Eğer hayal edebilirsen, yapabilirsin.
Walt Disney
Cody telefonunu, çıkardı Gülşeni arıyordu, Gülşen küvette uzanmış gözleri kapalı keyif yapıyordu, birden telefon çalınca sinirlendi " Of keyfimi bölen edepsizde kim bu saatte, " ayağa kalktı bornozunu giydi, yatak odasındaki telefonuna baktı Cody arıyor açtı hemen " Efendim canım "
" Hemen hastahaneye gelmen geriyor, "
" Niye, yoksa Asya öldü de cesedini teşhis etmem için mi çağırıyorlar " dedi gülerek.
" Hayır, birazdan heyet toplanacak, Doktor yakınını çağırın dedi sanırım akıl sağlığı merkezine yatırılacak "
" yaşasın aşkım ya dur hazırlanıp geliyorum "
Melisa tabiki bu konuşmaları duyuyordu, gözlerini biraz kıstı Codye resmen nefret eden gözleriyle bakıyordu.
" Tamam canım hadi kapatıyorum görüşürüz birazdan hoşçakal "
Cody telefonu kapattıktan sonra " Hayırdır Melisa bana niye süsecek öküz gibi bakıyorsun? "
" Ya siz ne kadar aşağılık varlıklarsınız ya, gerçekten siz insan olamazsınız, sizin kalbiniz mühürlenmiş yüzünüzden resmen pislik akıyor."
" düzgün konuş bak ileri gidiyorsun "
" Hayırdır Cody kendi ülkemde bana posta mı koyacaksın, seni sınır dışı ettiririm benim sinirimi bozma, kapa çeneni paşa paşa otur işte "
" iyiki seni becermişim, elinden en değerli şeyini bile aldım seni kullanıp bir mendil gibi attım kızm sen ne konuşuyorsun daha "
Melisa Codye yaklaştı, " Bizde bir laf vardır bilir misin? Kimsenin ahı kimsede kalmaz, ummadığın zamanda ummadığın yerden acısı öyle bir çıkarki işte o zaman anlarsın benim ahım olduğunu zamanı geriye alıp keşke yapmasaydım diye Allâha yalvarırsın "
" Ya sen nerden buluyorsun bu cümleleri, sende çok iyi edebiyatçı olur, ciddiyim bence üniversitede direk bu bölümü tercih et, yani senin aşağılık birisi oldupunu bilmesem inanacağım resmen o derece "
" sen ve o ruh hastası kadınla size mutluluklar diliyorum, inşallah en yakın zamanda cezasını bulursunuz "
" Biz birbirimizi seviyoruz "
Melisa kafasını yana doğru çevirerek " Hıh, gülünç olma, sizinki aşk değil sevgi değil siz sadece kendinizi düşünen paranın kölesi olmuş narsist varlıklarsınız, birbirinizi ancak paranız olduğu sürece, çıkarlarınız eşit doğrultuda ilerlediği sürece seversiniz, gerçekten acınacak varlıklarsınız"
" Gülşen gelene kadar seninle muhattap olmayacağım"
" Neden? Verecek cevabın mı yok, çünkü haklıyım bunu sende biliyorsun? Ya da bana cevap verecek kadar Türkçen mi yetmiyor? "
" Benimle alay etmeyi sana göstereceğim "
" Boşversene, seni adam yerine koyupta konuşanda kabahat"
" o zaman muhattap olma, Gülşen gelinceye kadar "
" Sen şaka mısın? Gülşen neyin senin sevgilin mi? Dadın mı? Avukatın mı? Bi öğrenelim neyin olduğunu "
" Biliyor musun Melisa, sende çok kaşınmaya başladın, cezanı en yakın zamanda keseceğim "
Melisa gülerek yaklaştı " Masalların en güzel tarafı nedir biliyor musun? Masalın sonunda her zaman iyiler kazanır ve kötüler cezalandırılır, şimdi kendime kahve almaya gidiyorum " dedi oradan ayrıldı. Codye cevap verme fırsatı bile tanımadı aslında iyi yapmıştı.
....
Gülşen yatak odasında giyeceği kıyafetleri hazırladı ama bir türlü muskasını bulamıyordu, bunun tek bir nedeni vardı ama bu onu bilmiyordu, cinleri kullanarak büyü yapan kişiler öldüklerinde onların cinleri verdiği bütün muskaları geri alırlardı, yani Gülbeyaz ölmüştü ama bunu tabiki o bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...