-Haide roscato, intra odata in taxi pana nu ne vad iarasi!spune el in timp ce ma impinge spre masina.
-Numele meu este Jade, nu ca ti-ar pasa, si asa te comporti tu cu o domnisoara? intreb eu oprindu-ma din drum.
-Cu una care a dat in mine, care m-a insultat, care nu mi-a acceptat autograful...D-A! zice el raspicat.
Continuam sa mergem si ajungem aproape de taxi.
-Oh, am uitat-o pe Demi! constat eu in ultimul moment.
-Ei bine, las-o uitata! zice el.
-Cum?Nu, e undeva pe acolo printre obsedate!tip eu.
-Iti zic pentru a doua oara: nu ne insulta fanii.
-Fani?!zic eu pufnind in ras.Nu cred ca niste ratate fara viata, ce-si petrec toata ziua in fata calculatorului uitandu-se la poze cu voi si bocind se numesc ''fani''.
-Tu chiar ma urasti, nu-i asa?
-Aww, dragutule!zic eu punandu-mi mana me umarul lui.Nu te urasc pe tine, va urasc pe toti cinci!spun eu si zambesc precum un copil nevinovat.
-Ok, am incercat sa fiu prietenos, dar tu continui sa faci pe irascibila!
-Nu 'fac pe irascibila'!Asa sunt eu.
Discutia, mai bine spus cearta, ne este intrerupta de zeci de aparate ce ne pozau si de zeci de voci ce ne asaltau iarasi cu intrebari.
-Cred ca este timpul sa pleci!spune el continuand sa ma impinga.
-Nu plec nicaieri fara Demi!spun eu serioasa, dar el deschide usa taxi-ului si ma baga repede acolo.
Dupa ce ii dau indicatii soferului, trag o privire pe geam, si chicotesc atunci cand il vad pe Harry aproape sufocat de paparazzi.Merita asta al naibii de mult.
Dupa cateva clipe ajung la destinatie.Platesc soferul si ma dau jos, facandu-mi loc printre stropii de ploaie ce cadeau din cer.Oh, se anunta o furtuna zdravana!Deschid usa si Lexy ma primeste, ca de obicei, cu bratele deschise...bine, cu labutele deschise, si cu limba gata sa ma linga.
Urc scarile si ajung la mine in camera foarte uda.In acele douazeci de secunde in care am stat afara m-am udat..Ma schimb apoi ma arunc in pat schimband canalele TV-ului plictisita, dar ma intrerupe usa de la intrare care se deschide.
-Jade! o aud pe Demi.
-Aici, sus! strig eu.
Urca grabita, si ii observ ingrijorarea pe fata.Tinea in mana o revista, si precum mine, era uda.
-Ce s-a intamplat? intreb eu speriata.
-Asta s-a intamplat! si-mi intinde revista.
O iau din mana ei, si incremenesc!Pe coperta era acel carliontat care nu-mi stia numele, si eu!Rasfoiesc repede paginile, pana ce ajung la articolul despre 'cuplul' nostru.Waw..s-au strofocat mult, pentru ca are o gramada de poze in care parem indragostiti, si este lung de doua pagini.
"Credeati ca heartbreaker-ul Harry Styles s-a oprit atunci cand a ranit-o pe Taylor Swift?Credeati ca s-a multumit doar cu atat?Ei bine, nu.Recent baiatul din faimoasa trupa One Direction a fost vazut impreuna cu o domnisoara a carei identitati ramane necunoscuta.Pareau foarte indragostiti si fericiti impreuna, sorbindu-se din priviri.Aceasta a fost la unul dintre concertele lor sustinute in Parcul Central al Londrei, si s-a distrat extrem de mult.Cei doi nu au vrut sa dea detalii despre relatia siropoasa, evitandu-ne foarte mult intrebarile.Ramane de vazut ce se va intampla in continuare."
Ce?Indragostiti?Fericiti?IMPREUNA?Cate minciuni mai puteau adauga in acest articol?
-Cum au reusit sa faca asta?intreb eu pana la urma.
-Sa scoata din context?E simplu..ei sunt presa si pot face orice!
-Da!Dar nu asta!Eu si el...niciodata!
-Stiu..Partea buna este ca ai aparut pe coperta revistei Teen Wow!zice ea entuziasmata.
-DA!Dar nu vruiam sa apar cu un idiot langa mine!
Se aseaza in pat si remarc ca si-a adus pijamalele cu ea, deci o sa ramana peste noapte.
Decidem sa facem maraton cu filme, si este o seara perfecta ca intre fete.Adoram zilele ca asta: furtuna afara, noi singure in casa cu niste pop-corn si o gramada de jeleuri si suc, uitandu-ne la nenumarate filme de dragoste, plangand si razand.
Dar ziua asta avea sa se schimbe, atunci cand telefonul imi suna.Ma uit la ecran, si observ ca este un numar ce nu-l cunosteam, asa ca raspund:
-Alo?
Ok, deci va place :3 ?Ah, si nu m-ar deranja sa-mi lasati pareri, critici si alte chestii.
Btw, cine credeti ca o suna pe Jade :> ?
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...