Melodia sugerata pentru acest capitol este:
Katy Perry-Unconditionally
Trec pe langa el si ma indrept spre masa, uimita cand vad ca Niall si Demi aparusera si ei in peisaj.
Ma asez intre Demi si Perrie, asigurandu-ma ca Harry nu o sa se mai poata pune langa mine.Aflu ca ei au plecat pentru ca s-au simtit "vinovati".Degeaba incercam eu sa-i conving sa se duca inapoi cat inca mai au cabana inchiriata, caci ma refuzau de fiecare data.
Josh se apropie de noi dupa o lunga convorbire telefonica cu parintii sai plecati in Spania.
Desi nu stateam unul langa altul, inca pot sa-l simt pe Harry holbandu-se la mine, si incruntandu-se nervos din sprancene cand privirea mea si a lui Josh se intersectau.
-Deci, rupe Perrie tacerea, o sa vii la petrecerea de Halloween, nu?
-Uhm, zic eu confuza, o organizati voi?intreb eu si provoc cateva rasete din motive necunoscute mie.
-Bineinteles ca nu, se organiseaza la Club 21, este privata.Nu ai cum s-o ratezi, toate vedetele vor fi acolo, si in plus, vine si Demi.
Ii trag o privire lui Demi, iar aceasca da aprobator din cap.Probabil se ducea cu Niall.
-Pai, nu am partener, deci nu pot veni, zic eu incercand sa-mi gasesc o scuza.
-Cum sa nu ai?Josh, aici de fata, este complet disponibil sambata seara.
Pana la urma, dupa multe incercari esuate, au reusit sa ma convinga.O singura intrebare ma framanta extrem de rau: Harry cu cine va merge?Adica, cu siguranta va fi acolo, dar insotit de o alta fata..care nu sunt eu.
Imi alung toate aceste ganduri din minte pentru ca-mi faceam rau singura.Privirea lui Harold imi urmarea fiecare miscare si fiecare gest.Cand vorbeam, chiar daca nu ma uitam la el, puteam simti cum ma priveste insistent, facandu-ma sa ma intimidez putin.
Seara a decurs normal, noi mancand ceva, Perrie giugiulindu-se in continuare cu Zayn, Niall tachinand-o pe Demi, iar Harry stand mut in marginea mesei, uitandu-se din cand in cand la telefon, si oftand adesea, probabil din cauza plictiselii.
Cred si eu ca se plictiseste daca nu mai are de cine sa-si bata joc.Dupa ce mai dezbatem cateva subiecte, si dupa ce mai discutam despre costumele pe care urma sa le purtam la petrecerea de saptamana viitoare, ne hotaram sa plecam.
Parasesc localul pe rand, Niall, Zayn, Perrie si Demi.Singurul lucru pe care nu-l inteleg este faptul ca Harold sta in continuare langa noi, muscand rar din ultima felie de pizza ramasa.
Vazandu-ma confuza si enervata putin, Josh i se adreseaza lui Harry:
-Daca nu te superi...
-Ah, zice acesta ridicandu-si privirea, nu ma supar, puteti ramane.
Josh casca putin ochii, gest facut si de mine.
-El voia sa zica: pleaca o data de aici nu mai trebuie sa stai pentru ca toti prietenii tai au plecat!spun eu repede.
Harold profita de aceasta ocazie pentru a ma privi inca o data in ochi, si pentru a-mi topi sufletul.Simt cum bataile inimii mi se accelereaza, si respiratia imi devine brusc sacadata.
Dupa ce face contact vizual cu mine, se ridica, isi ia haina de pe spatarul scaunului si arunca dolarii pentru consumatie pe masa.Vazand ca paraseste cofetaria, respir usurata.
-Uau, ce este cu tipul?intreaba Josh imediat dupa ce Harry tranteste usa de la iesire.
-Uh, ocolesc eu sa raspund intrebarii, putem...putem schimba subiectul?Te rog?
Da aprobator din cap, si zambim simultan.Dupa ce ne cunoastem mai bine, subtem nevoiti sa parasim localul.Nu de alta, dar sefii ne-au alungat pentru ca se inchisese de mult timp, insa nu doreau sa ne strice intalnirea.
Iesind afara, simt cum incep sa tremur instant.Vazand asta, ca un gentleman ce este, Josh se dezbraca de sacoul pe care-l purta, si mi-l pune pe umeri.Ii ofer un zambet in locul unui "multumesc", si ne indreptam spre parculetul din apropiere.
Este ciudat cum lucrurile se petrec atat de repede.Mergand pe alee, acesta, stangaci, imi atinge degetul mic al mainii.Brusc, ne ridicam amandoi privirea din pamant, si ochii nostri se intalnesc iarasi.
-Eu..uh..scuze, spune acesta balbaindu-se de cateva ori.
-Nu este n-nimic, raspund eu dupa cateva secunde de liniste.
Tine mortis sa ma conduca pana acasa spunand ca sunt "fragila" si ca "o fata ca mine nu ar trebui sa umble singura pe strazi".Nu ma deranjeaza acest lucru, defapt, asta este inca un motiv sa-l plac si mai mult.
Intrand pe aleea casei, ne oprim in fata usii.
-Deci, presupun ca ne spunem "la revedere", zice el.
-Uh, ai promis ca ma suni, ii amintesc eu si acesta zambeste.
Simt cum parca buzele lui ma atrag ca un magnet, si ma apropii din ce in ce mai mult de ele.Cand gurile noastre sunt la cativa milimetrii distanta, usa se deschide iar zgomotul ne face sa tresarim putin si sa ne indepartam brusc.Imi indrept privirea spre usa, si il observ pe tata uitandu-se parca mirat la noi.
Josh il saluta politicos, apoi pleaca incet.Stiu ce urmeaza: o discutie teribila tata-fiica, in care tata imi va spune pentru a nu stiu cata oara ca nu este bine sa ma atasez atat de repede de un baiat.
Daca-ar stii cat de sensibil, romantic, gentil, bland..perfect este Josh, atunci si-ar tine cuvintele pentru el.
Urc grabita scarile, si cand intru la mine in camera ma trantesc repede in pat.Cand ma gandesc la el, simt cum fluturasii zboara prin stomacul meu, si ma fac sa strang o perna in brate.
So, ce parere aveti despre Josh?Ce credeti ca va face Jade in continuare :>?
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...