Melodia sugerata pentru acest capitol este:
Selena Gomez-Sad Serenade
-Nu pot!cuvintele imi ies din gura inainte sa le mai pot analiza, insa stiu ca este adevarat dupa ce am spus.
Ochii lui se maresc si isi deschide putin gura, probabil vrand sa spuna ceva.
-Nu pot sa-ti mai acord inca o sansa.De la inceput m-ai umilit, m-ai batjocorit, te-ai jucat cu mintea mea!Acum imi dau seama ca in tot acest timp..tu doar JUCAI un rol!vocea mea creste.Poate puteam trece peste faza de la cabanuta..insa ce ai facut pe parcurs?!Este de neiertat Harold!
Fac o pauza pentru a respira printre lacrimile ce mi le provocau propriile mele cuvinte, stiind cat adevar se ascunde in spatele lor, si cat de naiva am fost pana acum sa nu-mi dau seama.
-Am langa mine un baiat ce ma iubeste, ce ma respecta!Voi fi mult mai fericita fara tine..si daca "ma iubesti" asa cum pretinzi tu de cateva zile, desi stiu ca este o parte din jocul tau, ma vei lasa sa ies din viata ta, pentru ca stii ca imi este mai bine fara tine.Stii ca imi provoci doar durere, si stii ca ma faci doar sa plang.
Isi fereste privirea de a mea.Huh, se pare ca rolurile s-au inversat.Eu sunt la putere.
-Am fost prea orbita de tot "farmecul" si "sarmul" tau.Esti o nenorocita de vedeta!Cum puteam sa nu fiu atrasa de tine, si de felul in care ma tachinai?Cum sa fi fost asa ceva posibil?Nu regret nimic, ma bucur ca i-am cunoscut pe baieti, pe Perrie si Eleanor.
Mi se pare mie, sau aerul din masina este inexistent?Oh, stai!Nu mai pot respira printre plansete si suspinuri.Dap, acum are logica.
-Eu..eu nu cred ca mai vreau sa te vad, Harry!vocea mea e mica, mai mica decat o soapta, si nu stiu daca m-a auzit.
-Jade, eu..
-Nu, Harry.Niciun "eu".M-am saturat de "Jade"-urile si "eu"-rile tale!Doar inceteaza, si deblocheaza masina!zic eu in timp ce incerc sa apas pe usa pentru a o deschide.
Ma surprinde prin a atinge un buton mare aproape de bord.Un mic clinchet se aude, si sunt libera.
Nu ma mai intereseaza gradele cu minus de-afara.Poate sa vina si un tsunami.Tot ce vreau acum este sa ma duc la Josh si sa-i cer scuze pentru azi dimineta.Ma simt atat de prost pentru ca nu l-am apreciat pana acum.
Pana nu am spus acele cuvinte cu glas tare, nu am realizat ce jalnica si patetica sunt.Cat de proasta pot fi sa stau intre ei doi?
Nici nu stiu cum reusesc sa alerg pe gheata de pe jos, insa sunt recunoscatoare ca nu mi-am spart capul pana acum.In timp ce sunt putin atenta la drum, ii apelez numarul.
DIN PERSPECTIVA LUI HARRY
Sunt asa un idiot!Sunt un idiot mai mare decat...decat Regele Idiotilor!Nici macar nu ma mai pot insulta!Ugh!
De ce am lasat-o sa plece?De ce i-am dat drumul atat de repede cand mai aveam atatea lucruri de spus si de facut..
Are atat de multa dreptate!Sunt doar un nemernic!O vedeta ce se saturase de viata lui monotona, calatorit-cantat-compus, si m-am hotarat sa-mi bat joc de cea mai scumpa fata de pe Terra!
Doar cand ma gandesc la lacrimile cu care a plecat din masina.Desi nu am spus nici un cuvant in ultima parte a conversatiei, am ranit-o doar cu prezenta mea.Sunt asa un idiot!
Nu imi pasa ca gonesc cu 110 la ora prin oras, cand oricine poate sa-mi sara in fata!Vreau doar sa plec, si sa uit.
Defapt, ce tot zic aici?Nu as vrea sa uit nimic!Nici un moment petrecut cu ea.Subsolul, primul sarut, vazand-o dezbracata, telecabina, cabana..Ught, cabana!
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...