Jaebum
Nu am vrut ca reîntoarcerea mea să primejduiască o nouă serie de conflicte, dar simțeam că astfel se va termina. Fiindcă nu am niciun drept să îi cer asta lui Yugyeom, nu cand și eu mă aflu în aceeași situație jenantă. dar nu le puteam sune adevărul băieților. Oricum ar fi fost nu ar fi în veci de acord cu această relație dintre mine și Jin Hae.
Uneori,deși secretele dor, sunt mai bune decat adevărul. Eram conștient că acea nemernică(încă o dată mă repet, unde o fi găsit-o acel Sungyeol) avea totuși un cuvant bun împotriva mea plus acea înregistrare stupidă,care în cazul ar fi ajuns la mana presei putea să reprezinte sfarșitul carierei mele de cantăreț, dar și de actor.
Nu puteam să îi dezamăgesc pe băieți. O să fiu mai atent și o să mă abțin, dacă voi fi nevoit o să renunț la iubirea sinceră pentru Jin Hae pentru ei, fiindcă sunt familia mea și simt că am sorata lor în maini zi de zi.
-Ce vrei să spui?Am crezut că totul s-a rezolvat...Jaebum.Care e problema?mă întrebă el, iar buzele îi tremurau din pricina emoției.
-Am fost amenințat de cineva că dacă nu voi împiedica asta vor fi postate pe rețele de socilaizare poze cu voi, îmi pare rău, Yugyeom. Regret că trebuie să îți cer asta, dar trebuie să renunți la acea...
-Nu îmi poți face asta,Jb!tună el scurt, iar ceilalți se uitară cand la mine, cand la el.
-Asta e valabil și pentru ceilalți.am spus eu cu voce stinsă.
Inclusiv pentru mine.
-În această categorie te incluzi și pe tine, sper. mi-o tranti în față Junior și mă fixă cu o privire serioasă.
-Evident, oricum nu sunt îndrăgostit ori în vreo relație, ați știi asta, dacă mi-ar plăcea de o tipă. V-aș fi spus.
Nu e prima oară cand mint cu zambetul pe buze și par relaxat, calm, sigur pe mine, sincer. De cand am devenit actor am realizat că viața oamenilor este cateodată parcă doar un fim regizat chiar de ei înșiși. Aici pretind că sunt victime, dar aici devin ei călăi.
Dar uneori e foarte dureros să fii sincer, eu descopăr asta abia acum. Înainte mă supăram pe ei fiindcă îmi ascund secrete, acum eu sunt cel laș, care pretinde că este curat.
-Nu îmi pasă. Îmi asum riscul. tună el și mă înfruntă din priviri.
Bam Bam și Jackson se holbau la el din partea opusă, iar Junior se așeză pe singurul scaun liber din cameră și îl privi scurt pe Yugyeom, de parcă drama lui l-ar fi amuzat.
Youngjae părea la fel de serios și tăcut, iar eu încerc adesea să fiu un șef bun, dar reușesc mereu să îi dezamăgesc pe cei dragi, să le aduc zambete triste pe chipurile copilăroase.
-Yugyeom, aici e vorba și de onoarea echipei, ne supui pe noi tioți unro mari riscuri. Dacă pană și un maniac precum RM a reușit să vă facă filmeze oricine ar putea să o facă. Miaales cand nu vă așteptați.
-O să fiu mai atent, vă garantez tuturor asta. îngărimă el scurt. O să îmi sporesc vigilența și...
-Yugyeom, nu. Oprește-te.am tunat eu și l-am întrerupt. regret că trebuie să fac asa, dar dacă nu mă asculți...o să iau măsuri. Fiindcă sunt șeful tău ș itrebuie să mă respecți și să mă asculți.
-ca înttodeauan îți pasă numai de imaginea asta perfectă, nu? Dar de sentimentele celor din jur nu. Ești total indiferent, Jabum, nu vezi? pufni el sec și gesticulă frenetic din mana dreaptă. ești în continuare înb lumea ta, te scalzi în durerea altora. Ști cat am suferit și îndurat eu ca să fiu cu acel...
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
Fiksi PenggemarO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții