O veste uimitoare, ne izbește cu o bruschețe înfiorătoare...

42 5 6
                                    

Yugyeom

-Probabil ai auzit ultima veste legată de echipa noastră.am început eu pe un ton serios.

-Da, și?Ce treaba am eu cu episodul vostru dramatic?ne întrebă el dezgustat. Nu l-am otrăvit eu pe amicul vostru, dacă la asta va gandeați.

-Știi cumva cine ar fi putut să o facă? l-am întrebat eu scurt încercand să-i ignor ironia dulce, crudă ce ne mușca la fiecare cuvant scos de gura lui. Nu mai văzusem vreodată o persoană atat de malefică și plină de venin.

Mereu ești atat de insensibil?Cu întreaga lume?Ce atitudine de  șobolan ticălos....

M=am uitat cu gelozie spre Sungyeol care se prefăcu interesat de cerul albastru și senin. Cum se putea înțelege atat de bine cu acest ticălos? Cu Sunggyu!Pană și numele lui arăta ca unul desprins dintr-un film de groază.

Ochii lui ardeau în orbite, iar un zambet perfid, îngamfat îi stătea adesea ascuns pe buze, în timp ce ne măsura cu privirea. Era amuzat de apariția noastră bruscă în peisaj. 

-Poți să fii puțin serios?l-am întrebat eu agitat și rece.

Izbucni în ras și îmi aruncă o privire dură, înveninată.

-Tu vorbești?!Cel care rade și dacă îi arăți degetul mijlociu?Fii serios, băiatule.

-Îl cheamă Yugyeom .îl corectă scurt Sungyeol, dar acesta îl ignoră și își trecu mana prin păr.Apoi se uită la mine cu dezgust de parcă aș fi fost vreun gandac amarat cu care își irosește timpul.

Youngjae avea nevoie de ajutorul nostru, iar Jb încă nu era de găsit. Mă săturasem să tot fiu luat drept un idiot, okay, sunt o fire mai hazlie, dar pot fi și DIABOLIC.

L-am prins de haină și l-am tras către mine, nu am ezitat să îl înfruint din ochi.

-A fosr RM sau nu? l-am întrebat eu pe un ton serios, iar orice urmă de veselie îm idispăru de pe chip. Un ranjet scurt îi ilumină chipul.

-Nu știu.de ce nu mă crezi?îmi răspunse el și se smuci din stransoarea mea.ar trebui să asi mai multă grijă, Kim. S-ar putea să nu mai fiu îngăduitor și calm pentru a doua oară. 

-Din cate știu ăsta e și numele tău de familie. am marait eu scurt. El a fost prima oară, corect? Cand am fost surprinși în acea ipostază josnică pe scenă.De ce te prefaci că nu știi?

Păru o clipă încurcat, dar apoi rajetul său arogant îi reaăru pe buze.

-Nu știu despre ce vorbești, de unde ai această impresie?Ce legătură ar putea avea el cu echipa voastră.

-Păi..nuj.Poate are aceeași boală mintală cu distrugerea noastră ca tine și June? i-o tranti Bam Bam pe un ton pițigăiat ș ise apropie de noi. Cat de proști ne crezi?

-Păi foarte stupizi, inculți și copilăroși ca tine. Cine mai poartă colanți în ziua de astăzi, te crezi o fată?adăugă el pe un ton sec și îl privi scurt pe BB.

BB roși, dar Jackson apăru în spatele lui și îl prinse de talie înainte ca să se lanseze într-un atac asupra lui Sunggyu.

-Cum am spus, unii din voi se pare că nu au evoluat deloc în tot acest timp.

-Atunci spune-mi cine l-a ucis pe bătranul acela, Sungyu. i-o tranti din senin Sungyeol, iar ochii lui ardeau plini de furie. 

Pentru prima oară Sunggyu păru descumpănit și mirat.

Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum