-Haideti odata!se aud pentru a mia oara baietii strigandu-ne.
Se pare ca au fost mai rapizi decat noi, iar acum s-au hotarat sa ne bata la cap.Noi alergam in stanga si-n dreapta pentru a ne aranja.Parca toate obiectele se ascund de mine atunci cand am mai mare nevoie de ele.
-Ok, sunteti gata?intreaba Eleanor aruncand o ultima privire in oglinda pe care ne bateam.
Am dat aprobator din cap, si in sfarsit usa camerei se deschide, iar cand ajungem jos se holbau la noi insistent.
Perrie l-a luat de mana pe Zayn, si Eleanor a facut acelasi lucru cu Louis.Tusesc cu subinteles, pentru ca Harry nu-si lua ochii de la tinuta mea, si el tresare parca trezit dintr-o transa.Se da la o parte, lasandu-ma sa ies eu prima, si ne grabim spre limuzina ce ne astepta de mai bine de o ora..saracul sofer.
Ne-am inghesuit inauntru, si am pornit spre VMAs.Dupa un drum destul de lung, am ajuns aproape de covorul rosu.Oh, Doamne.
Fanii erau si in stanga si in dreapta, si blitz-urile parca o luasera razna.Imediat cum am deschis portiera, tipetele aproape ca mi-au spart timpanele.Baietii au inceput instantaneu sa zambeasca, si la fel au facut si Perrie si Elanor.Eu stateam speriata in spatele lor, incercand sa ma incurajez.Am tras o gura mare de aer, si mi-am facut loc printre ei.Toate aparatele de fotografiat se indreapta spre mine, si fac imediat cu mana.Zambesc si eu, si incepem sa mergem pe covor.Stau langa Perrie si Zayn, nevrand sa atrag prea mult atentia asupra mea.
Doi paznici imbracati in negru si cu ochelari de soare ne deschid usa imensa de la intrare.Baietii saluta inca o data directionerele, apoi intram inauntru.Locul asta este enorm.Ma uitam in jur nevenindu-mi sa cred ca ma aflu aici.Un colidor mare ne statea in fata, si oameni necunoscuti ce vorbeau erau in stanga si in dreapta noastra.
Incepem sa mergem, si deja aud galagia ce era in sala.Dupa un drum epuizant ajungem in backstage.Dumnezeule, vad atatea vedete, si parca imi vine sa ma duc si sa sar pe ele cerandu-le autografe..dar trebuie sa ma abtin.O femeie de varsta a doua ne ajuta sa gasim intrarea in sala, si ne ureaza vizionare placuta.Ne facem loc printre gramada de scaune, si mergem printre vedete pana la locurile noastre.
-Vad eu prost sau..este..Taylor?intreb entuziasmata.
-Se pare ca au vrut sa ne puna aproape de ea ca presa sa mai aiba ce scrie despre Haylor, spune Liam.
Eram chiar in spatele Selenei si a lui Taylor, iar Ed Sheeran era cu un rand mai in fata de ele.Cu greu ma abtin sa nu sar in sus de bucurie.Camerele sunt peste tot, deci trebuie sa am grija de imaginea mea.Un ecran imens este deasupra nostra, cu vedere la scena.
Ed intoarce usor capul pentru a-i saluta pe baieti, este mai adorabil decat la televizor.Ma observa si imi face cu mana.Ok, cred ca o sa lesin, dar zambesc si ma prefac ca totul este in regula.
-Buna!zic eu incantata, uitandu-ma la Tay'.
Isi inoarce putin capul si ii apare un mic zambet pe fata.
-Hei, tu esti....
-Jade, ma grabesc sa raspund eu.
-Oh, iubita noua a lui Harry.
-Defapt, nu suntem..
-Oh, stai linistita, nu ma intereseaza viata lui personala.
Zambesc usor, iar ea isi intoarce capul la loc.Ma simt putin indignata pentru ca intr-un fel m-a tratat cu superioritate, dar si eu as fii reactionat la fel daca iubita fostului meu m-ar fii salutat.
Susotelile incep sa dispara atunci cand gazdele spectacolului apar si anunta ca pe scena o sa intre Lady Gaga pentru a canta.
-Vrei jumatate de portocala?ma intreaba Harry.
-Ce?De unde ai luat portocala asta?
-Din lift, deci vrei sau imi ramane numai mie?
Chicotesc, si ii spun ca nu doresc.Ce om intreg la cap mananca o portocala pe care o gaseste in lift?
Tresar putin atunci cand mana lui Harry o atinge din greseala pe a mea.Simt fiori prin tot corpul.Doar de la o atingere mi se intampla asta?Se uita in ochii mei si isi cere scuze.Nu prea contau cuvintele pentru ca privirile noastre se intersectara si parca ceva magic se creeaza.Zambim amandoi, si cu greu ne dezlipim din aceasta privire.
Urmatorul capitol va continua tot cu VMA :3.Si se va intampla ceva in legatura cu Taylor ^^.
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...