Tot drumul am stat cu ochii pe geam nedorind sa-l privesc pe el.Se juca cu mine?Ma manipula atat de usor si..ma face sa cred ca ma place, apoi BUF! Imi demonstreaza ca totul este doar in mintea mea si ma lasa cu ochii-n soare.
-Jade!zice Perrie in spatele meu si ma face sa tresar.Am ajuns!ma anunta ea.
Imi apuc poseta si deschid rapid portiera pentru a iesi cat mai repede de aici.Trantesc usa in spatele meu, fac cativa pasi apoi aud inca una deschizandu-se.Ma intorc putin si-l observ pe Harold ce se grabea spre mine.
-De ce te-ai dat jos?intreb eu confuza.
-Duh!Raman tot aici.
-Ugh!spun eu si merg iarasi rapid spre usa, si il pot simti chiar in spatele meu.
Cum intru inauntru trantesc usa si imediat se aude probabil Harry dand cu nasul in ea.Ma grabesc spre scari, dar imediat imi simt incheietura mainii stranse si sunt trasa brusc in jos.
-Au!tip eu.Sunt umana!
-De ce te comporti asa?
-Asa cum?! intreb eu facand pe proasta.
-Faci pe inaccesibila!tipa el.
-Nu fac pe inaccesibila!Sunt inaccesibila!tip si eu.
-Ei bine, nu mai fii!
-Uite ca o sa fiu in continuare, pentru ca tu esti doar un...
Dar imediat corpul imi este cuprins de mainile sale si ma trage repede spre el.Se apropie de buzele mele, si imediat incepe sa ma sarute la fel de pasional precum a facut-o si prima data.Ma desprind din stransoare si tip:
-Nu te mai suport!
-Ei bine, nici eu nu te mai suport!
Apoi ii apuc fata in palme si il sarut iarasi, bagandu-mi mana in carliontii sai si tragandu-i usor.Imi incolacesc picioarele in jurul abdomenului sau si imi arunc bratele in jurul gatului.Ma saruta usor pe maxilar, apoi incepe sa coboare pana ajunge la umar si ma face sa gem usor de placere.Cand realizez ce-am facut, ma dau repede jos si fug in camera mea.Cat de idioata sunt!Il aud razand pe partea cealalta a usii.
-Pleaca!zic eu.
-Nu, spune el razand in continuare.
Ma ridic in picioare de pe jos, deschid usa, si il vad stand rezemat de perete, cu pupilele dilatate si cu ochii mai stralucitori ca niciodata.
-De ce esti geloasa?intreaba el ranjind.
-Nu sunt geloasa.Pff!Eu geloasa!Nu, nu, nu, nu!Eu?Niciodata.
Zambeste in continuare si se apropie usor de mine, dar fac cativa pasi inapoi pentru a pastra distanta intre noi.
-Asta este un fel de joc?intreb eu.
-Nu stiu despre ce vorbesti.
-Oh, te rog!Ma faci sa cred ca ma placi, apoi faci poze cu Taylor pe covorul rosu!Ma saruti, apoi o pupi pe obraz!Acum esti dragut cu mine, iar in urmatorul moment te prefaci ca nu ma cunosti!
-Stiam eu ca esti geloasa, zice el aparandu-i din nou zambetul pe buze, lasand dintii sai stralucitori sa-mi incante privirea.
-Esti un...
Dar iarasi se grabeste sa-mi acopere buzele cu ale lui pentru a ma face sa tac.Nu ma opun, si ii raspund la sarut, in timp ce mergeam usor spre pat.Ne trantim, iar el se pune deasupra mea, incepand sa imi mangaie trupul si ma simteam mai bine ca niciodata.
Cand simt ca-si baga usor mana pe sub rochia mea si imi atinge coapsa, il musc extrem de rau de buza, si ii dau palma la o parte.
-Ok, faci pe dura deci?intreaba razand.
-Taci si saruta-ma in continuare!
:"> Da, da!Haideti cu parerile, va rog :o3!
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...