Descopăr că nu știu nimic...

40 7 5
                                    

Matei

Probabil sunt cel mai idiot și mai emotiv tip din istorie în cele mai penibile momente ale vieții cand ar trebui să fiu dur. Știu că nu sunt un băiat care se face plăcut ușor, dar în ultima vreme am senzația că am fost influențat în mod negativ de sora și verișoara mea, iar asta e foarte grav.

Fiindcă eu nu mă schimb ușor, unu la mană,iar al doilea pont este că eu nu sunt cuminte nici măcar cand dorm și atunci mai răstorn obiecte de pe mobilier, sau nimeresc adesea ecranul telefonului pe care-l arunc din pat(sunt mirat că nu l-ma spart încă).Lista poate continua.

-Sunteți următorul. se adresă farmacista tipului blond care se mulțumi să zambească rece, dar am văzut că părea din senin foarte panicat. Dar mina lui nu se schimbă.Se apropie de tejghea și scoase o rețetă din buzunar.

-Aveți următoarele medicamente?Sufăr de o boală incurabilă.adăugă el pe un ton mai jos, dar cum eram la doi pași de el am putut să descifrez ce spunea.

-Nu vă faceți probleme, în zilele noastre metodele și medicamentele sunt tot mai eficiente, iar acum viața voastră poată să fie una la fel de normală ca înainte. Vă asigură, așteptați o clipă, vi le aduc imediat.

-Dacă spuneți dumneavoastră, cine sunt eu să vă pun la îndoială multitudinea de cunoștințe?adăugă el pe un ton enervat și păru dezgustat de spusele ei, dar se abținu să mai facă vreun alt comentariu dur.

-Nu ai de unde să știi care îți va fi sfarșitul, viitorul e adesea sumbru.

Uneori îmi vine să scap de această gură și să nu mai vorbesc vreodată. Sunt plictisit pană peste cap să tot sper, îmi vine greu să accept un adevăr deja evident.Că această gură nu-mi poate tăcea o clipă.Sunt teribil.

-Habar nu ai ce spui, băiatule.se adresă el mie și zambi disprețuitor.Mai întai asigură-te că nu ești infestat.Apoi vorbește, o faci fără să gandești.

-Ce, crezi că mă sperii?Fii sigur că nu mi-e teamă de moarte, am, trăit doar o bună parte făcandu-mi griji dacă voi mai supraviețui maine sau nu, deci sunt obișnuit. Știu cat de mare e riscul, mai ales dacă te nimerești într-un club sau...

Iar gura asta mare.Pot să-mi cioparțesc trupul?Deja arăt ridicol.Mă simt ca un prost.

Spre uimirea mea tipul tresări cand mă auzi pomenind acel cuvant interzis, iar la final se uită la mine cu sprancenel ridicate.

-Tu altceva nu ai de făcut decat să intri în vorbă cu tipi necunoscuți?

-Nu, am încercat să mă gandesc totuși cum să ies mai repede din farmacie, dar ești înaintea mea.

-Da, ești bun, nu glumă, altceva nu mai știi?

-Da bun de gură mai ești. l-am atacat eu dur, iar el izbucni în ras.

-Aș vrea eu să fiu un mare cicălitor, poate aș fi mai mult respectat de alții.

-Dar cine nu te respectă?Pari un tip înfricoșător la prima vedere? Cine nu s-ar teme de tine?

-Vorbești serios?mă întrebă el scurt, iar eu am încuviințat scurt din cap.Atunci mă simt mai bine acum.adăugă el scurt și apoi oftă. Aș vrea eu să fiu un nemernic, dar mai am de lucrat.

-Eu sunt bun să știi la dat sfaturi mai dure,dacă vrei să afli cum să devii insuportabil și urat de toată lumea întreabă-mă pe mine.Te pot ghida pe acest drum bine.

Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum