Capitolul 5

3.9K 246 3
                                    

Ma trezesc din cauza lui Lexy, ce latra, si din cauza unui tipat.

-Ce pisicii mei are cainele tau?!se aude de la parter.

Cobor repede din pat si ma grabesc sa ies din camera.Pufnesc imediat in ras, cand il vad pe dobitocul de Harry urcat pe masa, iar Lexy jos, latrand.

-Ia-o de pe mine!zice el.

Dupa ce o calmez pe Lexy, ma duc inapoi la Harry ce statea pe canapea.

-Cat este ceasul?intreb eu morocanoasa.

-Oh, 7:58 .

-CAT?!AM  INTARZIAT LA SCOALAAA! si incep sa alerg prin casa, pentru a ma schimba cat mai repede.

-Ah, da, tu mergi la scoala.

-Normal ca merg la scoala, geniule.Nu suntem toti staruri pop!

Dupa cateva minute in care ma schimb de pijamale, ies din camera.

-Ok, uhm...nu am cu ce sa ma duc!constat eu plina de nervi.

-Ei bine, ai doua picioare.Foloseste-le!

-SCOALA ESTE DEPARTE DE AICI IDIOTULE, si deja am intarziat!tip eu catre el.

-Daca aveam masina, te-as fi dus..

-Ce?Nu ai venit cu masina aici?intreb eu.

-Nuu!Tocmai ti-am povestit ieri cum s-a intamplat totul.

-Ugh, taci!Incerc sa ma gandesc.

-Haide, o sa luam un taxi.

-TAXI!Exact!La asta ma gandeam si eu!zic eu, nevrand sa par mai prejos decat el.

Iesim din casa, si slava Domnului ca nu mai erau jurnalisti pe aici.Oprim in graba un taxi, si ne urcam in el.

-Paa!zice el din masina cand eu trantesc portiera.

Ii fac cu mana si incep sa alerg spre scoala.Strabat holurile, si dau buzna in clasa.Imediat, toti ochii sunt atintiti pe mine, de parca as fi omorat pe cineva.Nu stiu ce sa fac, asa ca zambesc ca nebuna.

-Domnisoara Fliks!aud profesoara.Ai habar cat ai intarziat la ora?

-Lasa-ti-o doamna, probabil si-o tragea cu Harry!isi face aparitia o voce.

Oh, deci vad ca sunt la curent cu noutatile.

-Sa nu se mai intample!zice profesoara raspicat, si ma grabesc spre banca mea, unde Demi ma astepta.

-Ce naiba s-a intamplat?intreaba aceasta.

-Harry....subsolul meu.....trezit tarziu.....masina nu!zic eu gafaind.

-Ce?intreaba confuza.

Ma pregatesc sa raspund, dar ''shhht''-ul profesoarei ma face sa tac.

Dupa terminarea orei, Demi ma trage intr-o parte si ma pune sa-i povestesc totul.

-Vorbim la telefon!zice Demi inainte sa se urce in masina si sa plece.

Orele au luat sfarsit, asa ca pornesc spre casa.Vremea este tot mohorata iar strazile parca sunt mai pustii ca de obicei.Mai sunt patru zile pana la ziua Demetriei, deci trebuie sa ma intalnesc cu afurisitul ala ca sa-mi dea biletele.Bineinteles ca Demi nu stie nimic.

Imi amintesc brusc ca am numarul lui de telefon, de cand m-a sunat, asa ca-l apelez repede.

-Vad ca nu ai putut sa stai mult fara sa-mi auzi vocea!zice el imediat dupa ce raspunde.

-Nu, elfule, imi trebuie biletele promise.

-Putem sa ne intalnim astazi la Andy's?intreaba el.

-Pizzeria aceea noua?

-Da.Fac eu cinste.

-Nu doresc 'cinstea ta'.Si da, o sa ne intalnim acolo la cinci.

-Defapt, la cinci nu p..

-Am zis la cinci, asa ramane!il intrerup.

-Rawrr, ok.

Ma grabesc sa inchid, apoi imi continui drumul.

Sunt asa draguuti :"> .Va place ;;)?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum