Adriana
-Mi-e frică, nu-i trimit cerere!Dacă m-a uitat deja?E curată nebunie, Ale!am murmurat eu scurt și mi-am mușcat buza nervoasă, ferindu-mi privirea de a ei. Părea cu adevărat vijelioasă și pornită.
-Dacă Youngjae mi-ar fi oferit instagramul lui fii sigură că nu aș fi stat să mă fastacesc așa de mult ca tine, zău dacă te înțeleg!Pfiui, da pesimistă mai ești tu în privința dragostei, se vede că ești începătoare!
Am roșit jenată.
-Scuze că nu am experiența ta cu vedetele. am apostrofat-o eu dur și m-am uitat în lături cu mainile în șolduri.
-Faci cum dorești, dar e o oportunitate rară, Adriana, mai rară decat un portofel plin ochi cu woni. Ori sari pe el și profiți de situație, ori renunți.
-Nu vreau să creadă altceva despre mine, nu îmi place să stanjenesc pe cineva, îi ofer spațiu, nu am de gand să îl zăpăcesc într-una...dar...
-Vorbești de parcă ai fi vorbit ore întregi cu el la telefon, e un cnt de instagram, nici măcar nu stai față în față cu el. Ce zăpăcită mai ești!
-Deja mă enervezi! Am aruncat o pernă spre ea, dar Ale se feri și apoi începu să se zbenguiască cu viclenie prin cameră(camera mea, rectific) țipand în gura mare că sunt o lașă.
-Bine, fie!am izbucnit eu dandu-mă în final bătută. Cu ea nu o scoteam la capăt, era mult prea pisăloagă. Nu m-am putut să nu mă abțin să mă întreb dacă acel Youngjae ar prefera o tipă care să vorbească într-una, plină de energie și săritoare în capul tău în orice moment.
M-am mulțumit să ridic scurt din umeri, uitand evident că ea se afla în cameră.
-Ah, deci mă barfești în vise și în ganduri! Ce diabolică mai ești și tu!chicoti ea isteric(dar așa îi era rasul). Hai că mă duc să fac o budincă, dacă răspunde mă chemi, pricepi?Doar să pice vreun meteorit pe casă, numai el m-ar putea împiedica să nu văd dacă i-ai trimis ori cerere. E pierderea ta. mai anunță ea melodios și coborî scările duduind precum o fetiță de 8 ani pe scări.
-Bine că am scăpat de gura ei!am oftat eu, totuși am izbucnit api într-un ras cristalin. Îmi plăcea de Ale, aș fi vrut să fiu ca ea, dar nu mă potriveam rolului.
Am inspirat adanc, mi-am trosnit toate degetele și am deschis laptopul ei, apoi am deschis o pagină scriind cu un ușor tremur al mainii cuvantul instagram!
Hooray, pană aici bine.
M-am logat și am căutat cu viteza melcului numele lui Mark. Cu un ușor suspin i-am dat fllow și am sărit api ca arsă, înjurandu-mă că am făcut-o, că am ascultat de Ale, m-am plimbat prin cameră, apoi m-am ascuns sub pat.
În final mi-am luat inima în dinți și am revenit pe pagină.
trebuia să fiu atentă să nu țip în gura mare ori să fac prea mult zgomot. Asta era ziua liberă a bunicului și nu îi plăcea să fie deranjat cand prefera să doarmă. Nici eu nu aș fi încantată dacă cineva ar începe să strige prin casă, în timp ce eu dorm.
Cand am văzut că primesc o notificare am crezut că mă ascund iarsub pat, dar mi-am făcut curaj și am dat click. Acum mă urmărea și el.
-Bine, pasul doi..?am scancit eu scurt și i-am dat să zicem "like" la poză și am rămas ca o stană de piatră cand el a făcut la fel, bine, doar la o poză, înțelegeam și eu de ce, dar numai în gestul în sine mă copleși.
CITEȘTI
Două lumi, o singură realitate
Fiksi PenggemarO traumă P rea multe griji O dorință mocnită V ise E nergie S ecrete T rădări E moții