Capitolul 29

3.1K 181 11
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

Bridgit Mendler-Love will tell us where to go

-Iar regele si regina sunt....

Vocea din boxe ii tinea pe toti cu sufletul la gura, asteptand sa spuna o data cine castiga.Eu insa aveam cu totul o alta ocupatie, ma uitam la Harry si Taylor ce se mangaiau si se sarutau.Cred ca am mai dat sase pahare pe gat pana acum, si simt nevoia s-o mai fac o data.

-Jade si Harold!spune prezentatorul si in momentul urmator apar aplauzele.

Doua reflectoare ne lumineaza, iar multimea se holbeaza la noi, asteptand sa ne urcam pe scena.Cum este posibil asta?Eu nu sunt perechea lui, eu sunt cu Josh iar el cu Taylor.Presupun ca s-a facut o mare confuzie aici.

Josh ma incurajeaza si ma indeamna sa ma duc pentru a-mi ridica premiul.Il vad pe Harold facand pasi spre scena, asa ca fac si eu asta.

O data ajunsi acolo, ne primim coroanele, insa privirile noastre nu s-au intersectat nici macar o secunda, si ma bucur din aceasta cauza.Primim aplauze, apoi dupa cateva glume si laude, ne dam jos si ne facem iarasi loc prin multime indreptandu-ne spre masa.

Petrecerea este pe sfarsite, adica este aproape 3:00 noaptea, ar cam fi cazul sa ma culc.Il iau pe Josh de mana, apoi imi iau la revedere de la toti.Nu am apucat sa vorbesc deloc cu Demi, insa maine am planuit deja o petrecere in pijamale de la care nu are cum sa lipseasca!

Mergem spre iesire, unde jurnalistii deja incep sa-mi puna intrebari legate de Harry.Ne faceau fotografii intr-una si cateodata ne blocau drumul.Ne urcam repede intr-un taxi si ii spunem soferului adresa mea.

Cand ajungem acasa, se da jos si-mi deschide portiera ca de obicei.Ii zambesc apoi ma indrept spre casa.

Il mai sarut inca o data, apoi intru in casa muscandu-mi buza, inca simtindu-i gustul mentolat.

-Mai, mai, mai!Acum se vine acasa?se aude o voce si ma face sa tresar pentru ca in intreaga casa era o bezna cumplita.

Ma grabesc sa aprind becul, si rasuflu usurata cand il vad pe tata stand pe canapea.

-Statul in bezna si speriatul oamenilor nevinovati este un nou hobby pentru tine?intreb eu inca traumatizata.

El rade, dar nu uita sa ma interogheze.

-Ce s-a intamplat?Pari trista.

-Eu...uhm...nimic, doar ca sunt foarte obosita, asta-i motivul.

-Ah, serios?Eu credeam a din cauza lui Harry.Stirile s-au terminat acum cinci minute, si am aflat multe detalii.

Cand aud aceste cuvinte, injur de cateva ori presa in gand, dar tot ce pot face este sa zambesc precum o tembela si sa-mi joc in continuare rolul.

-Pff, nu stii presa?Mereu nascocesc ei cate ceva!zic eu incercand sa-l mint.Pai..eu cred ca plec, PA!zic eu in graba.

Ma inchid in camera si ma arunc in pat.Inchid putin ochii, dar tresar cand aud o vibratie.

Imi caut telefonul in poseta, si somnoroasa imi intredeschid ochii.Probabil era inca un mesaj de-al lui Josh urandu-mi "noapte buna" ca de obicei.Insa, cum am apasat pe "citire mesaj" am zarit sus, scris mare, numele Harry.Inghit in sec si iau o gura mare de aer si incep sa citesc mesajul.
"Uite, Jade...am incercat sa dorm insa nu pot sa inchid un ochi.Stiu ca am fost un nesimtit, jegos, prost, idiot si lista poate sa continue, insa eu...eu chiar tin la tine, si daca nu ma crezi, o sa fac tot posibilul sa-ti demonstrez asta.Am vrut doar sa te fac geloasa cu Taylor, insa am vazut ca nu functioneaza.Acum, daca tot ti-ai irosit un minut citind asta, poti sa ma ierti si sa-mi acorzi o a doua sansa?"

Inima incepe sa-mi bata mult mai tare, si cu un nod in gat nu ma lasa sa respir normal.Mai analizez inca o data mesajul, apoi ma grabesc sa apas pe "sterge".Nu mai puteam sa cad sub vraja lui din nou, si sa sufar asa cum am mai facut-o.Tot ce-mi doresc acum este sa fiu fericita alaturi de Josh.El mi-a dovedit ca-mi merita dragostea...

Sunt constienta ca flacara ce era intre mine si Harold nu este ca si cea dintre mine si Josh, dar nu vreau sa ma gandesc la asta.Harry m-a facut sa sufar, si trebuie sa-l uit complet, si sper sa nu mai dau ochii cu el in viata mea!

Poate cu ceilalti baieti o sa pastrez legatura, insa cu el NU!Ma intorc pe o parte si-mi trag plapuma peste mine.Vreau doar sa ma culc si sa uit de tot.Sa uit de mesajul mincios si de "te iubesc"-ul de la petrecere ce era inca o minciuna spusa de el.

Dimineata ma trezeste alarma telefonului ce uitasem s-o dezactivez.Observ ca este ceasul 14:30, si ma ridic lenesa dn pat.Din acest moment aveam trei ore jumate pentru a pregati casa pentru petrecerea in pijamale.Da, chiar trebuie sa pregatesc, pentru ca atunci cand ma pui pe mine si pe Demi intr-o casa, cu multe chipsuri si bauturi nu iese bine, asa ca trebuie sa "izolez" anumite lucruri.

Cu pasi subtili merg pana la fereastra sa vad daca ai mei plecasera.Masina nu era in fata casei, deci au plecat la bunici pentru o zi.Bunica Gammie are nevoie de ajutor pentru ca s-a mutat intr-o alta casa si trebuie sa-si duca toate lucrurile acolo.Tot ce pot sa zic este ca le multumesc parintilor pentru ca nu m-au obligat sa ma duc acolo.Urasc acel sat!

Ies galagios din camera in timp ce caut prin telefon o melodie care sa ma ajute in timp ce fac curatenie.Nu ma obosesc sa ma schimb, pentru ca diseara tot in pijamale o sa stau, asa ca de ce sa ma mai complic?

Dupa ce am aranjat toata casa, am comandat pizza si am ales filmele la care o sa ne uitam, imi trag putin sufletul.Insa nu apuc sa ma odihnesc putin, caci soneria se aude.Era 18:00 deci probabil era Demi.Ma grabesc sa cobor scarile pana, deschid usa cu un zambet larg pe fata apoi o imbratisez.

Ea intra, apoi observ ca in spatele ei mai erau si Perrie, Eleanor si baietii.Zambetul imi dispare incetul cu incetul cand il observ si pe Harold intrand.Acum nu ma pot gandi decat la ce o sa fac..Cred ca cea mai buna solutie ar fi aceea de a-l ignora...daca asta o sa fie posibil.

Trag o gura mare de aer, apoi realizez ca stateam cu clanta in mana si usa deschisa, asa ca o inchid si soptesc doar pentru mine:

-Sa inceapa teroarea!

Ta-daaaam :>.Deci, ce ati vrea sa se intample in continuare?Sau ce credeti ca se va intampla?Vreau sa ma bombardati cu parerile :-s...

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum