Capitolul 15

3.6K 219 8
                                    

-Jade!se aude din spatele meu o voce si ma face sa ma intorc.

Imediat il observ pe Harry gafaind obosit, incruntat si putin dezorientat.Aparatele de fotografiat parca o iau razna, dar el nu le baga in seama si se apropie de mine din ce in ce mai mult.Imi apuca mana intr-a lui, dar mi-o retrag incet.

-De ce faci asta?intreb eu in soapta.

-Jade, nu este ceea ce crezi tu.

-Oh, acum ma faci si oarba.V-AM VAZUT!zic eu pe un ton mai ridicat.

-Nu face o drama aici...

-Poftim?zic eu intrerupandu-l.Te saruti cu ea fix in fata mea si imi spui mie sa nu fac o drama?

Fix atunci, pe langa noi trece un tip si ma grabesc sa-l opresc din drum, apoi ii iau fata in palmele mele si il sarut scurt.Tipul se uita ciudat la mine, apoi vazand ca Harry avea o privire ucigatoare, isi continua drumul.

-Poftim, ti-am intors favorul, zic eu cu un mic zambet arogant pe fata.

Vazand ca nu mai zice nimic, ma intorc si imi fac loc printre multimea de ziaristi ce ne inconjura.Intrebari se auzeau din toate partile, insa nu ma concentram asupra lor acum, trebuie sa imi stapanesc lacrimile si sa merg demna in continuare.

Imi scot tocurile din picioare, le apuc in mana, apoi incep sa alerg pe strada, urmarita de paparazzi.Dupa inca cateva momente de panica, observ o mica straduta si intru acolo.

Rasuflu usurata cand vad ca mi-au pierdut urma, apoi o sun in graba pe Demi sa vad ce face, si sa o anunt ce s-a intamplat.

-Oh, Doamne, esti in regula?ma intreaba ea fix dupa ce raspunde.

-Uhm..da, da sunt bine.

-Unde esti?Perrie mi-a zis ca ai fugit si ca te-a pierdut din ochi, te-am cautat pana acum.

-Sunt in regula, am iesit sa iau putin aer, o mint eu nedorind sa se ingrijoreze.Distreaza-te in continuare, zic si ma grabesc sa-i inchid pana a nu incepe sa-mi puna intrebari precum la interogatoriu.

Ma uit in jur, si constat rapid ca sunt pierduta.

-Super, spun eu in soapta doar pentru mine.

Ma ridic de pe trotuarul rece, imi scutur grijulie rochia, apoi imi apuc iarasi pantofii in mana si incep sa merg pe ciment.Luna era sus pe cer stralucind mirific, si cerul era destul de senin, lasand sa i se vada toate stelele.

-Jade!se aude numele meu, si ma intorc instinctiv.

La capatul strazii pustii, cu cateva felinare, ii observ corpul perfect, si ochii sclipitori ai lui Harold.Doar stau si ma holbez la el, rugandu-ma in sinea mea sa dispar de aici.

-Uite, imi pare r..

-Nu, nu spune asta, stiu ca nu o simti, il intrerup eu in timp ce el mai facea cativa pasi catre mine.

-Ba da, si o simt mai puternic ca niciodata, spune el ajungand langa mine.

Ma uit la asfalt, nedorind sa-i intalnesc privirea patrunzatoare ce-mi topea sufletul de fiecare data cand o observam.Isi pune degetul aratator sub barbia mea si ma face sa-l privesc in ochii sai cu pupilele dilatate.Isi apropie buzele incet de ale mele, si pentru o secunda ma tenteaza acest lucru, dar imediat realizez ce imi facuse, si fac brusc fac cativa pasi inapoi.

Pare indignat din cauza asta, si de aceasta data, vine repede spre mine, iar eu nu realizez cand se intampla totul, si in secunda urmatoare, buzele sale carnoase si pline le zdrobesc pe ale mele, iar mainile lui imi inconjoara trupul, tragandu-ma spre el, pana ne lipim complet.

Isi dezlipeste buzele usor, facand sarutul sa dispara, apoi trage o gura mare de aer si imi sopteste:

-Imi pare rau pentru ca te fac ca suferi, si ma simt ca un idiot din aceasta cauza, dar totul...ugh, totul este atat de complicat.

-Pentru ca tu complici treburile, imi fac eu curaj sa zic.

Isi ridica privirea in pamant , apoi se uita la mine si ma intreaba:

-Ce vrei sa spui?zice el cu un mic zambet pe fata, de parca durerea mea il facea de fiecare data sa se simte si mai puternic, si sa vada ca sunt de fiecare data tot mai neajutorata in fata lui.

-Asta este un alt joc murdar de al tau?Pentru ca m-am saturat sa te joci cu mine, si de fiecare data sa castigi, Harold.

-Deci, iti pasa?

Trag o gura mare de aer, si imi opresc lacrima ce astepta sa mi se prelinga pe fata rece din cauza vantului ce batea, facandu-mi parul dezordonat.

-N-nu, zic eu.

-Ba da, iti pasa.Tocmai ai spus asta, tu cu gurita ta.

-Nu imi pasa, spun eu, vazand durerea din ochii lui ce ma satisfacea.

Ii apare un mic zambet in coltul gurii, apoi se apropie de mine, si isi pune mana stanga pe fata mea, mangaindu-ma usor.Cealalta mana a lui imi inconjoara corpul, si mi-l mentine lipit de al sau.Usor, cu miscari gentile, isi indreapta gura umezita spre buza mea inferioara, apoi simt o durere ingrozitoare.Simt gustul sangelui ce-si face aparitia, si imi trec limba peste zona afectata.Cu ochii inchisi, involuntar inca astept sarutul lui dulce.Ii aud rasul cristalin, si ma face sa tresar putin.

-Nu te pricepi sa minti, spune acesta indepartandu-se usor de mine.

Ii ocolesc privirea dar degetul sau ma face sa-l privesc fix in ochi.

-Ai dreptate, zice acesta, imi place sa ma joc cu tine, si da, poate sunt un nesimtit, dar asta-s eu, spune el cu privirea atintita spre corpul meu firav.

-O singura intrebare: de ce eu?zic si eu, neasteptand un raspuns.

Si nu mi-l ofera, dar in schimb imi ofera un mic zambet pervers, apoi imi da o suvita de par la o parte, privindu-ma satisfacut.

-Pentru ca tu, tu esti altfel, spune el sec.

Aloha :> ce mai faceti?Dap, lucrurile se complica, ce credeti ca o sa se intample :o3?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum