Capitolul 28

2.9K 188 15
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

Taylor Swift-I knew you were trouble

Il observ imediat in urma mea pe Harold ce ma privea cu un zambet sarmant pe fata.Face cativa pasi pana ajunge langa mine, si se sprijina la randul sau de balustrada, uitandu-se in aceeasi directie in care ma uitam eu.

-Deci, te-ai plictisit deja de iubitelul tau?intreaba el rupand tacerea.

Inchid putin ochii respirand adanc si incercand sa-mi pastrez calmul.Imi indrept putin capul spre el, apoi ii raspund:

-Nu, el nu ma plictiseste asa cum o faceai tu!zic eu rautacioasa.

Pufneste putin, apoi il aud razand.Vad cum bate din picior, semn ca este nelinistit.

-Ai terminat de vorbit sau mai trebuie sa dorm?imi da acesta replica.

-Stai linistit, am auzit ca animalele dorm de doua ori mai mult ca oamenii, asa ca poti incepe de-acum.

Zambeste, vazand ca i-am intors replica rapid, dar nu se lasa mai prejos.

-Apreciez ca nu m-ai facut prost, cum fac majoritatea fetelor cand nu mai au ce replica sa dea.

-Cine a zis ca nu mai am replici?Ah, si daca te-as fi facut prost, as insulta oamenii prosti!raspund eu.Apropo, adaug eu, felicitari pentru noua ta prietena...pacat ca n-o place nimeni.

Isi atinteste privirea spre mine, iar ochii sai sclipeau sub lumina stelelor.

-Ca veni vorba de prieteni: pampalaul te cauta, ma anunta el.

-Poftim?Pampalau?Daca asta este felul tau de a numi un baiat dulce, romantic, dragut si sensibil, atunci da, este cel mai pampalau baiat pe care l-am intalnit.

-Tu te-ai luat prima de Taylor.

-Pai, daca ea nu s-ar fi amestecat...

-Ok, stiu unde vrei sa ajungi asa ca opreste-te!

-Tot eu trebuie sa ma opresc?Nu te-ai gandit sa "opresti" tu relatia cu ea in timp ce erai cu mine?ridic eu tonul.

Cuvintele mele il fac sa isi retraga mainile de pe balustrada, si sa se ridice asa cum facusem si eu.

-Il cunosti de o saptamana, spune el.

-Si?Macar nu regret ca l-am cunoscut, asa cum regret ca noi doi ne-am intalnit.

Dupa ce-mi rostesc fraza, observ tristetea si dezamagirea din ochii lui, strangand usor din pumni.

-Da?Pai scuze ca m-am indragostit de o mironosita ca tine, si ca am incercat sa fie totul bine, rosteste el.

-Tu?Ai incercat sa ne fie bine?pufnesc eu intr-un ras ironic.Harry, nu te poti minti nici pe tine cu asta, asa ca nu incerca s-o faci cu mine.

Face un pas spre mine, iar corpurile noastre sunt doar la cativa centimetri distanta.

-De ce nu poti intelege?il aud zicand dupa cateva secunde de liniste.

-Ce sa mai inteleg Harold?Stiu deja ca nu-ti pasa de mine, si ca niciodata nu ai tinut la mine.Doar te-ai jucat...te-ai jucat cu sentimentele si mintea mea, asta inteleg eu din tot ceea ce-ai facut pana acum.

Imi apuca brutal mana, si ma strange usor de incheietura acesteia.

-Nu intelegi ca...ca te...

-Ma?Ce Harold, ce mai vrei?intreb eu vazand ca ezita sa mai raspunda.

-TE IUBESC, ok?accentueaza el cuvintele dupa putin timp.

Propozitia lui ma uimieste putin, si imi face inima sa se mai sparga inca o data in mii de bucatele, si imi face mintea s-o ia razna.

-Harry, termina, spun eu uitandu-ma spre pamant cu o lacrima in coltul ochiului ce astepta sa se prelinga pe fata mea.

Isi pune degetul sub barbia mea si imi ridica iarasi privirea spre el.Privirea lui de gheata ma face sa tremur si imi face cativa fior reci sa apara pe sira spinarii.

-Jade, te iubesc, repeta el.

-Nu mai minti, zic eu in soapta cu gura uscata.

Isi pune mainile in jurul taliei mele si se apropie de mine.Buzele sale carnoase le musca usor pe-ale mele, apoi lasa un mic sarut in zona afectata.Se dezlipeste usor de mine, apoi fetele noastre sunt la un milimetru distanta.

Vad cum inghite in sec, apoi isi trece mana prin parul meu si-mi da o suvita rebela dupa ureche.Pupilele sale dilatate ma privesc non-stop, iar respiratia sa imi face iarasi corpul sa vibreze.

-Harold, nu...nu pot, spun eu in soapta si ma departez de el.

Alerg incet spre usa si intru iarasi in club.Imi sterg lacrimile cu atentie, si afisez un zambet fals cand il vad pe Josh ce se indrepta spre mine.

-Hei, esti ok?intreaba acesta.

-D-da, zic eu cu vocea tremuranda.

-Ce ti s-a intamplat?

-Nimic, mint eu si zambesc, era doar foarte frig afara.

Ma apuca de mana si ne indreptam impreuna spre masa.Din greseala, imi intorc privirea in spate, si il vad pe Harry stand si privindu-ne.Imi mut imediat ochii spre altceva, si in cateva secunde ajungem la masa.

-L-ai vazut cumva pe Harry?intreaba Taylor adresandu-mi-se mie.

-Nu, mint eu pentru a doua oara.

Aceasta zambeste cand il observa pe Harold apropiindu-se si el.Se pune langa ea, dar dezamagirea din ochii sai inca nu a disparut.

Durerea de pe piept devenea din ce in ce mai intensa, si cateodata mai tuseam din aceasta cauza.

Strangandu-i mana lui Josh incercam sa-mi amintesc tot ce-mi facuse Harold si sa nu ma las vrajita iarasi de minciunile lui cum mai facusem.Strang din dinti si ma musc de buza cand simt ca vreau sa plang, si ii privesc ochii sclipitori ai lui Josh pentru a-mi provoca singura cate un zambet, pentru ca merit sa fiu fericita.

Din cand in cand, privirea mea se intalnea cu cea a lui Harold, si imi apareau iarasi ganduri negre in cap.Expresia fetei lui era fix ca a mea: confuza, trista si dezamagita.Dar, Taylor intervenea des si ii distragea atentia, sarutandu-l.

Lucrul ce ma baga in ceata este ca el ii permite ei sa-l sarute si sa se poarte tandru cu el, in timp ce mie imi spune ca ma iubeste.Este de neinteles!Chiar adora sa se joace cu mine, si nu merita toate lacrimile pe care le-am varsat pana acum pentru tot ce mi-a facut.

Siropos iar, sper ca nu v-am plictisit :3.Si, daca este prea mic imi cer scuze, insa nu ma simt prea bine zilele astea.

Btw, as adora daca mi-ati lasa teoriile voastre despre ce o sa se intample sau ce vreti sa se intample <3.In ultimul timp ati cam fost zgarciti cu parerile, si vreau sa vad criticile sau incurajarile voastre pentru ca m-ar ajuta enorm.Multumesc :*.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum