Capitolul 4

4.1K 246 5
                                    

Stau in pat si privesc tavanul camerei.Cred ca asta este cea mai plictisitoare zi din viata mea!Se pare ca furtuna de ieri continua, iar eu stau cu o cana de ceai in mana si ma hotarasc sa aprind TV-ul pentru a afla noutatile.

Schimb canalele plictisita, pana cand aud:
...cei doi au fost vazuti parasind o cafenea impreuna.Pareau nervosi si certati, poate acesta ca fie sfarsitul Jarry?

Ce?Ne-au impreunat numele?Doamne, cred ca imi vine greata.Ma gandesc ce or sa zica ai mei cand o sa vina din exursie..Ei bine, partea buna este ca sunt celebra..dar partea rea este ca si acum casa mea este inconjurata de jurnalisti.

Oare cand o sa ma lase in pace?!Ma ridic lenesa din pat, tarandu-mi papuceii prin camera.Habar n-am de ce tot ma invart pe aici, dar o fac.

"Plimbarea" imi este intrerupta de sunetul usii de la intrare care se deschide.Probabil este Demi, dar Lexy incepe sa latre in nestire, asa ca ma grabesc sa ies din camera, cobor cateva scari si..il vad in pragul usii pe el...HARRY?!

-Ce naiba cauti aici?De unde imi stii adresa?De ce esti aici?Si de ce zambesti ca tembelul? intreb eu rapid.

-Whoa, whoa!Incetineste.Sunt la fel de surprins precum esti tu!zice el.

-Apari din senin la mine in casa, si tot tu esti ala surprins?!

-Daa, nu stiam ca stai aici!Daca stiam asta, nici macar nu as fi intrat.

-Haha, ce gluma buna!Ce cauti aici?

-Serios?!Ma urmaresc sute de ziaristi!!Nu mai aveam ce sa fac.Mi-am zis: waw, este o zi numai buna de plimbat!Asa ca am iesit din casa si am mers cateva strazi, apoi am vazut cum din spatele meu, mii de paparazzi isi fac aparitia si incep sa alerge dupa mine.

-Ce poveste frumoasa...acum pleaca!zic eu aratand spre iesire.

-Ce?!Nu poti sa ma dai afara!

-Priveste-ma.

-Nu pot!Sunt inca acolo, si or sa ne vada impreuna, si scandalul acesta o sa continue.

-Nu ma intereseaza, acum hai, cara-te.

-Chiar vrei sa ma dai afara?zice el, apoi zambeste si i se vad gropitele minunate.

-Nu mai face asta!Nu o sa pic in plasa ta!Acum, serios, iesi.

-Nu, amandoi suntem implicati in asta, si in plus nu ti-ar strica putina companie.Esti singura aici, corect?

-Ai dreptate, nu mi-ar strica putina companie..dar NU A TA!tip eu.

-Calmeaza-te!O sa stau aici doar pana pleaca.

-Nuuu!tip pentru a doua oara.

-Ce mai este?!

-Ei nu pleaca niciodataa!zic eu bosumflata.

Incepe sa rada, apoi merge prin casa si intr-un final se aseaza pe canapea.

-Ai o casa draguta!spune el.

-Daca te asteptai sa-ti multumesc, ei bine, nu o s-o fac.

-Nu asteptam asta, stiam ca este imposibil.

-Geniule.

Apoi ma indrept spre bucatarie pentru putin suc.Nu, nu pentru el, ci pentru mine, imi este foarte sete.

-Deci, unde pot dormi? se aude el din sufragerie.

Cand aud, aproape scuip sucul ce-l aveam in gura,

-Sa dormi?!Aici?!Nu, nu, nu, nu!zic eu indreptandu-ma spre el.

-Oh, haide!Nu sunt un strain.

-Ah, da..nu esti un strain..ESTI DOAR O VEDETA NEBUNA CE VREA SA DOARMA AICI?!

-Iti dau bilete la concertul ce urmeaza.

-Bilete?!zic si incep sa rad.Tu nu ti-ai mai dat seama ca NU sunt fan?

-Da, dar Demi este.

-Ai dreptate!Si urmeaza sa fie ziua ei..accept propunerea!si apoi el zambeste.Dar DOAR in noaptea asta.

-Ook, deci, unde dorm?

-In subsol.

-Ce?!Nu, in niciun caz.

-Ei bine, atunci saluta-i pe toti jurnalistii de afara din partea mea.

-Ok, ok.

Ce parere aveti :">?Au chimie, sau nu :> ?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum