Cody'nin Serpile söyledikleri Gülşe'nin çok hoşuna gitmişti, içten içe gülüyordu. Herkes masaya oturdu, Serpil tabağına birkaç domates, zeytin ve salam bir dilim de ekmek aldı, ama tek yaptığı çatalıyla domates oynamaktı, Gülşe'nin içinin yağları ediyordu sevdiği erkeğe karşı rakibi sadece Asya'ydı..
Serpil ağlıyordu, ama için için tutuyordu kendini, yüzü gerilmişti, dişleri birbirine yapışmıştı, yutkunmak bile belki büyük bir işkenceydi. Asya kafasını kaldırdı ve Serpile baktı. Ağladığını görünce " Cody ne yaptın kızı ağlattın beğendin, mi yaptığını "
Cody neye uğradığını şaşırmıştı şoktaydı. " Ama... Asya seninle konuşması hiç hoş değildi bende müdahale etmek istedim "
Asya " bence özür dilemelisin "
Cody iç çekti, gözleri açtı kapadı " Serpil az önceki davranışımdan ötürü özür dilerim "
" Ben sana kızmıyorum affettim, hem özür dilemene gerek yoktu, Asya hiç utanmıyorsun değil mi Cody'yi özür dilemeye zorlamaya "
" Ama ben kardeşim... "
" Sus dinlemek istemiyorum, " dedi masadan kalktı. Eline telefonu aldı babası tmm kırk üç kez aramış,
" babam benş nerdeyse elli kez aramış, kesin öğrendi eve gidemem, Asya kardeşim lütfen yardım et bana! Ne yapacağım ben"
" Cody, Serpil senin evinde bir süre kalabilir mi? Olmazsa sana eşyalı daire tutarız kanka "
Gülşen " yok artık, pardon neyle tutacaksın annen buna izin verecek mi, sanıyorsun sen? Ya annemle ortak hesabımız var oradan çekerim her ay kardeşime feda olsun"
" kızım sen tam bir malsın mal, sen küçükken daha akıllıydın"
Cody " Asya lütfen bak benimle kalabilir özel daire tutmak falan yapma bence "
Asya " babanı aramayacak mısın kardeşim "
" aman banane yeni hat alırım, zaten Cody'nin evine bilmiyor ayrıca reşitim umurumda bile değil, " dedi gülerek.
Gülşen ekledi " bir şeyi unuttun, hepsinden önemlisi inek gibi sağabileceğim enayi dostların var, valla Aska teyzem senin gibi arkadaşım olsa benimde sırtım yere gelmez"
" ne demek şimdi teyze bu, ne demeye çalışıyorsun arkadaşıma yardım ediyorum"
Serpil " Asya kanka ben şimdi, evden kıyafetlerimi alamayacağıma göre bana birkaç parça eşya verebilir misin?"
Asya " kanka ben sana yeni birsürü kıyafet alırım, nasıl olsa okula gitmiyoruz bugün Teras parka gidelim de biraz alışveriş yapalım sana"
Gülşen " iyi de annen sana harçlık vermeyecekti neyle alacaksınız?"
" benim kredi kartım var, Aslında annemin ama bana verdi, acil durumlar için"
Serpil " Vay canına bu gold kart, limiti yüksektir bunun "
" annemin en düşük limitli kartı beş bin lira limitli "
" o kanka bunca zamandır kredi karton var bana hiç bahsetmedin aşk olsun"
Onlar alışverişe gittiğinde, Cody ve Gülşen yalnız kalmıştı, Cody ona yiyecek gibi bakıyordu, Gülşen " Cody bak, ben senden biraz büyüğüm ama, "
Cody " şş sessiz ol, " dedi Gülşe'nin dudaklarını parçalarçasına öpüyordu, Gülşen bacaklarını Cody'nin vucuduna doladı öpüşerek yatak odasına gittiler, Cody, Gülşe'nin dünden kalma elbiseni yırtarak çıkardı, " Cody ne yaptın" Cody konuşmuyordu önce boynundan göğüslerine kadar indi öpüyordu...Devamında ne olacak sizce birlikte olabilecekler mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...