Melodia augerata pentru acest capitol este:
Taylor Swift-Tell me why
Dupa ce ma calmez putin, mai iau inca o gura mare de aer, ii apuc mana lui Josh, si intram inauntru.Se pare ca toti se acomodasera.Poate putin PREA mult!
Casa era cu susul in jos, iar fiecare facea ce-l taia capul.Acum inteleg de ce directionerilor nu le place de Sophia...are un anturaj dubios.Ii spun lui Josh ca ma duc la mine in camera pentru a-mi fixa machiajul, si il sarut scurt pe obraz FIX in fata lui Harold.Pff, nu este ca si cum as fi facut-o intentionat...
Urc scarile in graba, si dau bustna la mine in camera, dar mi-as fi dorit sa nu o fi facut.Chiar in patul meu, chiar sub privirile mele, un tip era peste o tipa, si nu mi-a luat mult timp sa observ ce se intampla acolo.Mi-am pus mainile la ochi si am iesit precum fulgerul de-acolo, apoi am intrat la ai mei in camera.Stiam ca rimelul o luase in jos si ca aratam groaznic, insa nimeni nu ma observase.
Ma apropii de prima oglinda pe care-o zaresc, si incep sa ma sterg.Usa se deschide larg, si tresar putin, bagandu-mi rimelul in ochi, si scotand un scancet.
Cu ochiul lacrimand de durere, ma intorc aproape injurandu-l pe cel ce intrase, dar observ ca era Harold...Mda, se putea mai rau de-atat?
-Eu...uhm, se balbaie el, cautam baia.
-Aha.
Stiam ca mintea, a stat aici aproape o saptamana, stia foarte bine unde era baia, dar nu aveam chef sa ma mai cert inca o data cu el, asa ca prefer sa-l ignor, poate dispare intr-un final.
Insa, ma insel amarnic.Acesta inchide usa si face cativa pasi spre mine.Ma prefac ca nu-l observ, si continui sa ma machiez, insa ma uitam in oglinda la el.
-Uite, rupe el tacerea, imi pare rau pentru ce am spus mai devreme...
-Harry, taci!Nu mai scoate niciun cuvant.Nu ma face sa sufar mai rau decat o fac acum.Doar lasa-ma in pace, si vezi-ti de celebritataea ta la fel cum ai facut si pana acum.Pleaca si prefa-te ca nu ma cunosti, te rog.
Ma intorc cu fata spre el, si nu ezit sa-l privesc fix in ochi.
-Am gresit...am spus toate acele lucruri la nervi, te rog...
-Nu, eu te rog, il intrerup eu, te rog sa ma lasi si sa-ti vezi dracului de-ale tale, iar eu de-ale mele.
Cum poate fi asa schimbator?Mai devreme ma facea in toate felurile, si imi rupea inima in miliarde de bucati, acum vine aici si se comporta precum un mielusel.Daca o sa continue asa, o sa ma bage in spital!Acela de nebuni!Si nu sunt sigura daca voi mai iesi de-acolo.
-Credeam ca si tu simti la fel, adauga el.
-Credeai.
-De ce te comporti asa?intreaba el de parca este nevinovat.
-Pentru ca vreau sa ma lasi!Vreau sa fiu fericita iar tu te tot amesteci in viata mea!De ce nu ma poti lasa o data pentru totdeauna?!Ce ti-am facut ca sa merit toate astea, Harry?
-La dracu'!injura el.
Ii intorc spatele si incerc sa-mi stapanesc lacrimile.M-a vazut plangand de multe ori, poate de prea multe ori, si nu mai vreau sa ma vada atat de vulnerabila in jurul sau.
-Jade, sopteste el, te iubesc, si am fost un nemernic adineauri.Acum...acum inteleg de ce toata lumea te place, si de ce te integrezi atat de bine oriunde ai merge.Esti...complet diferita de toate celelalte fete pe care le-am intalnit, si poate asta ma face sa nu inteleg ce este in neregula cu tine.Vreu sa ma schomb, Jade.Vreau sa ma schimb pentru tine, te rog iubito...
-Ai un tupeu jegos.Cum poti sa-mi arunci in fata toate cuvintele oribile existente, apoi sa vii aici si sa-mi declari iubire?Cum?Chiar nu te pot intelege omule!O sa ma bagi in boala!Si sa nu-mi spui tu mie "iubito"!Ma dezgusti total!tip eu.
-Macar asculta-ma, spune el si face cativa pasi spre mine.
-Nu Harold, TU asculta-ma!Vreau ca tu sa ma uiti si sa ma lasi in pace!Vreau ca tu sa dispari din viata mea, si vreau sa nu ma mai faci sa sufar!Chiar nu ma poti lasa?Chiar nu-ti este mila?Macar un pic...
-Jade, te rog, inca o sansa, o sa-ti demonstrez ca pot sa fiu si altfel.Ca pot sa ma schimb.
-Cum de poti fi asa mizerabil?Acum o ora imi spui ca nu ma iubesti si ca nu-ti pasa de mine, si ma lasi cu ochii-n soare, iar acum ceri o a doua sansa?Chiar atat de proasta par eu?Pleaca.
-Dar, Ja..
-Pleaca!il intrerup eu.
-Nu, nu o sa plec!Pana nu ma asculti nu o sa ma misc de-aici!
-Ok, poti sta aici patru zile la rand, insa asta nu ma va face sa te ascult.M-ai fraierit o data, dar a doua oara nu o sa-ti mai iasa, asa ca ia-ti gandul de la planurile si jocurile tale psihopate, si doar lasa-ma.
Face repede doi pasi, si ajunge fix la un centimetru distanta de mine.Isi pune mainile pe fata mea, si ma obliga sa-l privesc si sa-l ascult.Degeaba incerc sa ma zbat, puterea lui o intrece cu mult pe-a mea.
-Harry, zic eu inghitindu-mi nodul din gat, pleaca.
-Nu, Jade, nu o sa plec.Te rog, asculta-ma.
-Nu am cum, spun eu calm.Esti un nesimtit, jegos, afemeiat, indecis, imbecil, prost, bou, tampit...
Insa nu ma lasa sa continui injuriile la adresa lui caci se apropie de buzele mele, si le zdrobeste cu-ale lui.Il musc cat pot de tare, insa asta nu-l face sa renunte la sarut.
-De ce te comporti asa?intreaba el dupa ce ne dezlipim.
-Eu ma comport ciudat?TU esti cel cu temperament ce se schimba atat de des incat ma ia durerea de cap, si tu esti acela ce ma face sa plang ca proasta zile intregi la rand!tip eu.
-De ce plangi?
-Nu stiu Harold, de proasta.Sunt cea mai mare PROASTA de pe intreaga planeta pentru ca...
Dar ma opresc inainte ca porumbelul sa-mi iasa din gura.
-Pentru ca ce?intreaba el pe un ton la fel de ridicat ca al meu.
-Pentru ca t...
Dar usa se deschide larg, iar Josh apare.Slava Domnului, era cat pe-aci sa spun o prostie cat mine de mare.Ma indepartez de Harry, si ma apropii de Josh, ca mai apoi sa-l apuc de mana.Ii vad ingrijoraraea in ochi.
-Esti ok?intreaba el in soapta.
Dau din cap in semn de da, apoi Harry intervine.
-Jade, ce voiai sa zici?intreaba el privindu-ma fix in ochi, ignorandu-l complet pe Josh.
-Nu mai conteaza...
-Pentru mine conteaza, ce ai vrut sa zici?repeta el.
-Woah, omule, a zis ca nu mai conteaza, zice Josh si face un pas in fata pentru a-l indeparta pe Harold de mine.
-Tu sa nu vorbesti in numele ei, zice el cu maxilarul incordat si cu pumnii stransi.
-Tocmai a spus ca nu mai conteaza, asa ca las-o in pace, continua Josh sa-mi ia apararea.
-Nu-mi spui tu ce sa fac, ridica Harry tonul.
-Gata, tip eu cand ii vad apropiindu-se si tiam ce urma sa se inample.Haide, Josh!il apuc apoi de mana si iesim din camera, nu inainte sa-l aud pe Harry injurand si razbunandu-se pe o perna, aruncand-o in perete.
Inchid ochii, si imi inghit nodul din gat.
-Perrie a stiut ca ceva este in neregula cand te-a auzit tipand, asa ca a i-a alungat pe toti, ma informeaza el.
Zambesc, si incerc sa-mi ascund lacrimile ce voiau sa se prelinga pe fata mea.
Stiu ce ganditi: ah, era cat pe-aci!Nu?Deci, ce parere aveti, adica credeti ca Jade il va mai ierta?
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...