Capitolul 17

3.6K 202 4
                                    

Tusesc nestiind ce sa mai fac, si ma simt mai ciudat ca niciodata.Imi aranjez mai bine rochia, si mi-o trag subtil mai in jos, pentru ca se ridicase iar soldurile mi se vedeau cu usurinta.

-Deci, vrei sa te duc acasa?spune el linistit, parca nepasator.

-A-aham..ma balbai eu si doar mormai pentru ca-mi era extrem de rusine.

Scot telefonul din geanta, si vad peste cinci apeluri pierdute de la Demi.Ii trimit rapid un SMS in care o lamuresc ce s-a intamplat (excluzand partea in care mi-am aratat latura perversa) si ii spun sa se distreze in continuare, oricum o va face si fara mine, are o gramada de vedete in jurul ei, si la cum o stiu eu, probabil s-a imprietenit deja cu majoritatea.

Nici nu observ ce repede trece timpul, iar el opreste brusc masina.Ridic ochii din telefon, si vad ca ajunsesem pe straduta casei mele.

-Uhm..multumesc, reusesc eu sa spun.

Se uita la mine, si imi arata un simplu zambet in semn de "cu placere".Ma grabesc sa ies cat mai repede din masina, si ma merg rapid spre usa, facandu-ma in gand proasta, idioata, tampita, imbecila si usuratica.

-Jade, se aude brusc, si parca mi se opreste respiratia.Ti-ai uitat poseta.

Strang din ochi, dar ma intorc pe calcaie cu un zambet fals si larg pe fata.Ma indrept spre Harry, ce statea rezemat de masina, cu geanta mea in mana si cu o mana in buzunar.Era prea perfect.

Apuc poseta, dar imediat bratele lui inconjoara corpul meu, si ma lipeste de al sau.Privirea mea nu avea curajul sa dea de ochii lui verzi superbi.Simt buzele sale zdrobindu-se incet pe fruntea mea, iar respiratia sa calda imi face cativa fiori sa apara pe sira spinarii.

-Noapte buna, spune el in soapta.

Imi da drumul, apoi ii fac cu mana, si ma indrept spre casa.Cum intru, trantesc usa si ma lipesc de ea muscandu-mi buza inferioara si gandindu-ma la tot ce se petrecuse in ultimele doua ore.

Imi arunc pantofii ce mi-au blocat circulatia sangelui pe unde apuc, apoi urc scarile lenesa.Ma arunc in pat, neobosindu-ma sa ma mai schimb, ma acopar cu plapuma mea calduroasa, apoi un zambet jucaus imi apare pe fata cand ma gandesc la momentul magic din masina.

Simt cum corpul meu sare pur si simplu sus si jos, si cum sunt miscata fara sa vreau.Deschid intr-un final ochii, si intr-adevar, Niall topaia in patul meu, tipand "trezirea" cat de tare putea.Imi frec putin ochii pentru ca vad in ceata, apoi imi pun perna pe fata si tip de nervi.

-Oh, pai si eu sunt bucuros sa te vad, spune el ironic incetand sa mai sara.Misiune indeplinita!tipa el.

-Ai reusit s-o trezesti?se aude de la parter vocea lui Zayn.

-Da, este mai greu de trezit decat tine!ii raspunde Niall.

Ma ridic usor, si imi iau papuceii pufosi in picioare, apoi imi aranjez rochia ce era sifonata.Fac cativa pasi prin camera cautand un halat, iar dupa ce-l gasesc cobor, tarandu-mi picioarele, scarile.

Dau imediat de Liam, Zayn si Louis, ce se indopau cu mancarea din frigiderul meu.

Trec nepasatoare pe langa ei, si ma grabesc sa-mi torn putina cafea ramasa de ieri intr-o ceasca, pentru a ma trezi mai bine.I ediat il observ pe Harold intrand pe usa cu o gramada de pungi cu alimente in ele.

-Uhm..ce faci cu alea?intreb eu confuza.

-Ah, astea?Sunt pentru excursie, ma lamureste el.

-Excursie?

-Da, ce, nu ti-au zis baietii?zice el uitandu-se la ei.

Niall coboara scarile si se grabeste si el spre frigider.Imediat incep sa se certe pe mancare si Harry merge sa-i impace.Zarva si-a facut aparitia in bucataria mea dezordonata.

-BAIETI!tip eu.

Se opresc instantaneu, apoi isi indreapta privirile curioase spre mine.

-Excursia!continui eu.

-Ah, da!Excursia!zic toti in cor.

-Pai, o sa avem o mica-mare vacanta intr-un satuc indepartat.Am inchiriat o cabanuta, si o sa stam acolo aproximativ o saptamana.

Deschid gura pentru a spune ceva, dar:

-Da, esti obligata sa vii!ma intrerupe Louis, parca citindu-mi gandurile.

-Ce mai stai?Impacheteaza-ti lucrurile si imbraca-te, ma anunta Zayn.

-Ma duc eu s-o ajut cu imbracatul!sare repede Harold.

Imi dau ochii peste cap si nu ii bag in seama perversiunile.Imi bag in geamantan diferite haine, am grija sa-mi iau telefonul si o sun pe Demi.Desigur ca o sa vina si ea, credeati ca o sa stau singura cu cinci nebuni intr-o cabana?

Ies apoi din camera si ma chinui sa duc jos bagajul.

-Stam o saptamana, nu o luna!zice plin de sarcasm Liam.

-Unde sunt fetele?intreb eu referindu-ma la Perrie si Eleanor.

-Au si ele o vacanta, in Elvetia.Bunicii lui Pezz' stau acolo, asa ca au cazare gratuita.

Pe usa apare Demi, tarand un geamantan imens dupa ea, si gafaind din rasputeri.

-Nu puteai sa te misti mai repede?spun eu dorind s-o enervez.

Dupa o lunga cearta in care ne hotaram cum sa ne asezam in masini, si cum o sa stam in cabana, plecam la drum.

Cred ca mergem de mai bine de doua ore, iar Zayn ne anunta ca mai avem putin.

Eu, Demi, Zayn si Niall stateam in masina asta, iar Harry, Louis si Liam in cealalta.

Incetul cu incetul, cerul se face mai alb, si de la un moment dat, observ zapada pe jos, si fulgi ce picau din cer.

-Stai asa!Ninge?intreb eu confuza.

-Da, in zona asta de munte asa este.

Imi dau o palma peste fata, pentru ca-mi luasem tot felul de haine la mine, dar nu si groase.Super!

Pam-pam.Excursie :> stiti ce se intampla in excursii, nu :">?Ei bine, daca nu stiti, o sa aflati :3.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum