Capitolul 7

4K 239 12
                                    

Lenesa ma ridic din pat, apoi ma uit la ceas.Super..este 3:00, este bezna si mie imi este foame.

Deschid incet usa camerei mele, iar dupa asta cobor scarile tot la fel de silentios, pentru a nu-l trezi.Ma indrept spre bucatarie, deschid frigiderul si analizez toate mancarurile din el.Nimic special, imi iau un cotoias, si incep sa musc din. el.Cand inchid frigiderul, de dupa usa se aude:

-BAU!rasuna in incapere.

Cum aud asta, imi scapa un tipat si un..pumn.

-Auu!se aude imediat, si-l recunosc pe Harry.

-Esti nebun?!Am avut un mini atac de panica!tip eu foarte tare.

-Ei bine, si stomacul meu simte un atac..al PUMNULUI TAU!

-Nu este vina mea. ca tu apari asa din senin, si scoti sunete ciudate!

-Am spus doar "bau"!

-Exact.

Ma aplec sa-mi iau cotoiasul ce picase pe jos din cauza sperieturii, dar Lexy se ocupase deja de el.

-Esti o fricoasa, se aude el razand.

Cand aud asta, ma ridic in picioare, si privirea mea dorea sa-l ucida.

-Vrei ca pumnul meu sa faca cunostinta si cu ceva ce este mai jos de stomac?intreb zambind.

Isi ridica mainile in aer, ca si cum ar renunta, apoi gropitele lui isi fac aparitia.

-De ce nu dormi?il intreb eu dorind sa creez o conversatie.

-Pentru ca Lexy s-a hotarat sa viseze urat.

Chicotesc, apoi apuc un mar din fructiera.Ma asez pe canapea, si deschid TV-ul.Melodia 22 de la Taylor a inceput sa rasune in incapere.Harold se grabeste sa-mi ia telecomanda din mana, si sa-l stinga.

-Heei!Vreau sa ascult.

-Crede-ma, am ascultat-o destul si m-am saturat.

-Melodia?intreb confuza.

-Nu, pe ea.

-Iarasi imi insulti idolul?intreb enervata.

-Nu iarasi, din nou!zice el si zambetul lui jucaus apare.

-Cand ai fii tu la nivelul ei..

-Nu vreau sa ajung asa de jos, ma intrerupe el.

-Cum de...cum poti...cum reusesti..cum iti permiti?imi gasesc eu greu cuvintele.

In urmatorul moment, Harold este la pamant, iar eu peste el.Imi bag mana in carliontii lui perfecti.

-Nu stiam ca esti perversa!zice el.

-Acum mai sunt perversa?si genunchiul meu striveste "zona" lui.

-Chiar vrei ca in noaptea asta sa-mi provoci dureri extreme?

-Crede-ma, nu vrei sa-mi stii gandurile, toate sunt negre.

-Si eu am cateva ganduri!zice el zambind pervers.

Imi dau ochii peste cap, ridic mana pentru a-l plesni, dar el imi prinde incheietura si imi blocheaza miscarea.Ne rostogolim, apoi el este peste mine.Imi duce bratele deasupra capului, si cu o mana mi le tine pentru a nu-l putea da jos de pe mine.Vad cum se apleaca usor spre  fata mea, pana cand nasurile noastre se ating.Inghit in sec, apoi imi deschid ochii, si dau de privirea lui minunata.Simt cum mii de fluturasi imi invadeaza stomacul, si cum corpul meu cere mai mult.Gura lui se aproprie incetul cu incetul, si ii pot simti respiratia calda.Imi da o suvita dupa ureche, apoi buzele sale le zdrobesc pe ale mele in cel mai dulce si minunat sarut pe care l-am avut in viata mea.

Imi apuca usor intre dinti buza inferioara, apoi isi strecoara limba in gura mea.Mana lui este pe soldul meu, iar gatul sau este inconjurat de bratele mele.Simt cum carnoasele sale buze se dezlipesc de-ale mele, apoi imi deschid ochii pentru a-i putea vedea zambetul de pe fata.Bratele mele se retrag, si asta fac si ale lui.Ma ridic repede de jos, si ma indrept spre masa din bucatarie pentru a continua sa mananc marul (cand am emotii trebuie neaparat sa rontai ceva).

Imi simt abdomenul inconjurat de mainile sale, si capul sau este pe umarul meu.Buzele sale imi lasa scurte sarutari pe gat, facandu-ma sa las marul pe masuta pentru a doua oara.Ma intorc cu fata spre el, iar in urmatorul moment ma ridica usor de pe sol, si incet ma pune pe masa.Picioarele mele sunt desfacute, iar el se strecoara intre ele (nu va ganditi la perversiuni :> ).Din nou buzele lui le intalnesc pe ale mele si muscaturile reapar.

Pam-pam.Ce parere aveti :>:>?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum