Ce e dezastrul? O albie seacă, ce e chaosul? O rapă neagră

94 17 7
                                    

Youngjae

Nu m-am bucurat la auzul veștii că că vom apărea din nou în presă. Începea să îmi displacă din ce în ce mai mult oamenii băgăcioși, eu nu-ți dezgrop secretele, tu de ce ar trebui să o faci? Chiar dacă sunt o vedetă? Nu e ca și cum aș fi un extraterestru.

Le-am mulțumit în gand evident pentru aceste scăpări celorlalți membri din echipă(în special Tuan ăsta, nu se potolește odată).

 Nu a fost de ajuns umilința pe care o îndurasem cand cei trei mari crai de la răsărit (Yugyeom, Mark și Junior, ar trebui să le fac un tablou) s-au dat iar în spectacol, acum trebuia să îi suport cum se sclifosesc în fața fanelor, mai să le sară ochii în cap.

 Nu-mi plac maimuțele. Vedeam  superficialitatea din mișcările pe care le făceau, doar Bam Bam și Jackson păreau cu adevărat interesați să le dovedească fanilor că sunt niște tipi iubitori.În schimb eu privesc totul și încerc să nu pretind că sunt altcineva, că nu ascund vreun resentiment. Dar, știu că mă mint singur, cateodată, îmi place să mă amăgesc, eu nu sunt normal, oricand mă paște acel cuvant interzis cu numele jail pe plăcuță. 

Și încerc să nu mă gandesc la asta, nu ar avea vreun sens. Privesc iritat în stanga pavilionului cu mancare unde Jb vorbește cu managerul cred probleme delicate în care ne-am nimerit din nou prinși.

Pare încordat și își mută greutatea de pe un picior pe altul. M-aș simți cu musca pe căciulă la randu-mi dacă unul din  membrii trupei pe care o cnduc aleargă după leșinate, în timp ce alții doi poartă lupte serioase în prezența unor necunoscuți. Evident, pentr4u junior băiatul acela era o figură cunoscută(sau să zic dușman?).M-am abținut cu greu să nu zambesc la gandul că o meritase totuși. Uneori îngamfarea lui nu are limite.

Am fost mulțumit de rezultatul final, cand am observat că încet-încet conversația se transformă, devenind una simplă și degajată. Întotdeauana.  Jb se pricepea de minune să readucă echilibru în orice eveniment iești din comun. 

Sincer să fiu, deși Jb e un lider cam zgarcit și cu nervii slabi, e un tip de nădejde. 

Auzisem în treacăt că Bam Bam avea o lampă asemănătoare cu a lui(m-am întrebat dacă nu le-au cumpărat amandoi în secret de undeva).

Din fericire întalnirea cu fanii nu a fost întreruptă decat ăentru scurt timp, apoi ne-am întors la datoria noastră, odată cu întoarcerea lui Mark și Junior(urmați de body-guarzi).Mark a fost oprit de manager, care i-a strans călduros mana și m-am întrebat oare e mare ispravă a mai făcut băiatul ăsta.

Însă Junior și privirea lui intensă, plină de sclipiri tainice îmi atrase atenție, eram sigru că făcuse  mare trăznaie. Dar nu am întrebat nimic și m-am mulțumit să îmi aranjez părul și să îmi privesc o clipă cu admirație cate un inel de fiecare dată cand o fană nouă sosea.

Jb s-a alăturat și el curand, cu un zambet ușurat pe chip.

Mimă un scurt"Am scăpat!" în momentul în care managerul se îndepărtă cu pași grei.

Mark(mic pervers ce e) a început să le facă tuturor fetelor care îl asaltau cu postere și cărți cu ochiul, în timp ce eu îl priveam pe ascuns pe Junior.

Mark(mic pervers ce e) a început să le facă tuturor fetelor care îl asaltau cu postere și cărți cu ochiul, în timp ce eu îl priveam pe ascuns pe Junior

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum