Ma trezesc somnoroasa, si incep sa-mi caut telefonul pe noptiera pentru a vedea cat este ceasul.Astazi este 13 septembrie?Oh, am uitat complet de ziua lui Demi, si de concert.
Este deabea 9:00 deci am destul timp pana deseara pentru a pregati totul.Imi iau un halat pe mine si cobor scarile.Ma indrept lenesa spre bucatarie, tarandu-mi papuceii mei pufosi dupa mine.
-'Neata!se aude din spatele meu si tresar putin.
-Hei, raspund eu salutului.
Pregatise cafeaua si micul dejun, poate nu o sa fie atat de rau sa stau cu el, am si niste beneficii.
-Deci astazi este concertul, nu?intreb eu.
-Da, si astazi este si ziua lui Niall.
-Ziua lui Niall?Astazi este si ziua lui Demi.Ohh, acum totul are sens!imi dau eu seama.
-Ce?intreaba zambind.
-Bombanea ea ceva ca este nascuta in acelasi timp cu unul dintre voi, dar niciodata nu o ascultam, pentru ca atunci cand aud "One Direction" iesind din gura ei, nu o mai bag in seama.Asa functionam noi.
Chicoteste, iar dupa ce terminam de mancat si de spalat vasele, ma grabesc sa urc scarile pentru a ma imbraca in ceva.Umblu prin dulap, nefiind multumita de ceea ce am, pana cand gasesc niste haine aruncate inte-un colt, probabil ca nu le-am purtat niciodata.
Imi dau tricoul de pijama jos, dar imediat sar in sus pentru ca usa se aude deschizandu-se, si ma grabesc sa-mi acopar partea de sus a corpului care era complet goala, cu bluza pe care trebuia s-o iau pe mine.Ma intorc rapid si-l vad pe Harry holbandu-se la pieptul meu, chiar daca era acoperit.
-Ochii mei sunt aici, sus!ii atrag eu atentia.
-Oh, da scuze, zice el tusind usor.
-Daca nu te superi..
-Nu ma supar.
-IESI O DATA DE AICI!tip eu.
-Ok, ok, si iese din camera, dar nu inainte sa mai arunce o privire asupra mea si sa se muste de buza inferioara.
Ma imbrac, de data asta am grija sa incui usa, ma spal si toate cele, apoi imi recapitulez planul.Trebuia sa nu dau niciun semn de viata pana deseara,la concert, ca ea sa creada ca am uitat complet.O sun atunci, si ea va crede ca mi-am amintit, dar eu ii voi cere o bluza imprumut, apoi o iau pe sus si mergem la concert.Genial, nu?
Cobor scarile, si ii vad pe baieti aici.
-Hopa!Cine-i aici!zice Louis jucaus.
-Taca-ti fleanca!il amenint eu.
Cand il vad pe Niall, ma grabesc sa-l imbratisez (am auzit ca imbratiseaza bine) si sa-i urez un calduros si sincer "la multi ani!".El era singurul ce nu se amuza pe seama mea, si mi se pare foarte adorabil si nevinovat.Ne dezlipim din stransoare, si imediat pot observa privirea ucigatoare a lui Harry, ce se uita la noi.
-Unde sunt fetele?il intreb eu pe Liam.
-Ah, se pregatesc.
-Pentru concert?Vin si ele?intreb inca o data.
-Nu, pentru petrecerea lui Niall, zice Zayn.
-Petrecere?intreaba confuz Niall.
-Bravo Zayn!zice ironic Harold.
-Ai spus ca anul acesta o sa-ti tii gura!sare si Louis.
Au inceput sa se certe, si nu se mai intelegea ce spuneau.Toti tipau unii la altii.
-BAIETI!tip eu pentru a le atrage atentia.Pot sa vin si eu cu Demi la petrecere, nu?Desigur ca pot!imi raspund eu singura la intrebare.
-Oh, apropo Harry, zice Niall.
Harold isi intoarce privirea spre el, curios.
-I don't know about you..
-Nu face asta, zice serios Harry.
-But I'm fellin' 22!continua Niall sa fredoneze cantecul lui Taylor.
-Niall tu ai 20 de ani!spune Louis.
-Ah, da.
:"> Capitolul urmator o sa fie cu petrecerea :*.
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...