Capitolul 10

3.6K 220 7
                                    

-Iar castigatoarea premiului Best Female Video este...Taylor Swift!rasuna cuvintele gazdei in intreaga sala.

Taylor se ridica, imbratiseaza oamenii din jurul ei, apoi coboara scarile pentru a-si ridica premiul.Sunt asa mandra de ea!

-De asemenea, as vrea sa multumesc persoanei ce m-a inspirat sa compun acest cantec, si el stie exact cine este, spune ea dupa un discurs de multumire pentru fani.

Harry parea putin indignat.

-Hei, stii ca nu este despre tine, ok?intreb eu incercand sa-l calmez.

-Oh da, sigur..despre mine are alte o suta de cantece, nu acesta!zice el tot nervos.

Este atat de dragut cand se enerveaza, il bat usor pe umar si ii spun sa taca, pentru ca toate camerele erau indreptate spre noi.

O pauza de jumatate de ora se anunta, asa ca ne ridicam de pe scaune si iesim putin la aer.Toti au venit acolo, printre care si Taylor..presimt sa nu o sa se termine bine.Cum o zareste, Harry se indreapta spre ea, da..nu m-am inselat.Il urmez, incercand sa-l calmez.

-Trebuia sa spui si partea aceea a discursului neaparat, nu?intreaba el.

-Harry, hai, las-o, o apar eu.

-Oh nu, este in regula, spune ea, Harold, din cate au vorbit managerii nostrii, parca nu aveai voie sa te mai apropii de mine.

-Stii ceva?Tot la fel ai ramas si nu o sa te schimbi niciodata, esti aceeasi mironosita cu fite de printesa!tipa acesta.

-Hei, calmeaza-te, zic eu si ma pun in fata lui, hai, trebuie sa mergem inapoi in sala.

-Lasa-ma, spune acesta si ma impinge usor intr-o parte.

Privirile lor se inersecteaza, si imediat pupilele li se dilata.Ok, ciudat.

-De ce continui sa faci asta?intreaba Taylor catre el.

-Nu fac nimic.

-Ba da, faci.Te uiti cu aceeasi privire la mine, vrand sa cad iarasi in plasa ta si sa ma ranesti.Numai asta stii sa faci, sa ranesti.

Harold isi lasa usor capul in jos si isi baga mainile in buzunar.Taylor se intoarce si ea, si este imediat incurajata de Selena.

-Hei, esti ok?il intreb eu.

-Da, hai, baietii ne asteapta, spune el cu vocea extrem de ragusita.

Imi apuc mai bine geanta in mana, si ma indrept spre locul meu din sala.Vin si ei, pe rand, iar apoi, dupa mai multe premii, urmeaza si baietii.

-One Direction, oameni buni!anunta prezentatorii.

Spectatorii o iau razna, si tipetele reapar.

-Ureaza-mi succes!zice Harry in fuga.

-Sa pici de pe scena!strig eu dupa el.

Dupa ce termina de cantat, aplauzele ma fac sa surzesc, si ei multumesc fanilor.

-Le multumesc si persoanelor ce au fost alaturi de mine, indiferent de ce ni s-a intamplat..si daca am ranit sau am tratat rau pe cineva, imi pare rau.

Stai!Ce?Vorbeste despre Taylor?Sarutul..pentru el a fost o nimica toata?Pff..trebuia sa-mi dau seama ca asta se va intampla..ca o sa se termine prea repede, defapt nici nu a inceput.

Cum iesim din cladire, directionerele incep din nou sa-i strige si sa urle.Blitz-urile isi fac si ele aparitia, ce, credeati ca o sa scap cu ochii sanatosi de aici?Nu.

Merg in continuare in timp ce ei pozau, ma opresc la finalul covorului pentru ca toti paparazzi ma strigau pentru poze, apoi fac cu mana fetelor ce-mi zambeau.

Intru repede in masina, in timp ce baietii pozau.Dintr-o data, Harold o trage usor de mana pe Taylor si se apropie de ea pentru cateva poze.Ok, asta este deja prea mult pentru mine.Incepusem sa cred ca..nu conteaza.De ce ma gandeam eu ca ma place?M-a invitat aici, mi-a ales rochia, sarutul, mangaierile..

Imi alung aceste ganduri din cap, apoi ei se indreapta spre masina.Intra toti, apoi baietii zic in cor:

-De ce tocmai ai facut ce ai facut?

-Pentru ca pot, spune el cu aceeasi privire si zambet pe fata.

:"> Eh, pareri :> ?Haideti cu parerileeee!Vreau sa vad daca va place sau nu :-w.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum