Capitolul 16

3.8K 206 10
                                    

Mana lui o strage cu forta pe a mea, iar privirea lui patrunzatoare nu imi da voie sa-mi desprind ochii de ai lui.Vantul adie usor, iar cate o masina trece pe strada, facandu-ne sa ne apropiem cat mai mult de trotuar.Nici unul dintre noi nu mai indraznea sa scoata nici macar un sunet, si linistea de mormant se lasa usor pe aceasta strada pustie, fiind trecut de miezul noptii.

Imi simt incheietura eliberata din stransoarea sa, apoi isi baga mainile in buzunar, gest facut foarte des, si isi lasa carliontii sa-i pice peste fata ce era indreptata spre asfaltul rece.

-Vreau sa plec acasa, rup eu tacerea.

-Drumul iti apartine, spune el dandu-mi sec replica.

Imi dau ochii peste cap, apoi imi apuc tocurile in mana si ma incalt cu uasurinta in ele, desi ma fac sa ma dezechilibrez putin.Trec cu nepasare pe langa el, si ma face sa ma simt inferioara cand vad ca si cu aceste platforme in picioare, tot nu pot sa ajung la inaltimea sa.Fac cativa pasi repezi, iar ecoul provocat de pantofi imi inunda timpanele.

Simt cum picioarele brusc imi sunt ridicate de pe sol, si cum corpul imi este apucat de doua maini puternice, iar acest lucru ma face sa tresar si sa respir greoi, pana cand ma uit si vad ca cel ce a facut asta este el, cu un zambet hain pe fata, si cu o nepasare in privire.

Cum luam coltul, imediat ii pot observa Range Rover-ul rosu parcat chiar aici, iar cu o miscare precisa il deblocheaza, si pur si simplu ma arunca pe locul pasagerului.

Respir usurata pentru o secunda, dar apoi se urca si el langa mine, iar panica imi invadeaza iarasi corpul.Respiratia sacadata ma face sa obosesc, si nu am curajul sa-mi intorc capul spre al lui pentru a vedea daca ma priveste sau nu.

Mana sa imi mangaie usor piciorul, ducandu-se din ce in ce mai sus.Un gemut scurt imi scapa printre buzele inca umede din cauza sarutului, si pot observa cu usurinta satisfactia de pe chipul sau, dandu-si seama ca sunt extrem de vulnerabila chiar si la o simpla si banala atingere de-a sa.

Insa nu se opreste aici, mana sa nu paraseste acea zona a corpului, ci continua sa o maseze, in timp ce se apropie cu buzele de gatul meu complet gol, in timp ce-si trece limba peste buze pentru a si le umezi.Imediat dupa asta, simt o mica sarutare si o mica muscatura in zona gatului, si fiori de placere imi trec prin tot corpul si ma fac sa tremur de placere.Imi musc buza pentru a opri gemetele pe care simteam ca le voi avea, dar deschid din cand in cand gura pentru a inspira mai profund.Mana sa se indeparteaza usor de zona mea sensibila, dar se ridica tot mai sus pana ajunge la cea a sanilor.Imi apuca brutal, dar totusi placut, sanul stang si mi-l strange facamdu-ma sa scot un sunet de durere combinat cu unul de placere.Gura lui se plimba pe tot gatul meu, si din cand in cand ma saruta si pe maxilar, facandu-ma sa-mi umezesc buzele asteptand un sarut de-al sau.

Ambele sale maini imi apuca talia, si ma trage usor deasupra lui, apoi imi apuca fundul cu mainile, si imi face un scurt geamat sa apara.Buzele sale le cauta pe ale mele, apoi incepe sa ma muste de limba, in timp ce continua sa-mi stranga fundul in palmele sale ce se strecurasera pe sub rochia mea.

-H-Harry, ii gem eu numele cand o mana imi paraseste zona fundului si imi maseaza zona vulnerabila, si stia sa se foloseasca de acest lucru.

Zambetul pervers ii lumineaza fata, si isi musca subtil buza inferioara, continuand insa actiunea ce se desfasura in partea de jos a corpului meu neajutorat in prezenta atingerilor sale fine, dar bruste, blande, dar perverse.

Nu mai pot rezista tentatiei, iar mainile mele se infig in carliontii sai si ii trag putin, in timp ce-mi apropii buzele de-ale lui pentru a primi un nou sarut minunat.In timp ce limbile noastre se contopeau perfect, mainile sale imi masaza usor sanii, iar gentil si foarte senzual imi deschide fermoarul rochiei.Trage cu dintii o bretea a rochiei, si imi dezveleste umarul ce mai avea o bretea pe el, cea a sutienului.Repeta actiunea si cu umarul meu drept, apoi imi trage de bretele in jos, lasandu-mi partea de sus a corpului acoperita doar de dantela sutienului meu negru.

Ochii lui sunt atintiti asupra sanilor mei, iar incet se apropie cu gura de acestia.Imi linge usor partea de sus, apoi mainile sale imi cuprind corpul, si subtil imi deschide capsele, facandu-mi fiorii sa reapara in corp.Trage si de sutien in jos, iar sanii mei raman complet goi sub privirile perverse ale lui.Sarutarile lui ma faceau sa-mi musc si mai tare buza pentru a-mi stapani gemetele, iar limba sa se juca in zona sfarcurilor mele intarite din cauza placerii maxime ce mi-o oferea.

Orgasmul se apropia, si puteam simti asta mai puternic ca niciodata, iar cand si-a facut aparitia, cateva ecouri au aparut in masina, satisfacandu-l.

Se vedea uimirea de pe chipul sau, probabil intrebandu-se de ce m-a facut sa termin doar din atat.Stanjenita, ii ocolesc iarasi privirea, dar buzele sale le zdrobesc pe-ale mele, si ma ajuta sa ma imbrac inapoi.

O ultima muscatura in jurul gatului ma face iarasi sa tremur, apoi imi saruta usor fruntea.

Perversss >:), deci, v-a placut sau ce? :> Urmatorul capitol va veni cu surprize-surprize  :3.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum