Youngjae
Am continuat să bat din picior enervat peste măsură de faptul că îmi pierdusem trei ore din viață în căutarea unui disperat, unui șef idiot care nu se afla în mod ironic în niciun pericol de moarte.I-am alertat pe băieți, iar cand am fost pe punctul de a suna la poliție cu asistenta și doctorul care se ocupa de el în frunte, atunci am primit un apel.
Care a fost răspunsul măritului conducător al Got7?
"Mă întorc în curand, am ieșit să iau doar puțin aer, nu trebuie să vă faceți griji pentru mine."
Bun, deci el după trei ore încheiat și-a reamintit să sune. Ce amuzant.Mai că îmi vine să rad.
Bun, deci și eu puteam să plec oricand de capul meu, fără să mai fiu luat la trei păzește ori privit cu suspiciune? Buuun, căci așa aveam să fac, de nu i-o plăteam eu, ah, uneori răzbunarea e prea dulce ca să nu-i ascult glasul duios.
-Se pare că nu a fost în vreun pericl funebru. am marairt eu nervso și mi-am trecut nervos man prim păr.
-Dar tot mai trebuie să îl găsim pe Yugyeom ,cum vom da de el?adăugă scurt Mark.
-L-am sunat, dar a răspuns robotul.îl completă scurt Jackson, înghiontindu-l în coaste pe BB.
-Uite, hai să luăm o mică pauză,ne întoarcem la hotel, ne întalnim cu nebunul de Jb și rezolvăm problema.Apoi fiecare își vede de ale lui. am tunat eu scurt și m-am ridicat de pe scaun.
-Nu trebuie să uităm să vorbim cu managerul și să ne mai antrenăm evident, mai ales că urmează a doua parte a poveștii noastre la acea emisiune, nu ne mai putem permite să o dăm iar în bară.mă corectă cu strictețe Junior, care apăru din senin în peisaj.
-Tu unde ai fost? l-am interogat eu scurt, iar el ne întinse cateva sandvișuri cu carne și mancare chinezească la pachet.
-În oraș, mi-era foame, voi vă dați seama cate ore ai trecut?E după-amiază, iar noi nu încă nu am mancat.
Am continuat să-l privesc încrutnat, nici nu am bservat cand plecase.
-Te crezi ninja? Cand ai dat bir cu fugiții?la-m apostrofat eu dur, iar atunci Makr interveni împăciutor.
-Hey, să nu ne certăm din nou. Ce ai Youngjae? A fost un gest frumos din partea lui, oricum suntem cu toții înfometați, unde e problema? Nu reușesc să înțeleg, în plus, noi ceilalți l-am văzut cand a plecat.
-Da, frate, chiar ne-a spus unde se duce, tu pe ce planetă te aflai? adăugă scurt și Jackson. Man ești ciudat zilele astea.
Am roșit plin de furie și jenă, apoi m-am aruncat o privire scurtă și urată. De un singur lucru eram sigur, că a petrecut prea mult timp în oraș. dar am ales să tac, în plus, dacă au dreptate?Nici măcar nu am fost atent cand a șters-o, e posibil să mă înșel.
-Youngjae îmi pare rău dacă te-am jignit, hai, vrei și tu un sandviș?
-Da, mersi, nu-i nimic omule. I-am mulțumit înclinand din cap și am luat politicos mancarea oferită. Am întins mana și după cateva chiftele cu sos.
-Și încă sunt calde!adăugă scurt BB molfăind de zor mulțumit, ne șocă pe toți cu pofta lui sălbatică de a devora mancarea. Atacă fără milă chiftele, iar puțin sos i se prelinse pe bărbie. Jackson se apropie de el și îl atinse pe bărbie, ștergandu-i dara roșiatică de sos, iar BB roși scurt, în timp ce se priviră o clipă cu subînțeles. Nu am prins decat acea replică stranie a lor, cum pot două persoane să comunice din ochi nu pot înțelege, iar asta m-a derutat complet. Bine, ăștia erau ciudați.
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
FanfictionO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții