-Unde mergem?!intreaba pentru a zecea oara Demi, fiind impacientata pe scaunul din dreapta mea.
-Doar taci, te rog!spun eu si conduc in continuare.
Dupa cateva minute, am ajuns la destinatie.Tipetele fanelor se pot auzi de aici.
-Ce?intreaba aceasta entuziasmata, cu zambetul pe buze.Am crezut ca s-au vandut toate biletele.
-Am sursele mele, zic eu chicotind, apoi ne dam jos din masina.
-Oh, Dumnezeule, ESTE JADE!spun niste fete, apoi incep sa aplaude si sa sara in sus.
Ok?!Am devenit vedeta peste noapte sau nu stiu eu.Zambesc la ele, si le fac cu mana, incercand sa le calmez, dar incep sa tipe si mai mult.Ma dau batuta.O iau pe Demi de brat, apoi aratam biletele domnului ce statea fix in fata usii.Da aprobator din cap, apoi ne lasa sa trecem.Slava cerului!Timpanele mele nu mai puteau rezista la zgomotul de afara.
Imediat cum intram in sala aceea imensa, vad mii de persoane ce tipau, cu o gramada de aparate foto si pancarde.Mergem pana la locurile noastre, si nici aici nu scap neobservata, fanele incepand sa apuna "aceea este Jade?" sau "oh, Doamne, este Jade, o iubesc".
Ajunse pe scaunele noastre, ne facem comode, si se pare ca domnul Harry imi daruise niste locuri destul de bune, noi fiind printre primele randuri.
O voce se aude, si anunta ca baietii vor intra in sala.Aplauzele au inceput instantaneu, si tipetele au reaparut, dar de data aceasta mult mai tari si mai puternice.Se vad aparand pe scena cei cinci idioti, si fac cu mana publicului.
Harry se uita prin sala de parca ar cauta pe cineva, probabil pe noi.Cand ne zareste, zambeste si ne face cu mana.Demi este mai entuziasmata ca niciodata, si zambeste cu gura pana la urechi.
Dupa cateva minute in care baietii fac niste glume proaste, la care nu inteleg de ce absolut toata lumea rade, iar publicul ii canta "la multi ani" lui Niall, incep in sfarsit sa cante.
-Your hand fits in mine, like it's made just for me...
Iar pe tot parcursul cantecului, Harold nu si-a dezlipit ochii de pe mine.Nu stiam ce sa fac, asa ca am zambit, in timp ce toate privirile din sala erau indreptate spre mine.
-Londra, deci, astazi mai este un sarbatorit printre noi, prietena unei prietene, este complicat, zice Louis.
-Vrea sa zica: la multi ani, Demi!il intrerupe Harold.
Demetria pare mai fericita ca niciodata, si imi multumeste in soapta in timp ce baietii cantau "Kiss you".
A venit timpul intrebarilor de pe Twitter, si sincer am ras pana la lacrimi.Cate intrebari stupide erau, si baietii dadeau raspunsuri si mai stupide.O alta intrebare apare pe ecranul imens, si de data aceasta imi piere rasul.
-Harry, ce simti pentru Jade?citeste Liam intrebarea de pe ecran.
Harold se inroseste putin, si un zambet tamp ii apare imediat pe fata.Se uita putin in jur in timp ce baietii dadeau din sprancene, tachinandu-l.
-Eu..uhm..
Se balbaie el, si isi trece usor mana prin carliontii sai perfecti.Ochii ii sclipesc si mai tare, atunci cand ma observa si pe mine putin rosie la fata.
-Haide, Harry, raspunde!zice Louis tachinandu-l in continuare.
-Jade, se balbaie el in continuare, Jade este..uhm..o fata foarte diferita, din absolut toate punctele de vedere.Ea..este draguta si adorabila, atunci cand nu incearca sa ma omoare cand dorm.
Cateva rasete se aud in sala, apoi el continua:
-Jade este..nu stiu, nu o pot descrie.Sunt atatea lucruri de spus despre ea, ca mi-ar lua ore intregi sa le insir pe toate.Stiu ca mananca in exces, dar nimic nu se pune pe ea, stiu ca atunci cand este emotionata trebuie sa rontaie ceva, si stiu deasemenea ca saruta extrem de bine!zice el cu privirea sa perversa.
La auzirea ultimelor cuvinte gura mi se deschide involuntar pentru ca sunt uimita, iar rasetele din public si aplauzele reapar.
-Pervers ai fost, pervers ai ramas, zice Zayn si il bate usor pe umar.
Mai raspund la cateva intrebari, apoi isi continua concertul, facand in continuare pe nebunii (sau poate chiar sunt).
Da, stiu, am zis ca in acest capitol o sa fie petrecerea, dar am mai amanat putin >:D< Multumesc pentru peste 700 citiri <3 .
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...