Rap Monster
L-am căutat întreaga noapte pe Jimin, dar nu era de găsit. Să nu omit faptul existent că deja aveam un membru absent, iar acum, din senin m-am trezit că altul lipsește fără ca eu să știu nimic.
Țin minte că am luat o pauză de la antrenamente, iar fiecare din băieți a părăsit centrul, eu am fost cu Kooky și Jin la un restaurant din apropiere, iar V și Hope au rămas înăuntru ca să se antreneze, în timp ce Jimin a spus că merge să ia o sticlă de apă.
Zis și făcut, am insistat ca să meargă cu body-guarzi ,dar a refuzat și mi-a spus că va fi bine, că va fi înapoi în doar cateva clipe. Și evident că eu l-am crezut ca un prost.
Că doar vorba aceea, RM e un tip de treabă, bun și interesant,dar adesea naiv prostuț și idiot.
Iar toată noaptea am stat pe străzi și l-am căutat ca un disperat, fără ca măcar să știu ce voi face de acum înainte.
Acum privesc frustrat la ceas și realizez din nou cu furie oarbă că o nouă zi a început și că va trece la fel de repede pe nesimțite, ca și viața mea. Am realizat că nimic nu e veșnic, dar cat de repede poate să se veștejească totul.Yep, m-am realizat în propria carieră, am dorit să fiu cantăreț, un bun rapper, am ajuns, dar oare iubirea nu mai e acum importantă?
Da, vorbesc de Jimin,dar aduc iar vorba despre Kky, care, mai nou, a devenit obsesia mea.După ore întregi de căutări în van, le-am spus băieților să plece, mi-a fost greu să-i conving, dar în final am fost nevit să le ordon să plece. Singurul care a rămas ferm pe poziții a fost Jin și ne-am petrecut amandoi restul orelor rămase pană la ivirea zorilor luan fiecare stradă la rand și căutand un băiat care parcă a intrat în pămant.
Cum nu am putut să dăm de șofer, poate nu mai era în tură noaptea, deși cam bătător la ochi, din cate îm iamintesc el lucrează adesea penru noi și în timpul curselor nocturne.Cand credeți că m-am prins de adevăr?Că poate Jimin a plecat cu un mtiv ascuns pe cnt propriu și cu șferul în plinăî noapte, exact, mi-am adus amitne de acest detaliu acum cateva minute.
Fiindcă toată noaptrea mi-am petrecut-o arugmentand cu Jin pe această temă, el susținea că nimic nu mai e la frel ca înainte, că nu mai e ordine și spunea că șoferul a uitat să-și facă treaba, dar că e cam bătător la ochi, în tim pce eu dimporivă îi țineam partea și încercam să găsesc scuze explciabile pentru el.
De ce mereu sunt rănit de cei pe cae-i ajut? De ce mereu sunt luat î nderadere și judecat, fără să fie mai întai cnsultat, întrebat?Cați oare se pun în locul meu?Nici măcar Jin sau poate Kky, niciunul din ei nu e capabil să înțeleagă ce înseamnă să fii șef.
Nu doar faptul în sine că ai grești e grav, ci faptul că ai uncomportament deviant ce-i poate afecta pe ceilalți, ori starni să îți urmeze exemplul. trebuie mereu să mă asigur că sunt un bun exemplu, iar cand fac asta, sunt prezentat ca un idiot mototol, dacă sunt mai dur, iar nu este bine, dar dacă sunt mai stangaci din fire fiți siguri că nu vor ezita să îmi sară încap și să le spună tuturor acest defect.
M-am săturat. Din prima clipă în care am început să mă cert cu Koky, după ce el a aflat de planul meu, din acel moment am devenit indiferent. Nu mai vreau să îmi pese de ei, vreau să fug, să renunț, fiindcă toate mi se par în van, nimeni nu mă ascultă, sunt doar o pală de vant ce se resimte pe timpul unei secete,. O pală de vant ce vine și trece, nu voi fi vreodată stabil, nici nu îmi doresc acest lucru.
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
FanfictionO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții