În întuneric răman, dar soarta lor o vand...

52 5 11
                                    

Junior

Mai bine de atat nici că se putea.Am avut o zi incredibilă, atat de oribilă încat nu o pot descrie în cuvinte, iar acum sunt forțat să-mi petrec și ultimele ore din această zi viață alături de tăntălăii de la BTS.

Mai întai am fost sculat din somn, apoi am fost nevoit să îi însoțesc pe idioți pană la acea roșcată doar ca Mark să își satisfacă niște pofte bolnave, de iubăreț. Am fost complet dezgustat cand am văzut-o pe tipă, dar satisfăcut în orgoliul propriu cand ea s-a împiedicat și a căzut la picioarele noastre. De acum înainte o să mai stau mai crăcănat la fiecare pas,doar înciuda lor, ca să îi enervez.

Iar ca sfarșitul acestei zile să fie mai dur ca orice altă pedeapsă acum stau pe un scaun și am în stanga pe un tip de la BTS. Ce poate să fie mai rău de-atat?

Singura parte bună era faptul că am vorbit cu bunica și am observat că Yugyeom și Youngjae s-au aliat împotriva mea și mă bănuiesc, sunt sigur , cu înverșunare.

Bun, lasă-i să creadă ce vor, oricum tot voi distruge această echipă. Am terminat  cu acea speranță naivă că voi salva eu grupul și că voi deveni liderul, nu, acum sunt ferm convins că trebuie să dezmembrez echipa la propriu.

Iar asta voi face acum.Spre nefericirea vieții mele în dreapta îl aveam ca prieten de încredere cu ghilimelele de rigoare pe Youngjae, care îmi urmărea fiecare mișcare ca un vultur ce se află la vănătoare și a ochit un șoarece în zăpadă. 

Dar șoarecii mereu au încă o șansă de salvare.În plus, dacă e să fiu sincer el seamănă mai mult decat mine cu unul.

Am căscat discret și am încercat să-mi adun gandurile răzlețe.Am doar o singură șansă înainte de ca identitatea mea diabolică să fie dată la iveală, dacă evident vor reuși,deci trebuie să-mi fac bine treaba.Acum e ultima mea șansă și trebuie să acționez.

Managerii noștri au început să discute aprins și am văzut cațiva cameramani care nu ne slăbeau o clipă din ochi.Un prezentator de la o emisiune cunoscută în Koreea își făcu simțită prezența și ne introduse publicului.

Credeam că era doar o întrunire între benzi, dar se pare că managerii nu se mulțumesc doar cu promovarea acestei colaborări, trebuie să dovedească și existența acesteia.

Eram complet dezgustat, dar am încercat să-mi țin firea și să nu izbucnesc în ras.Privirea mea se îndreptă spre ceilalți din grup. Yugyeom era alături de BB și Jackson, dar Mark nu se uita către ei deși era foarte aproape de aceștia, ci spre mine, cu o mină cercetătoare ascunsă în spatele figurii sale de băiat inocent, dar acei ochi pătrunzători spunea deja multe.

Nu pot spune că nu am fost uimit să descifrez o nouă suspiciune în ochii altui membru din echipă, iar acest fapt mi-a confirmat bănuiala și întărit hotărarea de a aduce un final poveștii.

Trebuie să termin odată cu această echipă, acum că Jb nu mai este aici ca să-mi încurce planurile și îl mai am doar pe Youngjae trebuie să acționez.

M-am lovit complice peste blugii negri simțind tubul cu pastile ascunse ce mă așteptau ademenitoare să își facă treaba. Dar trebuia să fiu atent, dacă nu ar fi fost acel prezentator probabil aș fi mai calm, dacă nu sunt atent aș putea să fac o boacăn mare cat toate zilele.

-Ar trebui să vă introduceți mai întai, o să aveți timp după această filmare solicitată de managerii voștri să vorbiți mai detaliat și să vă cunoașteți mai bine. adăugă scurt prezentatorul și depuse pe o masă din apropiere un bol cu bilețele roz.

Două lumi, o singură realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum