Merhaba arkadaşlar. Medya çok tatlı ama ya skdjdjdj. YouTube videosu Mine'nin durumunu anlatıyormuş gibi yaptım. Bakarsanız sevinirim. Keyifli okumalar...
Sabah olduğunda Liam bana su getirdiğini farkettim. Bana bakarak "Umarım iyisindir," dedi. Suyu uzatarak verdi.
"Teşekkür ederim iyiyim," dedim. Bardağı kafama dikip içtim. Ona verdim, masaya koydu.
Herşey bir ay öncesine kadar güzel gidiyordu ama şimdi neden böyle şeyler olmuştu? Yılmaz denilen pislikle bir gün geçirmişim, sonra Can'ın babası hastalanıp öldü, okula bir ay gelmedi, şimdi de midem bulanıyor! Hayat berbat be!
Yataktan kalkıp salona gittiğimde annem bana berbat göründüğümü söyledi. Moralimi yine altüst etmişti. Gidip aynaya baktığımda gözümün altında morluklar oluştuğunu farkettim.
Annem "Hadi kahvaltı et," dediğinde canım hiç birşey görmek istemiyordu. Sofrada duran zeytin ve peynirleri gördükçe midem kalkıyordu. Koşarak lavobaya gidip yine kustum. Ah ne bu böyle?
Annem "Mideni üşüttün dimi? Yürü kalk, doktora gidiyoruz," dediğinde kolumdan çekiştirmeye başladı. "Tamam be!" Diyerek tısladım. "Bekle giyinip geliyorum," diyerek odama gittim. Hemen yırtık kot pantolon giyip üstüme salaş bulüzümü giydim. Yüzüme hiç dokunmadan morluklarla doktorun yolunu tuttum. Yolda birçok kez de öksürmüştüm. Kesin midemi üşüttüm.
Geldiğimizde bir kaç test ve muayneden sonra biraz oturup bekledik. Doktor gülümser bir şekilde bizim yanımıza doğru geliyordu.
"Hayırlı olsun kızınız hamile."
Annemin gözleri fal taşı gibi açılmış doktoru izliyordu. Ben de başım dönerek yere yığıldım.
***********
Gözlerimi açtığımda etraf bulanıktı. Kafamı yana çevirdiğimde yanımda Maria vardı. Elinde de kitap. Dalmıştı resmen. Onu dürttüğümde "Kızım sen bittin, annen ağzına sıçacak. Ne yaptın sen ya? Mal mısın?" Dedi.
Ben hala inanamıyordum. Can'la biz öyle birşey yapmadık diye hatırlıyordum. Sarhoşken mi yapmıştım, ah hiç bilmiyordum.
Gözümden yaşlar süzülürken bir yandan da burnumu çekiyordum. Canım sigara içmek istiyordu. Bebeği öldürmek istiyordum. Bonzaii çekmek istiyordum, tüm pislikleri yapmak istiyordum. Bu çocuk ölmeliydi. Ne yaptım ben!? Allah cezamı versin.
Daha yeni öğrendiğim tek şey evde olmamdı. Eve ne ara gelmiştim? Ah doğru ya bayılmıştım.
Odaya annem girdiğinde korkudan ayaklarım titriyordu. Maria dışarı çıktı. Ben de yataktan eğrilip oturdum. Yanıma gelip bi tokat attı. Canım yanmıştı. Ama haketmiştim.
"Sen nasıl yaparsın böyle birşey? Söyle!" Diye bağırdı. Bütün ev inlemişti.
Baya ağlıyordum. "Anne bilmiyorum," diyerek hıçkırdım.
"He sen git kimle yaptıysan zevkini çıkar, böyle olunca bilmiyorum de, ben seni böyle mi yetiştirdim!?"
Hiç birşey bilmeyip, hatırlamıyordum. Nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu.
"Anne hatırlamıyorum, bağırıp durma!"
Çok kötü ağlıyordum. Herkes duyabilecek kadar sesli ağlıyordum.
"Orospu," deyip odadan çıktı. Hala ağlıyordum, herşeyi bırak bana orospu demişti. Öz kızına demişti!
Kendimi çok ama çok kötü hissediyordum. Bu yaşta hayatım mahvolmuştu. Aldırmak istiyordum. Hemde hemen! Ama kıyamıyordum, sonuçta onunda bir canı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Okulu
Teen FictionHayat tesadüflerle dolu bir yerdir. Kader diye bir şey vardır ve siz ne yaparsanız yapın kader sizi bulacaktır. Kaderiniz ya iyi gelişir ya kötü gelişir. Ya mutlu yaşarsın ya sefil... Bu kitap, Mine ve Can'ın hayatı. Bu kitap, acı ve tatlının buruk...