29.BÖLÜM

991 298 37
                                    

Asya derin bir nefes aldı " defol evimden defol, bunca yıl sana kardeşim dedim, kusurlarını örtmekte gece gibi oldum, maddi manevi her zaman yayında oldum. Karşılığı nu mu? Ha söyle karşılığı bumu? "

Ambulans ve polis gelmişti, Sertap 'ı Asya'nın gözünün önünde ceset torbasına koyup götürdüler. Gülşen çok zekiydi, olaya kaza süsü vermişti ve öylede olmuştu. Kimse Gülşenden yada herhangi birinden şüphelenmiyordu, zaten ne bir darp izi ne zorlama, ne morluk hiçbirşey yoktu..

Melisa " şey tatlım hastaneye gitmemiz gerekiyor, "

Asya hiç konuşmadan kafasını salladı,
Serpil " ben Cody'i arayayım "

Melisa " hâlâ Cody diyor ya hâlâ, bu nasıl bir pişkinlik kızım ben seni anlamıyorum "

Asya " ara! Teyzemde oradadır"

Serpil telefonda aşkım yazan kişiyi aradı, Cody ve Gülşen hâlâ sevişiyorlardı. Cody tam öpüşürken " off lanet olsun! "

Gülşen " kimmiş arayan "

" Serpil sürtüğü "

" Of ne istiyor gene "

" Alo Serpil ne oldu? "

" Cody çabuk hastaneye gelin Asya'nın annesi öldü yani ölmüş "

" ne? Şaka mı hangi hastane "

" servergazi ye kaldırmışlar "

" Tamam! " kapattı telefonu ve " kardeşin vefat etmiş "

" ne aman Allahım canım ablam "

Cody giyinirken Gülşenden biraz şüpheleniyordu, sonuçta Öğleyin kavga etmek için ablasının yanına gitmişti.

Melisa ve Asya yan yana oturuyorlardı, Serpil karşıda.
Cody ve Gülşen içeri girdiklerinde Melisa ve Cody' göz göze geldi,
Gülşen " nasıl olmuş saat kaçta olmuş? "
Kadavrayı teşhis eden doktorlar " öğleden sonra 14:00 civarında olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca kaza sonucu merdivenden düşerek hayatını kaybetmiş.

Cody bunu duyduktan sonra artık yüzde yüz emindi " ben kahve almaya gidiyorum kim ister?"
Kimse cevap vermemişti, Serpil hariç.

Cody " Tamam herkese getiriyorum, biriniz bana yardım etsin mesela Gülşen "

" Tamam olur "

Artık Asya ve diğerlerinden uzaklaşmışlardı " Sence de bebeğim kız kardeşinin ölüm saati sana da garip gelmiyor mu? "

Gülşen yutkundu " nasıl yani? "

" Bak aptalı oynama, dur tahmin edeyim, benim yüzümden kavga ettiniz, tabi iyice olaylar hararetli bir hâl aldı sende kardeşini aşağı ittirdin."

" ay saçmalama "

" seninle birlikte olurken kendimizi kamera ya çektim video da herşey belli ablan arıyor, yanına gideceğini söylüyorsun, sence de bu videoyu polislere versem şüpheli olmaz mısın? "

" video mu bizi video ya mı çektin, inanamıyorum "

" hey dur dur bebeğim sakin ol, daha çok endişe etmen gereken konular var, mesela polise bu kayıtlar ulaşabilir "

" ne istiyorsun Cody? "

" ne istiyorsun demek suçumu kabul ediyorum demek mi?"

" Diyelim ki evet ne olacak? "

" evet mi hayır mu?"

" evet ben öldürdüm Cody tamam mı rastladın mı? Acımadan onu ittirdim ve pişman dahi değilim "

" harikasın, "

" neden "

" şuanda elimde ses kaydında var artık" dedi gülerek telefonu gösterdi.

" Cody ne istiyorsun? "

" Sertap'ın mirasının varisinin birisi sensin diğeri de Asya senin alacağın payın yarısını istiyorum "

" buna inanamıyorum, nasıl yaparsın, birbirimizi seviyoruz sanmıştım, seni yatakta saatlerce becerdim diye kocan olacak halim yokya "

Gülşen bozulmuştu ilkkez birine kaybediyordu, ama bu Gülşendi kartlarını açmıyordu, acaba paçayı nasıl kurtaracaktı.

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin