Ma imbrac in ceva comod, si-mi prind parul intr-un coc dezordonat.Imi apuc in graba telefonul si geanta, imi iau la revedere de la Lexy, si ies pe usa.
Dupa cateva minute de mers, ajung la acea pizzerie.Intru sfioasa inauntru, si imediat il observ pe Harry ce-mi facea cu mana.Ma indrept inspre el, si observ ca mai era cu inca patru baieti.Oh, erau in formula completa de prostie.
-Waw, ce bine iti sta parul!spune Harold ironic.
-Nu mai fi rautacios! sare repede tipul blond.Buna, eu sunt Niall, dar probabil ma stii deja.
-Defapt, ea nu este un fan, spune Harry, apoi toti par foarte socati.
Imi fac loc printre ei, si intre timp vine si pizza.
-Deci, tu esti fata problema..zice un tip cu cercel.
-Uhm...da, cred ca da, vine raspunsul meu rapid.
-Tu vrei cumva sa mi-l furi pe Harry??intreaba dramatic tipul ce poarta un tricou cu morvcovi.
-Yacks, nu! spunem aproape in acelasi timp eu si Harold.
Singurul tip ce era tacut, avea parul tuns scurt si statea incontinuu cu telefonul in mana.Probabil vorbea cu cineva.
-Deci, poftim biletele!zice intr-un final Harry, si mi le intinde.
Le iau rapid din mana lui, apoi dau sa ma ridic, dar o voce ma opreste.
-Ce?Pleci asa devreme?intreaba..cred ca Niall, asa-l cheama nu?
-Pai, nu am de ce sa stau aici cu voi.Mi-am luat biletele, caci pentru ele am venit, nu sa va vad mutrele fitoase.
-Ouch, asta a durut! zice el, apoi isi pune mana la inima.
Imi dau ochii peste cap si ma asez din nou la masuta, nu pentru ca m-a rugat el, ci pentru ca mi-e foame.
Restul serii a decurs "normal", tipul acela cu parul scurt era tachinat cu o lingura de Niall.Frezosul se uita din cinci in cinci minute intr-o oglinda pe care o tinea in buzunar.CE OM ISI TINE O OGLINDA IN BUZUNAR?!Niall a mancat vreo doua pizza, iar Harry se holba la mine.
Iesim impreuna din pizzerie, si n-apuc sa ma dezmeticesc din cauza blitz-urilor, ca Harry ma apuca de incheietura si ma trage dupa el.Intram repede in limuzina cu geamurile fumurii, prin care nu se vedea nimic.Soferul incepe sa conduca pana la casa mea.
-De ce cobori si tu cu mine?il intreb eu pe Harry.
-Pentru ca paparazzi stiu hotelul in care suntem cazati, si nu o sa ma lase in pace.
-Dar ai spus ca doar o noapte!spun revoltata eu.
Ma trage iarasi de mana, si intram in casa.
-Milioane de fete, ar muri daca le-as face ce-ti fac tie!
-Ei bine, eu nu ma numar printre acele milioane.Cand o sa accepti faptul ca te urasc?
-De ce ma URASTI?
-PENTRU CA SUNT O SWIFTIE!tip eu.
-Oh, asta explica muulte.
-Adica?!intreb eu simtindu-ma insultata.
-Cum te comporti, cum te imbraci, cum vorbesti..semanati atat de mult!
-Ei bine, daca vrei sa insinuezi ceva, nu ma intereseaza.
-Vreau sa insinuez ceva.Esti o mironosita enervanta, precum ea.
-Oh, da, zice tipul care A STAT CU EA!Doamne, n-ai pic de demnitate.
-Doar taci, te rog!
-Obliga-ma!
Se apropie de mine, imi apuca fata, si imi pune mana la gura.Il musc, apoi el scoate un tipat.
-Ti-ai cerut-o singur!spun eu zambind mandra.
In momentul urmator, incep sa alerg cu el in urma mea.Incepem sa radem, si nu-mi vine sa cred ca ma face sa ma simt bine.Ma prinde de la spate, si ma ridica putin de pe sol.
Ma intorc cu fata spre el, si amandoi aveam fata luminata de un zambet superb.Imediat ce ne-am dat seama cat de apropiati suntem, ne-am indepartat instantaneu.
-Uhm...deci...ti-e foame?intreb eu pentru a schimba subiectul.
-Uhm...da..da, cred ca da, repeta el intr-una.
Hopaa, incet, incet se aprinde flacara :>
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...