! <3

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum