Jb
-Hey, am spus-o doar în glumă, care mai e acum problema?întrebă pe un ton calm Youngjae, deși părea că mai are puțin și va exploda.
Observam că e furios, că o singură scanteie l-ar putea ațața și face să izbucnească, dar mă săturasem să tot aud în orice parte a lumii,în jur, chiar și in vise sau filme de secrete. Viața dacă ar fi un secret cum ar mai putea fi trăită? În secret față de cei din jur? Deși, teoretic toți o trăim??Eram sătul să îmi îngreunez mintea numai cu ganduri negre, temeri nefaste și disperare.
Bine, sunt șeful, bine nu ar trebui să mă port astfel, dar simt că nu mai pot rezista! Acum am ajuns să îmi fie teamă ca proprii mei părinți să nu îmi spună într-o zi că sunt adoptat. Dacă ar exista sinceritate și înțelegere multe tragedii și evenimente triste probabil nu ar mai exista.
Am înghițit în sec și am încercat să-mi ascund lacrimile din ohchi, privindu-l pe sub gene pe Youngjae.
-Las-o baltă, amice?Bine?am spus eu nesigur pe propriile-mi vorbe.
Cine renunță primul e deștept, nu am de gand să mă cert cu Youngjae, văd că se află într-o dispoziție la fel de proastă ca a mea. Dar, tot nu mă pot abține, deși mă străduiesc, nu am de gand să mai spun încă o dată acea poveste, el ar fi trebuit să fie aici, ca să mă asculte.
Da, par egoist, dar eu mereu îi ascult pe ei și mereu le pun grijile lor mai presus de ale mele. Iar adesea sfarșesc prin a fi neînțeles sau văzut de ei, care sunt a doua mea familie ca un tip introvertit. Nu m-am văzut niciodată astfel, sunt doar mai atent și nu mă deschid ușor oricui, dar nu înseamnă că nu sunt o fire sociabilă și restu...
-Nu înțeleg ce am spus, greșit. adăugă el din nou, cu o privire sfidătoare, părea pregătit de orice confruntare, deși arăta ca un tip de dănțuise o noapte întreagă. Era cam palid și îmi amintea perfect de o stafie.
-Tu ce ai de te uiți așa cu subînțeles, Mark?în întrebă el rece, îndreptandu-și furia spre acesta.
-E legată de o măturisire pe care ne-a făcut-o Jb, nu fii așa supărat, Youngjae.murmură el implorator privindu-l cu ochi nevinovați și inocenți.
-Asta era deci, te-ai ofticat și necăjit că nu am fost de față, deși tu mi-ai dat permisiunea să plec.
-Nu pentru o noapte întreagă. i-am retezat-o eu scurt. Uite, nu am de gand să mă cert cu tine.
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
FanfictionO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții