Trebuie să fim uniți, altfel vom fi nimiciți

43 6 2
                                    

Jb

Încerc să-mi repet în gand că totul va fi bine, de acum înainte, dar știu că multe din evenimentele precedente ne-au schimbat definitv  pe fiecare din noi în parte.Nu vreau să îmi mai închipui la posibilitatea oribilă de a nu fi ajuns la timp aici, de a nu fi știut unde va fi el acum, ar fi prea dureros, iar acum nu am forța necesară să-i fac față unui astfel de gand.

Nu puteam să-l abandonez pe Yugyeom chiar și după acel eveniment neplăcut(știam că îl voi găsi în parc, erau singurele locuri ale sale favorite unde putea dansa în voie), dar trebuie să recunosc, mi-a fost greu să iau această decizie.

Noaptea trecută am simțit cum acea fașie urată, pe care o detest din trecutul meu a prins viață și mi-a fluturat prin fața ochilor, detestam astfel de persoane, dar pe Yugyeom îl cunoșteam, nu era doar un simplu tip ales la întamplare, era parte din echipa mea, era parte din responsabilitatea mea, dacă nu îl acceptam cu bune și cu rele  mă mai puteam numi oare un prieten adevărat și un lider înțelegător?

Trebuie să învăț să fiu tolerant, ușor de zis, greu de făcut, cand îl văd în fața ochilor mei numai pe acel bărbat cum stă în unghiuri indecente deasupra mea, în timp ce eu plang și nu înțeleg ce se întamplă cu mine.

Pe de altă parte îi puteam da crezare, puteam să înțeleg de ce a reacționat astfel, să iubești o persoană atat de mult încat să renunți la viața ta dacă ea nu mai e în viața pe care o duci, mi-amintea mult de mine.

În mod inconștient m-am trezit iar purtat în celălalt cerc întunecat al vieții mele, unde fusesem un mare nemernic, un cerc pe care nu am avut curajul să-l împărtășesc totuși...lor.

Iar atunci imaginea lui Jae-Soo îmi apăru dinaintea ochilor, iar atunci m-am simțit iar transportat în lumea căruia nu doream să-i mai dau acum vreun crez, vreo însemnătate în viața mea.Fata cu ochi mari de căprioară, fata cu buzele pline care mă aștepta să ies de la școală și îmi sărea în brațe, pe vremea cand mă drogam și făceam parte dintr-o bandă de stradă. 

Dar, totodată și fata mincinoasă care mi-a distrus întreaga viață și putința de a mai iubi vreodată, fiindcă mă tem acum să nu mă fi îndrăgostit din nou de o altă persoană nepotrivită, iar atunci gandul îmi fugi la Jin Hae. 

Fată pe care o credeam naivă, inocentă, pură, inestimabilă, căreia nu-i puteam cantări frumusețea inimii și a chipului. În mod ironic asta a fost doar o mască, nu era fata visurilor pe care o creasem eu, dar pretindea că este, mințindu-mă cu nerușinare. 

Am încercat să alung acea amintire neplăcută, dar ea m-a acaparat complet.O iubisem nespus de mult, fiindcă era prima fată cu care simțeam că împărtășesc acel ceva mai profund, acea dragoste împlinită, perfectă, dar în secret ea mă trăda cu altul, cu un tip al cărui nume era Park Ji Min. 

Nici în prezent nu am reuști să aflu vreodată cine a fost băiatul ăsta. Cand am aflat mi-a fost cumplit de greu să accept că o fată atat de firavă și plăpandă ca ea putea să-mi facă mie una ca asta, api îmi tranti în față altă bombă,că era gravidă în două luni cu mine. 

Dar știam bine că e o minciună, fiindcă ne protejam mereu, iar cand mi-a spus această minciună și-a ferit privirea intenționat ca să nu mă prind de adevăr. Dar eu știam deja că are în paralel o altă relație, iar atunci nu m-am lăsat păcălit, am obligato să facă un test care a ieșit negativ, iar atunci am amenințat-o că o voi omorî dacă mare are în viața mea.

Iar astfel am încercat să o scot din inima mea, pe o cale violentă, care nu-mi era specifică mie.Am refuzat să o mai văd și am părăsit-o, mereu în gand cu minciuna ei, că eram singurul bărbat din viața ei, singura iubire unică pe care a gustat-o.

Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum