Nu mai pot lupta, asta e pierderea mea

76 8 9
                                    

A trece peste o greutate, o facem, deși e un chin

A suporta un cumplit,mincinos  destin...

Aceasta e falsa moarte.(versuri create de mine)

Jb

Nici măcar în timpul concertului nu am mai simțit o avalanșă atat de puternică de sentimente, ca acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nici măcar în timpul concertului nu am mai simțit o avalanșă atat de puternică de sentimente, ca acum. Ca în această clipă, pieptul meu e un front, unde un întreg și straniu avalgam se adună în interior. Simt cum mă înfiorător cand îmi reamintesc în gand că e doar o emisiune, că nu este reală...Nu era prima oară cand participam la VOSTFR, dar de această dat aveam mari emoții.

Nu știam de ce sunt atat de enervat și agitat, toți par să mă privească pe ascuns,mi-au citit îngrijorarea de pe chip,  văd cat sunt de derutat pe plan mintal și spiritual, nu mă puteam lăsa atat de ușor distrus, dar uite că acum emoțiile îmi ghidau pașii.

Nu conteneam să nu mă întreb dacă ceva rău se va întampla ori nu.Adevărul e că cei doi prezentatori sunt mult mai înspăimantători decat ați putea crede, uneori sunt foarte ironici, ne batjocoresc în glumă, știm că e doar un show, știm doar că asta trebuie să facă, dar...niciodată nu mi-au plăcut emisiunile, mai ales cele care au în centrul lor idolii și vedetele.

-Hey, ce-ai pățit?Ai o față de zici că ai fost bătut și agasat de niște oameni ai străzii, ce mai e acum? Spune-mi. Jb? mă întrebă Youngjae apărand în fața mea și zgalțaindu-mă cu forță(parcă eram în transă, eram ca o fantomă, parcă mă părăsise propriul spirit și fugise din trupul meu). Mi-am concentrat cu greu atenția asupra lui, broboane de sudoare mă treceau, iar groaza îmi puse stăpanire pe fiecare celulă din corp. 

Dar, în același moment înainte de a izbucni într-o criză stranie, marca Jaebum-cel-cu-probleme-grave-la-cap am auzit pași în spatele nostru. Iar atunci mi-am revenit(nu știu cum s-ar fi terminat lucrurile dacă ei nu apăreau în acel moment) știind că celelalte trupe ajunseseră pe frontul comun de luptă.

Știam că trebuie să ne salutăm și să ne afișăm împreună ca trupe, dar mă temeam sincer de ceilalți doi tipi, de Sunggyu și Rap-Monster Am simțit mereu că nu aș putea să fiu legat de ei, pentru că ei bine nu pot. Fiindcă sunt firi diferite, iar Rap...

Nu doar figura și comportarea lor mă punea în gardă, ci și privirile lor. Vedeam că nu sunt niște tipi obișnuiți, fiecare lider de trupă are o privire unică, doar a lui, fie ea bună sau teribilă, ori rebelă, dacă aș face o piramidă a firilor eu m-aș afla la baza piramidei, în timp ce ei sunt în varf, deoarece sunt mai buni ca mine și mai duri, mai periculoși, dar nu trebuie să artă că mă tem. 

Cand știam că o să-i văd în public și pe cei de la Noki mi-am spus în gand că vi leșin, că voi face o figură care avea să rămană cunoscută veșnic. Dar nu s-a întamplat niciun eveniment de acest fel, iar eu mi-am înfranat emoțiile, atent acum la cei doi lideri care dădeau buzna înăuntru cu pași fermi, încrezători. Ah, cat de gelos eram pe mersul elegant al lui Sunggyu și pe rafinamentul și freaza bine țintită a lui Rap.

Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum