Ma imbrac repede, imi trag o caciula pe cap, dar cand vreau sa ies pe usa, Harry ma prinde de incheietura si ma trage spre el.Ii pot simti respiratia calda pe gatul meu, si imediat imi lasa acolo un mic sarut.Ma intorc lent spre el, si pot observa cum isi musca buza inferioara privindu-ma.
-Trebuie mereu sa te holbezi asa la mine?intreb eu ridicand dintr-o spranceana.
-Trebuie tu sa fi mereu asa de sexy?imi raspunde el cu o alta intrebare, cu zambetul sau pervers pe fata.
Imi dau ochii peste cap, apoi ma retrag din stransoarea sa.Nu apuc sa fac doi pasi, caci ma prinde iarasi, dar de data asta de mijloc, si ma lipeste de abdomenul sau.
-Tot imi ramai datoare, si promit ca o sa-ti placa, imi sopteste, apoi ma musca usor de lobul urechii.
Imi da drumul, si ma grabesc sa ies din camera ca sa-mi trag sufletul.La fiecare atingere a sa, respiratia imi devine sacadata, iar corpul meu parca vrea mai mult de fiecare data.
Il vad iesind pe usa, apoi trece pe langa mine si coboara scarile.De ce se comporta asa?Intr-un moment este dragut si romantic, in altul este pervers, iar apoi este nepasator.Nici nu stiu de ce sunt geloasa cand se apropie de alta fata, pentru ca nu suntem impreuna.Este doar o joaca.Ugh!
Imi alung aceste ganduri din minte, apoi ma grabesc sa cobor scarile cand o aud pe Demi strigandu-ma.
-Ei bine, sunteti gata?intreaba Niall.
Dam aprobator din cap cu totii, apoi pot observa cum subtil, Demi ii apuca mana lui Niall, si ies impreuna din casa.Ok, am lipsit doua ore si se intampla asta?
Cum ies afara, pot simti cum incep sa tremur instantaneu.Toti o iau in fata, si eu raman in urma, incercand sa pasesc pe zapada ce ma facea sa ma dezechilibrez.Aburi ieseau din gura mea de fiecare data cand expiram, iar fulgii mari imi ramaneau in par.
Intr-un final, ii ajung din urma, si dupa inca ceva mers, ne oprim.Am ajuns in centrul satucului, intr-un parc, cu patinuar, partie si tot ce iti doresti.
-Eu iau sania!tipa Louis si se grabeste sa apuce o sanie portocalie.
-Oh, haide Lou'!Eu o voiam!se supara Liam.
Inca o cearta de-a lor a aparut, dar nu-i bagam in seama.Eu si Demi am patinat.Ce-i drept, doua secunde, caci in restul timpului ori ma loveam la cap, ori o adunam pe Demi de pe jos.
Iesim din patinuar, si dupa cateva minute de batut cu bulgari, ma simt trasa in spate, si o mana mi se pune la gura.Inima incepe sa-mi bata ingrozitor de tare, si sunt tarata pana in spatele unei cabane.Ma simt eliberata, si ma intorc repede pentru a-l vedea pe Harry ce radea.
-Trebuia sa iti vezi fata, zice el, aratai atat de speriata.
Ii dau cu pumnul in umar, si oftez usurata pentru ca am tras o sperietura grozava.Dau sa plec, dar ma prinde, si ma intoarce cu fata spre el.Ochii sai verzi ii intalnesc pe ai mei, si impietresc.
-De ce-mi faci asta, Styles?De ce te joci cu mine?rup eu tacerea.
Nu-mi raspunde, doar zambeste, apoi ma apuca de mijloc, si ma trage aproape de el.
-Esti placerea mea vinovata, spune el aproape de urechea mea, si simt cum tot corpul imi vibreaza de emotie.
Imi musc usor buza, apoi il observ pe el apropiindu-si gura de a mea.Ma retrag usor, dar apoi nu mai rezist tentatiei, si il sarut.Ma musca, si imi mangaie corpul gentil, si suntem intrerupti de Zayn ce ne striga.
Ne dezlipim unul de altul, apoi ne ducem catre ei.
O data ajunsi acasa, ma grabesc sa urc la mine, pardon, la noi in camera, si sa ma schimb pentru ca hainele de pe mine erau ude.Raman doar in maiou si chiloti, cautandu-mi pijamalele.
Usa se deschide larg, si eu tresar, dar ma linistesc putin cand il observ pe Harold stand si umezindu-si buzele.Nu stiu de ce, dar incepea sa nu-mi mai fie atat de rusine in preajma lui.
El inchide usa la loc, apoi se apropie usor de mine, si incepe sa ma sarute salbatic pe gat iar palmele lui imi strang puternic fundul.
-Harry!il intrerup eu.
-Stai linistita, suntem singuri, zice el continuand sa ma sarute, ceilalti au plecat la un restaurant din zona, ma lamureste dupa cateva secunde de tacere.
Cu pasi mici, ne indreptam spre pat, si ne aruncam usor in el.Este deasupra mea, si continua sa-mi mangaie corpul aproape gol.
-Este timpul sa-mi platesti datoria, esti a mea, rasuna cuvintele sale in incapere, si ma face sa-mi musc buza inca o data.
Hopa :>.Da, sunt perversa iarasi :)).Scena va continua in urmatorul capitol :">.
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...