16.BÖLÜM

1.4K 347 44
                                    

Gülşen avına düşürmek için kullandığı o afro bakışlarını bu sefer Mete'ye dikti." Mete bey demek Sirwinston da garsonsunuz,"

Mete hafif sırıtarak " evet garsonum"

" Keşke her garson siz gibi olsa gömleğinizden bile kol kaslarınız belli oluyor, güçlü erkekleri severim"

" Hangi konuda güçlü olan erkekleri " dedi, lafı gitirmeye çalıştığı yeri sanki anlamıyordu kimse, Asya ve Cody'i saymazsak eğer." aslında Cody anlardı ama biraz alkolün etkisi vardı.

" Her konuda güçlü erkekleri severim, " sesini biraz daha alçalttı, " özellikle bir erkekle başbaşa kaldığım zaman "

Serpil durumdan rahatsız olmuyordu zaten onunla gerçekten sevigili değildi. Ama bugün olanları anlatamazdı en azından şimdilik kimse bilmeliydi.

" Teyze sen neler söylüyorsun Allâh aşkına bugün çok içtin artık içmeyi bırakmalısın"

" Sus kız! Sen ne anlarsın, aa unutmuşum misafirlerimize şarap kalmamış Asya şekerim bize votka getir. "

Asya derin derin nefes alarak ayağa kalktı, Mete garson'du ama bu işin eğitimini almıştı, otelcilik ve turizm lisesi çıkışlıydı, " Durun isterseniz size alkollü kokteyl yaparım, hem içimi daha hoş olur, alkol içemeyenler bile içebilir.

Gülşen "kokteyllere bayılıyorum hangilerini yapabiliyorsun?"

" Ne istersen? Margerita, sex on the beach, long Kiss goodnight,Kiss of Barmen, very Hot night, Bloody Mary, Kamikaze, Blue Night... Ne isterseniz?

" Bloody Mary istiyorum ben hem, kıyafetime de uygun hemde 'adı üstünde 'blood mary' ( Kanlı Mary) kırmızı asil bir renktir.

" güzel seçim şimdi beni mutfağa götürün bana
. Vodka Domates Suyu, limon suyu, tuz ve karabiber lazım. "

Serpil oynayacakları oyunu hatırlatmak istiyordu. Sonuçta Cody'e dokunup öpebilecekti. " ya hani doğruluk mu cesaretlilik mi oynayacaktık.?"

Gülşen içinden ben senin niyetini biliyorum diye geçirdi, " Canım tabiki oynayacağız beş dakika da olur bu kokteyl zaten. Bu arada Mete'ciğim istersen üstünü çıkar leke olmasın domates çıkmaz sonra.

Mete tam da domatesleri soymaya başlamıştı, ellerini çeşmeye sokup yıkayacaktı ki Gülşen " dur canım dur hiç uğraşma yaklaş ben çıkarırım" dedi.

Gömleğini çıkarırken güzelce dokunuyordu hiç utanmıyordu, Mete'nin de hoşuna gidiyordu. Asya kapıdan bunları böyle görünce " Teyze kokteyl ne zaman hazır olacak?"

Gülşen elini hemen çekti " birkaç dakika ya hazır tatlım, Cody ne yapıyor? çok merak ediyorsan gir ve bak!"

Gülşen salondan içeri girdi, Cody artık iyice kendini müziğe kaptırmış genç erkek striptizciler gibi dans ediyordu. Serpilde gözlerini bayram ettiriyordu. Gülşen de hemen yaklaştı, " Bende katılmak istiyorum "

" Gel o zaman güzelim yanıma, elini ver bana eveet işte böyle "

Asya " ay yeter artık cinnet geçireceğim bu kabus ne zaman bitecek? Derken içeri Mete girdi, elinde tepsi be kokteyl bardaklarında Bloody Maryler. Asya " ah evet demek kabus devam ediyor"

Serpil, Cody'nin kokteylinş de aldı, " Cody aç ağzını iç fondip yap bakalım, Cody zaten hemen birkaç saniyede hepsini içti, " iyi geldi bebeğim sağol"

Serpil içinden yaşasın bana bebeğim dedi, kesin oda beni seviyor evet vazgeçemem bana aşık kesin eminim.

" ever geçin bakalım şimdi gerçeklerle yüzleşme zamanı haydi oyuna," dedi Gülşen



SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin