Melodia sugerata pentru acest capitol este:
Demi Lovato-Fix a heart
Pare la fel de confuz ca mine, insa da gentil mana lui Taylor jos de pe piciorul lui, si se ridica de langa ea.Tuseste cu subinteles, apoi face cativa pasi spre mine.Trag o gura mare de aer in timp ce ma gandeam ce simte Josh acum.Chiar imi pare rau pentru el, insa si el a sarutat fata aceea, asa ca-mi mai dispare vinovatia ce o simteam.
Nu realizez cand Harold este deja langa mine.Deci, presupun ca o sa stau aici in timp ce el ma "saruta pasional"?
Cand vad buzele lui apropiindu-se de-ale mele, fac un pas inapoi din instinct, insa acesta isi pune mana pe talia mea si ma trage mai aproape de el.Buzele noastre se ating si o gramada de fiori imi invadeaza corpul.Stomacul meu o ia razna, iar inima aproape imi iese din piept in timp ce acesta isi introduce limba in gura mea.
Ma musca brutal si un geamat stins pe care l-a auzit numai el imi iese pe gura.Cand simt ca este deja prea mult, il imping usor apoi ma indrept spre Josh ce avea privirea in pamant probabil nedorind sa ma vada asa.Ma asez langa el si ii iau mana intr-a mea.Ii simt pulsul si este foarte ridicat, deci este probabil nervos asa ca mai bine n-as vorbi cu el acum.
Cateva persoane fac lucruri extrem de nebunesti, iar cand un baiat este fortat sa se epileze pe piept, hotaram sa luam o pauza de cateva minute.Nu-l mai bag in seamna pe Josh, ci ies afara pentru ceva aer proaspat, chiar am nevoie de cat mai mult aer dupa sarutul superb cu Harry.De atunci nu mai pot respira regulat pentru ca inima mea bate prea tare.
Afara este un ger cumplit, insa acum imi convine temperatura aceasta.Tremur putin insa nu ezit sa ma asez pe bancuta din fata casei si sa admir stelele.Cateva ganduri imi invadeaza mintea...ganduri nebunesti care stiu ca nu pot fi adevarate.
-Deci, nu mai suporti atmosfera incendiara?intreaba o voce din spatele meu si tresar din cauza sperieturii.
Vcea mi se pare cunoscuta, insa pana nu ma intorc si il vad nu pot sa-mi dau seama cine este.Isi trece mana prin par, apoi si-o baga inapoi in buzunar cum o are si pe cealalta.Ma priveste cu pupilele dilatate aproape ascunzandu-i irisul verde perfect.
-Eu...uhm, ma balbai eu si apoi oftez, asezandu-ma iarasi pe banca fiindca din cauza sperieturi m-am ridicat.
Strang din ochi si-mi musc buza stiind ca urmeaza o alta cearta ce-mi va srrica aceasta noapte.Se aseaza langa mine, insa nu ma priveste si ma bucur din aceasta cauza.Dupa cateva momente de liniste, ma hotarasc sa ma plec si sa ma duc in casa, insa cand ma ridic, simt cum se ridica si el si-mi rosteste numele aproape in soapta.
Imi intorc incet corpul pentru a-i observa privirea de gheata aproape topita, si pentru prima oara pot sa vad mai departe de ochii acestia verzi.Ridic din sprancene in semn ca astept sa-mi spuna ce are de spus, insa acesta evita, asa ca incep eu.
-Am observat ca te-ncurci in minciuni, spun eu calma.
Acesta isi ridica privirea din pamant.
-Spuneai ca vrei doar sa ma faci geloasa cu Taylor, nu?Imi pare rau sa te anunt ca zambetul de pe fata ta te tradeaza cand o privesti si cand o saruti, ridic eu putin tonul enervandu-ma cu propriile mele cuvinte.
-Ce?Nu, nu te-am mintit in legatura cu nimic, spune el cu vocea ragusita.
-Ah, serios?!Pentru ca mie mi se pare ca acum cateva zile imi spuneai "te iubesc", iar acum ma ignori total.
-Nu te-am mintit, repeta el printre dinti.
-Daa, corect, zic eu inabusind un ras.
-Ok, spune el dupa cateva secunde de liniste.
-Ok ce?
-Corect, te-am mintit.
Curiozitatea din ochii mei si durerea din inima mea se maresc.
-Ai dreptate, nu te iubesc si nu te-am iubit, zice acesta in cele din urma.Cuvintele acelea mi-au iesit din gura inainte sa judec, mai adauga el.
O parte din mine se bucura pentru ca nu ma inselase, dar cealalta parte este complet distrusa de cuvintele ce le rostise.Desi stiam ca nu prea este adevarat, acum ca mi-a aruncat-o asa in fata...este mult mai greu decat credeam ca va fi.
Imi analizeaza miscarile, si incerc sa par cat mai puternica si neafectata insa o lacrima ce-mi apare in coltul ochiului ma tradeaza.
Trece pe langa mine, si apuca sa faca cativa pasi, pana se opreste cand imi aude glasul tremurand:
-Felicitari...bravo, ai reusit sa-mi frangi si cele cateva bucati din inima mea ce au scapat de durere de data trecuta.Ai reusit inca o data sa ma faci sa ma simt un nimeni ce nu merita sa fie fericit, zic eu aproape plangand.
Ma intorc spre el pentru a-i vedea nepasarea din ochi si cruzimea din privire.Cand ma asteptam sa-si ceara scuze, sau ceva, imi arunca:
-Multumesc.
-Multumesc?!zic eu pe un ton ridicat.Stii ceva Styles?Chiar imi bag picioarele in relatia noastra, daca a existat asa ceva!Am incercat de-atatea ori sa trec peste si sa fiu fericita cu tine, insa nu merge, si mi-a ajuns pana peste cap!tip eu.
Face cativa pasi repezi spre mine, apoi suntem doar la un pas distanta.
-Nu mai urla la mine, spune el.
-Da, ai dreptate!Nici nu ar mai trebui sa vorbesc cu tine!Nu inteleg de ce continui sa sufar ca proasta pentru tine!Esti doar un nesimtit!
Poate ca fac asta pentru ca il iubesc, mai adaug eu in capul meu.Da, il iubesc, si ma urcasc pentru asta!Sufar ca proasta pentru cineva ce nu merita nici sa ma uit la el!
Isi intoarce spatele si intra in casa trantind usa.Nu prea vreau sa intru inapoi acolo, asa ca ma asez iar pe banca, uitand de cat de frig este acum iar eu sunt doar intr-un maiou subtire.Imi las privirea spre pamant si cateva lacrimi ies pe rand din ochii mei si nu mai vad clar, insa aud usa deschizandu-se.
Imi indrept privirea acolo, si il vad pe Josh, carand dupa el o geaca, si alearga spre mine.Mi-o pune repede pe umeri, iar eu ma grabesc sa-l iau in brate si sa plang pe umarul lui.Ma saruta usor pe obraz si ma mangaie pe spate incurajandu-ma.
-Gata, nu merita, Jade.Opreste-te, zice el bland in urechea mea.
Suspin inca de cateva ori, apoi accept servetelul pe care el mi-l ofera si-mi sterg lacrimile, fixandu-mi machiajul, si afisand un zambet fals.
Pararam-pam-pam!Deci, ce credeti? :3?
P.S: Ca o cersetoare ce sunt, va mai rog inca o data sa va uitati si la cealalta poveste a mea, Unconditionally, la care voi posta primul capitol sambata:*.Pana atunci mai vreau cateva pareri :o3!
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...