Capitolul 8

4K 244 15
                                    

-Uhm...scuze..eu..

-Nu, si eu..uhm..stii tu, continui eu cu balbaitul.

Ma apuca de mijloc si ma lasa jos de pe masa, apoi isi trece mana prin par si isi baga mainile in buzunar.Tusesc cu subinteles, apoi imi apuc din nou marul, pentru a-mi tine gura ocupata.

Sta de cateva zile la tine si tu sari pe el?Idioato!Ugh, de ce vorbesc singura?

-Cred ca..uhm..ma voi duce la culcare, spun eu.

-Oh, da, si eu cred..adica mda..

De ce continuam sa ne balbaim si sa ne fastacim?Ii fac cu mana si urc repede scarile, intru in camera, inchid usa apoi ma lipesc de ea, si ma las usor in jos.De ce imi musc buza precum a facut-o el?Nu, asta nu se va intampla.A fost doar un simplu sarut Jade, doar un sarut extrem de minunat, superb si fru...NU!Trebuie doar sa ma asez in pat, si a doua zi cand ma trezesc, sa ma prefac ca a fost doar un vis.

Ma arunc in pat si fluturasii din stomac nu se potoleau.Strang o perna in brate, si un mic zambet imi apare pe fata cand imaginea cu noi doi sarutandu-ne reapare in mintea mea.Dar nu.

-Jade!se aude pentru a zecea oara numele meu.

Deschid usor ochii, si ii inchid brusc din cauza luminii.

-Ce vrei?intreb eu.

-Avem musafiri!striga Harry.

-Ce?si ma ridic usor.

-Imbraca-te, o sa vezi tu.

Il scot din camera impingandu-l, apoi ma indrept spre dulap si arunc cateva haine pe mine.Ma spal pe dinti, ma aranjez putin, apoi cobor scarile.

-Oh, vad ca esti gata!constata Harold.

-Uhm..mda, deci, cine este pe la noi, adica mine, cine este pe la mine?imi refac eu rapid propozitia.

-Baieti, veniti!spune el uitandu-se spre bucatarie.

De acolo apar cei patru idioti, cu Harry cinci, si doua fete, pe care le recunosc imediat.

-Perrie?zic eu bucuroasa.

-Heei!ma saluta ea prieteneste.

-Eleanor?intreb pentru a doua oara tot la fel de bucuroasa.

Desi ii urasc pe Zayn si Louis, le ador pe ele.Sunt perfecte si minunate.

-Tu trebuie sa fi Jade, corect?intreaba jucausa Eleanor.

-Da, ma grabesc sa raspund.

-Harry ne-a zis o groaza despre tine, in cateva minute ne-a facut capul calendar!spune Perrie.

-Oh, chiar asa?! zic eu uitandu-ma cu o privire de mormant la Harold.

-Deci, schimba el rapid subiectul, sa trecem direct la fapte!

-Ce fapte?intreb confuza.

-In curand o sa fie premile VMA!Trebuie sa ne alegem tinutele si toate cele, esti in urma rau.

-Participati la VMA?intreb eu si mai confuza.

-Nu e ca si cum am fi cea mai mare trupa de baieti din lume!spune Niall ironic.

-Siii, zice Eleanor, Harry vrea sa-ti zica ceva.

-Ce?Parca vorbisem ca voi ii spuneti! sopteste el catre ele.

-Nu, tu esti cel care o va anunta.

-Sunt si eu aici!zic eu.

-Deci..uhm..Jade, vrei sa..

-Spune-i odata tembelule, este doar o invitatie!sare Perrie.

-Sa vi cu mine..cu NOI, la VMA?intreaba el jenat.

-Unde este Taylor Swift, Ed Sheeran, Selena Gomez si toate vedetele posibile?Duuh!zic eu zambind.

-Ah da, de ce sa te gandesti la noi cand te poti gandi la Taylor!zice Zayn.

-Am mai discutat asta Zayn Malik!Nu te mai lua de domnisoare!ii face observatie Perrie.

Chicotesc, apoi realizez ca nici eu nu am cu ce sa ma imbrac.

-Cand mergem la cumparaturi?rup eu tacerea.

-Pai, chiar acum!anunta Louis.

-Nu Harry, nu o sa-ti iei pantalonii rupti si cizmele uzate, striga Eleanor, trebuie sa alegi altceva!

-Ce?Nuuu, eu vreau pantalonii mei rupti!se plange el.

-Ii porti de cateva luni bune intruna!intervine si Liam.

Am mers la atatea mall-uri..cred ca stam pe aici de mai bine de cinci ore.Atat de greu este sa-ti gasesti o amarata de camasa si niste pantaloni?La noi, fetele, este mai complicat!Am cotrobait prin fiecare magazin, si nu am gasit ce-mi trebuia, vreau ceva special si unic.

-Asta!tipa dintr-o data Harold.

-Ce?sarim toti.

-Rochia asta este perfecta pentru tine, spune el privindu-ma.

Waw, rochia este superba, avem aceleasi gusturi, se pare.

-Trebuie sa o probezi imediat!intervine si Eleanor.

I-o smulg lui Harry din mana si ma indrept spre cabinele de proba.Este atat de draguta, este turcoaz, una dintre culorile mele favorite, nu prea scurta, dar nici prea lunga.

In timp ce incerc sa-mi inchid fermoarul, simt doua maini pe spatele meu ce ma ajutau.Ma intorc speriata, si ma calmez putin atunci cand il vad pe Harry cu o privire perversa pe fata.

-Esti complet dus!

Ies din cabina si pe fetele tuturor se citea un mare 'WOW', ei bine, atunci rochia asta sa ramana.

Dupa mai multe magazine, imi gasesc si pantofii potriviti, si fetele la fel.Baietii s-au certat si au facut scandal jumatate de ora pe aici.Tipic, nu?

Capitol lung, ei bine, vreau sa vad niste pareri ^^.Nu cred ca o s-o mai continui daca nu aveti cateva pareri..

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum