Sungyeol
-Hey băieți, s-a întamplat ceva?am întrebat eu cu glas stins, iritat și i-am invitat cu un chip tern și epuizat în living. Le-am arătat canapeaua, iar toți s-au așezat, excepție a făcut ca de obicei Sunggyu, băiatului ăsta îl plăcea să se joace cu nervii mei, nu glumă.
-Deci ei sunt colegii tăi de scenă. murmură Jii Hee la urechea mea și se sprijini de pieptul meu, de parcă îmi marca viața, trupul și sufletul ca fiind propietățile ei. Ce îngamfată.
Aș fi vrut să o pocnesc, dar nu mai simțeam nicio făramă de demnitate. Ea a pierit odată cu mandria mea cand l-am trădat pe Yugyeom, sper să fiu acum fericit...
-Ea este iubita și logodnica mea, Jii Hee, scumpo ei sunt prietenii mei cei mai buni, a doua familie căreia îi aparțin.
Nu va fi însă și a ta.
-Încantat!tună Woohyun și îi stranse călduros mana lui Jii Hee.. Mamă, dar te pricepi frate la fete, nu glumă!Felicitări Sungy băiete!se ridică de pe canapea și mă bătu aprig pe umăr, zambind cu gura pană la urechi.
O să îl omor.
-O să fie și un tătic bun, nu-i așa Sungyeol?mă întrebă ea trantind pe nepregătite bomba.
Toți s-au uitat la mine cu nedumerire și groază. Chiar și eu m-am speriat la vederea celor 6 chipuri palide care mă fixau cu priviri intense și neiertătoare. Am înghițit în sec.
-E adevărat ce a spus?mă chestionă Sunggyu, iar privirea lui bănuitoare mă cercetă cu profunzime .De această dată însă nu am vrut să îl las să-mi observe panica și instabilitatea emoțională. Trebuia să accept adevărul. Îi alesesem pe ei, am preferat tot ce ține de reputația mea,am preferat să rămană fără pată, am gonit o ființă care îmi era cea mai dragă comoară.
-Da, ne vom căsători curand, totuși asta nu va schimba cu nimic situația noastră băieți,vă asigur.
Myungsoo se uita la tipă și îmi aruncă în treacăt o privire ce parcă voia să îmi spună:"Din ce canal ai luat-o pe lipitoare?!". Voiam să îi dau dreptate, dar cuvintele mele erau precum stancile dintr-o vale, la fel de neclintite în fața hotărarii luate. Nimic nu îmi mai putea zdruncina acum slaba conștiință.
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
FanfictionO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții