Merhaba arkadaşlar. Medyada Hidra- ölüme inat var. Çok güzel. Öneririm. Keyifli okumalar. (Hikayenin En sonundaki not kısmını okumayı unutmayınız.)
Sabah olduğunda başım çatlayacak kadar ağrıyordu. Dün ne olduğuna dair en ufak birşey hatırlamıyordum. Hatırladığım tek şey en son kafedeydim. Gerisini bilmiyordum. Maria diğer yataktan "Kızım Ne yaptın sen?" Dediğinde meraklı bir şekilde ona bakıyordum. Ne yapmışım ki?
"Hiç birşey hatırlamıyorum. Ne oldu bana?"
Ona bakarken bana masumca bakıyordu.
"Kızım seni Yılmaz diye biri eve getirdi. Hatırlamıyor musun?"
Yılmaz dediğine göre gidip de beni Sancak eve getirmeyecekti ehueheh. Ama eski sevgilim Yılmaz beni eve getirdiyse! Olamaz. Ne yaptı bana!
"Eski sevgilim Yılmaz mı!?" Dedim.
"Sanırım evet."
Hemen telefonumu alıp Yılmaz'ı aradım.
"Alo! Söyle, ne yaptın bana?"
Sesim çok yüksekti ki, Liam'ı bile uyandırmıştım.
"Sakin ol. Ne yapabilirim? Bana yaramazlık yapalım diyen sensin!"
O an ağzım açık dinliyordum. Yaramazlık? Ow hayır hayır olamaz.
Telefon elimden yavaşca düşüp, bu olay bayılmama sebep oldu.
*************
Gözlerimi açtığımda gün ışığı gözlerimi kısmama neden oluyordu. Bir süre baygınlık geçirdiğimi anladım. Herkes üstüme üşüşmüştü. "Ya uf açılın!" Dememle herkes birden geriledi.
"Duyduklarım doğru mu Mine? Sen nasıl sarhoş olabiliyorsun!?"
Annemin sözlerine karşı sıkılmıştım.
"Anne öyle olacağını bilseydim, hiç içmezdim!"
"Ne oldu ki?"
Annem olanları bilmiyordu. Maria anlatmamıştı.
"Anne birşey yapmışım ama, ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilmiyorum," dedim. Annem bana kızgın bakarken "Eğer öyle birşey yapmışsan seni gebertirim!"
"Ya yeter be! Rahat bırakın beni!"
Ağlamaya başladığımda evden dışarı çıktım. Bir minibüse binip Can'ın evine geldim. Kapıyı çaldığımda ağlamamı azaltmayı başarmıştım.
Kapıyı açan hizmetçi "Kime bakmıştınız?"
"Can," dediğimde "Isminiz?" Dedi.
"Mine olduğunu söyle," dedim.
İçeri gidip iki dakika sonra geldi. "Şuanda müsait değil Can bey, daha sonra gelin."
Zaten sinirlenmiştim, daha da çok öfkelenip kadını ittirdim, içeriye daldım.
"Hanımefendi çıkın dışarı lütfen!"
Direkt salona baktığımda Can koltukta elerini başına koymuş, yan tarafta da bir adam hasta şekilde yatıyordu.
Yavaşca kafasını sakin bir şekilde kaldırmaya başladı. Bana duygusuz gibi bakıyordu. Yanında yatan adam kimdi?
Kadın "Şey, Can bey içeri daldı. Çıkaramadım," dediğinde Can başını salladı.
"Bir sorun mu var?"
Koltukta yatan adam uyuyordu. Can da üzgün duruyordu.
"Mine, git burdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Okulu
JugendliteraturHayat tesadüflerle dolu bir yerdir. Kader diye bir şey vardır ve siz ne yaparsanız yapın kader sizi bulacaktır. Kaderiniz ya iyi gelişir ya kötü gelişir. Ya mutlu yaşarsın ya sefil... Bu kitap, Mine ve Can'ın hayatı. Bu kitap, acı ve tatlının buruk...