-Multumim, Londra, sa aveti o seara placuta!spun baietii si isi iau ramas bun de la publicul mare.
Ne ridicam de pe scaunele noastre, apoi ii arunc o privire lui Harold ce scoate usor limba la mine, apoi chicoteste.Un mic zambet imi apare involuntar pe fata.
Iesim cu greu din sala, inghesuindu-ne printre miile de fane ce inca tipau si erau entuziasmate.
-Ok, unde am parcat?intreaba Demi confuza.
-Chiar aici am lasat masina, ii zic eu aratand spre un loc de parcare gol.
-Ei bine, daca am lasat-o aici, atunci unde a disparut?se inpacienteaza ea.Cum o sa ajungem la petrecere?
-Ugh, taxi!tip eu si imediat un taxi opreste chiar langa noi.
Ma urc nesigura in el, inca ingrijorandu-ma despre masina Demetriei .Dupa ce ii dam adresa casei mele, pentru ca trebuie sa ne schimbam, o luam din loc, si butonez rapid telefonul si ii formez numarul lui Harry.
-Stiai ca este interzis sa parchezi pe locurile V.I.P?zice el jucaus.
-Ugh!Ai idee unde este masina?intreb eu.
-Da, stai linistita, Paul o sa se ocupe de asta, nu-i asa Paul?intreaba el.
-Nu, se aude o voce chiar de langa el.
-Vezi, precum am zis, o sa se ocupe el.
Chicotesc, apoi hotaram locul unde o sa ne intalnim pentru petrecere.Este organizata la cel mai luxos club din oras, baietii astia stiu cum sa petreaca, nu gluma.
-Ai vazut cumva rimelul, unde este rimelul, ce ma fac fara rimel?tip eu prin casa, stiind ca suntem in intarziere.
-ESTE CHIAR IN MANA TA!tipa la randul ei Demi.
-Oh, de ce esti asa bleaga?intreb eu.
Imi arunca o privire ucigatoare, si dupa alte cateva minute de panica, suntem in sfarsit gata.
Iesim din casa, si cautam cu privirea masina ce era trimisa dupa noi.Imediat zarim o limuzina neagra, cu un sofer ce statea cu portiera deschisa asteptandu-ne.Trebuie sa ma acomodez cu asta, nu?
Trecem pe langa fanele de la intrare, ne spunem numele femeii cu o agenda in mana.Incepe sa caute pe lista, pana ne gaseste.
-Oh, domnisoara Jade Styles si...
-Styles?intrebam amandoua in cor.
-Oh, cineva a dat de belea!zic eu stiind ca Harry facuse asta intentionat, este atat de pervers!
Dupa ce ne gaseste, ne deschide usa si imediat observam o gramada de oameni ce dansau pe melodia "Mirrors", si se distrau pe cinste.
Pasim sfioase, si simt doua maini ce imi inconjoara corpul pe la spate, si tresar umpic, apoi cand ma intorc il observ pe Harry.
-Jade Styles, serios?intreb eu.
-Oh, se pare ca ai observat!zice el cu zambetul pervers ca intotdeauna pe fata.
Ma ia in brate, si imi intinde un cocktail, apoi ne strecuram in multime.
-Ugh!Nu din nou, zic eu.
-Ce este?intreaba el.
-Iarasi am pierdut-o pe Demi!
-Oh, stai linistita, se va acomoda printre atatea vedete!zice el, apoi imi intinde mana, parca invitandu-ma la dans.
Dau din cap aprobator, apoi ne facem loc pe ring, si incepem sa ne destrabalam.Isi pune timid mainile pe soldurile mele, dar momentul este intrerupt.
-Jade?intreaba o voce de fata si o recunosc imediat.
-Taylor?intrebam si eu si Harry in acelasi timp.Ce cauti aici?
-Managerii nostrii au hotarat sa vin aici, ne lamureste ea.Dansezi?mai adauga dupa cateva secunde de tacere fixandu-l cu privirea pe Harry.
Harold se uita la mine, si ii fac un semn subinteles.Imediat il apuca de mana, il strange putin si incep sa danseze.
Ma doare atat de mult sa-i vad impreuna, chiar daca inainte adoram Haylor.Si care este faza cu managerii?Totul este doar pentru publicitate?De ce trebuie sa ne fie stricat fiecare moment in parte, fie de paparazzi fie de ea?
-Hei, esti bine, zice cineva din spatele meu, si tresar parca trezita dintr-o transa.
Ma intorc repede, si ma grabesc sa raspund:
-Uhm da, da...totul este..bine.
Imi ridic usor privirea, si dau de Perrie.Cum o zaresc, imediat o iau in brate pentru ca aveam nevoie de o imbratisare lunga.Imj musc buza inferioara pentru a-mi potoli lacrima ce-mi apare in coltul ochiului.
-Hei, ce ai patit?intreaba ea.
Imi intorc privirea spre Harold si Taylor, facand-o si pe ea sa se uite in acea directie.
-Haide, vino la baie, ti s-a intins machiajul, zice ea.
Ma ia de mana, si ma taraste dupa ea pana ajungem la toalete.Intram acolo, apoi isi scoate din poseta o mica cutie de farduri.
-Stii ce?zic eu in timp ce aceasta se ocupa de fata mea.Este cel mai mare magar pe care l-am vazut!Adica, in minutul asta este cu mine, apoi apare ea si parca nu ma mai cunoaste!De ce-mi face asta?
-Nu este in totalutate cina lui, este nevoit sa faca asta.
-De ce?
-...managerii vor sa continue minciuna cu Haylor.
-Stai asa!Haylor nu a fost real?
-Ba da, dar doar pentru cateva zile, apoi s-au despartit, dar cand managerii au vazut cata publicitate aduce aceat cuplu, au continuat obligandu-i sa minta.
Dupa ce imi refixeaza machiajul, ies de acolo cu un zambet larg pe fata, pentru a-i demonstra ca nu-mi prea pasa.Zambetul imi dispare cand ii vad pe ei sarutandu-se.Harold ma observa si se dezlipeste de ea.Se apropie de mine, dar incep sa fug nedorind sa ma vada plangand.
Incerc sagasesc iesirea, si intr-un final reusesc.Aerul proaspat imi invadeaza narile, si blitz-urile paparazzilor ochii.Imi acopar ochii pentru a nu observa lacrimile din ochii mei, dar in zadar.
Apar problemele :>, ce parere aveti :">?Multumesc pentru peste 900 citiri >:D<!!
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...