Capitolul 18

3.4K 198 7
                                    

"Cabanuta" se putea zari de aici, si pot spune ca era ditamai cabanoaia.Cred ca acolo aveau loc peste douazeci de persoane.Drumul este dificil, pentru ca ninsoarea a devenit din ce in ce mai deasa iar ceata si-a facut la randul ei aparitia.

Continui sa ma ingrijorez cu privinta la hainele mele, ce nu ma ajutau de loc, pentru vremea de afara.Ma gandisem sa-mi imprumute Demi ceva, dar am aflat ca avea doar o bluza mai groasa si doar o geaca.Clar, o sa mor.

-Am ajuns!ne anunta Zayn cand se opreste masina in fata cabanei.

Admiram putin peisajul, apoi ne dam jos din masina.Simt cum tot corpul incepe sa-mi tremure, iar dintii parca-mi danseaza in gura.Ii observam si pe Liam, Louis si Harry dandu-se jos din masina, si indreptandu-se spre noi.

Vazandu-ma inghetata, Harold, ca un gentleman ce este, isi da jos geaca si o pune in jurul meu, oferindu-mi un mic zambet stralucitor.Dupa ce ne luam toate bagajele (si nu erau putine) ne grabim sa intram inauntru, unde este cald si bine.

Cabana era destul de frumos aranjata, covorase pufoase erau pe jos, si observam repede un semineu ce facea incaperea mai luminoasa.Era o cabana cu un etaj si o mansarda.

-Ok, nu-mi pasa cum dormiti voi, dar eu o sa dorm cu Demi a mea.Nu va las sa mi-o corupeti!anunt eu.

-Ce?Nu, tu vei dormi cu mine, ma contrazice Harry.

-Nu, nu voi dormi cu un pervers in acelasi pat.

-Eu pervers?zice el.Ar fi trebuit sa vedeti cat de salbati...

Dar repede ii acopar buzele cu mana mea, stiind ce urma sa scoata pe gura.

-Louis, tu o sa dormi cu Harry, Zayn o sa doarma cu Niall, iar Liam o sa doarma singur, spun eu facand planul.

-Nu!Eu dorm cu TINE, repeta Harold cu acelasi zambet pervers pe fata.

-Da, este ok, spune Demi.Pot eu sa dorm singura.

-Ce?Nu!Eu dorm singur!zice Liam.

-Pai, spune Niall timid, as putea eu sa dorm cu D-Demi.

Cand auzim asta, toti cascam ochii, iar ei doi se rosesc putin.

-Ok, deci ramane stabilit, rupe Harold tacerea.

-Nuu!Eu nu vreau sa dorm cu tine!ma plang eu.

In secunda urmatoare, simt cum bratele sale puternice imi ridica corpul de pe sol, si incepe sa urce scarile cu mine in brate.Am ajuns la mansarda, iar aici sunt doua camere.Intram in camera de pe dreapta, dar brusc iesim inapoi, fara sa observ incaperea prea bine.

-Ce s-a intamplat?intreb eu curioasa.

-Nu este pat dublu, spune el.

-Oh, nu!De ce trebuie sa fi asa pervers?!

-Spui asta de parca nu ti-ar placea.

-Pai, NU-MI PLACE!

Isi da ochii peste cap, apoi intram in cealalta camera, si spre nefericirea mea, aici se afla un pat matrimonial.

-Perfect!spune el entuziasmat.

Camera era simpla, dar foarte frumoasa.Aveam o priveliste mirifica, un televizor si o noptiera cu o lampa pe ea.

Imi dau jos geaca, pentru ca era foarte cald, in timp ce Harold aduce bagajele de la parter.

Inchide apoi usa, si isi desface geamantanul, scotand cateva haine de acolo.

Isi da jos tricoul, probabil dorind sa se schimbe, iar gura mea se deschide involuntar, si nu-mi pot dezlipi ochii de pe abdomenul sau perfect.Un zambet ii apare in coltul gurii observand cum ma holbam la el, dar parca sunt intr-o transa.

-Tu n-ai de gand sa-ti schimbi hainele?spune el iar eu tresar putin.

-Nu cu tine in camera, ii dau eu replica.

-Stai linistita, am mai vazut fete dezbracate pana acum, zice el si ma face sa ma simt rau.

Tusesc cu subineles, ca sa-l fac sa se intoarca cu spatele.Imi apuc apoi niste pantaloni scurti (pentru ca era extrem de cald aici, si pentru ca nu am haine mai groase), si un maiou simplu.Imi dau cu incredere bluza jos, si raman doar in sutien, iar in momentul urmator, Styles-perversul se intoarce si se holbeaza la corpul meu.

-Harold!tip eu.

-Scuze, scuze!N-am putut rezista tentatiei, spune el.

Imi iau repde maioul pe mine, dar imi las blugii, renuntand la pantalonii scurti.Dupa cateva tachinari, certuri si rasete, cineva bate in usa si ne intrerupe distractia.Harold se grabeste sa deschida, iar acolo era Louis, dand din sparcnene probabil crezand ca faceam altceva.Este aproape la fel de pervers precum Harry (daca asta este posibil).

-Ah, nu faceati nimic interesant, zice el dezamagit.Atunci o sa plec, apropo, isi aminteste el, in cateva minute iesim pe afara.

Pleaca apoi, si eu ma panichez.

Harry inchide usa, apoi ii zic ca nu am absolut nici o haina pentru vremea de afara (-5 grade).

-Poti lua cate ceva de la mine, spune el, apoi incepe sa-mi arunce cateva bluze si o geaca.Imi ramai datoare, aauga el dupa putie secunde de tacere.

-Datoare?intreb eu confuza, stiind la ce perversiuni se gandeste.

Oh, da!Singuri-singurei intr-o camera, si un pat dublu :>.Of, of, of, de ce va ganditi la prostii :)))?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum