Melodia sugerata pentru acest capitol este:
One Direction-Little White Lies
Cand ajung la parter, un mic oftat imi iese printre buze.Casa era mizerabila, cu susul in jos, si am observat cateva felii de pizza lipite de pereti.Oamenii acestia nu sunt normali!
O vad pe Perrie ce vine sa ma imbratiseze, probabil observandu-mi micile lacrimi din colturile ochilor.
-Esti bine?intreaba aceasta grijulie.
Dau din cap in semn ca nu.
-Dar o sa fiu...adaug eu dupa cateva secunde.
Zayn vine pe la spatele ei, ii apuca talia iar ea se intoarce apoi se saruta.Gandul ca asa puteam sa fim si eu cu Harry imi invadeaza capul, dar il alung imediat, privind ochii lui Josh, ce ma faceau sa uit de tot.
-Deci, o sa fi in regula cu astea?intreaba Louis.
-Ce?Nu, o sa stam s-o ajutam, sare Perrie.
In timp ce curatam totul, am apucat sa schimb doua vorbe cu Demi.Ne-am indepartat extrem de mult, dar daca ea este fericita cu Niall, asa sunt si eu.Nu pot fi furioasa pe ea cand il vad pe Niall sarutand-o si imbratisand-o.Sunt absolut adorabili.
Dupa jumatate de ora, Harry coboara lent scarile.Probabil ca a stat acolo gandindu-se la ce minciuni sa-mi mai spuna, pentru a ma intoarce la el si pentru a ma rani din nou, dar nu o sa-mi mai repet greseala.
Acesta trece pe langa mine, si se tolaneste pe canapea, pana cand Eleanor ii face observatie, si se apuca si el de curatenie, insa nefacand mare lucru.
Am muncit ceva, iar cand ne uitam la ceas nu ne vine sa credem ca este aproape trei noaptea!Ne luam la revedere, si pleaca unul cate unul...insa se pare ca Harold avea alte ganduri.In timp ce toti ceilalti ieseau pe usa, acesta se apropie de mine, iar Josh vazandu-mi ezitarea din ochi, se pune in fata mea.
-Da-te la o parte, zice Harry printre dintii sai inclestati.
Josh refuza, si sta in fata mea precum un zid in continuare...doar daca ar fi stiut ce urmeaza...
Nevrand sa se dea la o parte, Harry il impinge brutal in umar, dandu-l intr-o parte.Stiam ca nu l-a ranit, insa nu avea sa se opreasca aici.Josh revine langa mine, iar Harold nervos il apuca de guler si face cativa pasi pana il lipeste de perete.
Asistand la toate acestea, nu am ce sa fac decat sa tip la el si sa incerc sa-l dezlipesc de Josh, insa, din nou, puterea mea nu se compara cu a lui.Il strig de cateva ori din ce in ce mai tare, in timp ce acesta il loveste fara mila, de cateva ori, pe Josh.
Observand putin spatiu intre ei, il imping pe Harold folosindu-mi toata forta, iar de data asta eu il apar pe Josh, ce are buza sparta, sangeranda, si un ochi aproape vanat.
-ESTI NEBUN?tip eu din toate puterile catre el.
Acesta doar ma priveste, si pot observa mainile lui pline de sangele lui Josh, insa pare atat de....atat de neafectat, de parca nu este nimic special.
Ma simt impinsa gentil intr-o parte, iar Josh isi face loc pentru a fi iarasi fata in fata cu Harry.Se pare ca nici el nu se lasa mai prejos, si imediat pumnul lui face contact cu maxilarul lui Harold.
-Josh!Gata!tip eu nuputincioasa.
Stiu ca nu este normal, insa furia ma cuprinde extrem de mult cand il vad pe Harry ranit, mai mult decat atunci cand Josh era vatamat.Sangele aproape ca-mi fierbe, si iarasi incep sa-i despart.
Slava Domnului ca Niall si Liam intra intamplator pe usa, cautandu-l pe Harry si vad toata aceasta scena, apoi intervin.Cand sunt despartiti pot observa ranile pe care si le-au cauzat reciproc.Instinctiv, ma apropii de Harry sa vad daca este in regula, dar apoi imi amintesc ca Josh merita atentia mea, asa ca-mi schimb traiectoria.Imi trec degetele peste ranile lui, si incerc sa-l calmez soptindu-i ca este ok acum.Privirile lor nu se dezlipesc niciun moment, si se uita cu ura unul la altul.Il sarut scurt pe Josh pentru a-l linisti, si pot sa simt cum in spatele meu Harold face o miscare brusca cand buzele noastre se ating, insa Liam si Niall il tin in frau.
-O sa fi bine?intreaba Liam, iar Josh da aprobator din cap.
In cateva momente ei dispar, si ma grabesc sa iau o punga cu gheata si s-o pun pe vanataile lui Josh.
-Imi pare atat de rau!zic eu cu regret in glas.
-Sa nu-ti para, raspunde el cu zambetul sarmant pe fata, este in regula, stai linistita.
Il sarut inca o data, apoi ne asezam amandoi pe canapea.
-Stii ce nu inteleg?intreaba si ma uit la el cu ochii mari de curiozitate.Ca orice ti-ar face, tu nu te poti gandi altundeva, sau la altcineva inafara de el.
Cuvintele lui ma iau prin surprindere, deschid gura pentru a-mi lua apararea cu argumente probabil nevalide, insa acesta ma opreste.
-Nu, stai linistita, este ok.Te inteleg, si o sa stau langa tine pana o sa-l uiti, nu o sa te parasesc, Jade, zice el uitandu-se parca prin mine si topindu-mi sufletul.
Nu ne cunoastem de mult timp, insa am realizat ca el chiar tine la mine.
-Multumesc, este tot ceea ce pot spune.
Zambeste, apoi isi pune o mana pe fata mea si ma trage mai aproape pentru a-mi lasa un mic sarut pe frunte.
-Te iubesc Jade!zice acesta iar inima imi sare din piept.
Mi-as dori atat de mult sa-i spun acelas lucru!Sau macar un "si eu", insa stim amandoi prea bine ca eu nu simt asta, asa ca tot ce pot face este sa-l sarut pasional, apoi sa-i zambesc.
-Si eu te iubesc, Josh, zic eu fortandu-ma.
Cuvintele mele ii aduc un zambet luminos pe fata, si acum nu regret ca am spus acele cuvinte magice.Chiar daca nu-l iubesc acum, probabil o voi face, pentru ca este tot ceea ce mi-am dorit vreodata.....inainte sa-l cunosc pe Harold.
Oh, da!So, team Jarry sau team Jash?Haideti sa vedem :>!
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...