17..BÖLÜM

1.4K 344 39
                                    

Asya, Cody'nin Bloody Mary'in hepsini bir nefeste içtiğini görünce, kendiside tadına bakmaya karar verdi, önce kokladı kokusu garip gelmişti biraz burun kıvırdı, şimdi dudakları bardağa deydi, yavaş yavaş içmeye başladı soğuğu hissediyordu. Sanırım tadını beğenmişti. Gülşen Asya'ya baktı " Hadi kız in otur yere oyuna başlıyoruz. Serpil hemen atıldı" ilk ben çevireceğim lütfen lütfen" Herkes onaylandıktan sonra hızla çevirdi, dua ediyordu Cody'e gelmesi için. Asya'nın önünde durdu. Serpil yine o şirret kız bakışlarını atarak " Tatlım doğruluk mu cesaretlilik mi?
Asya utanıyordu, ne demeliydi? " Ces.. Cesaret "

Serpil'in yüzü iyice yumuşamıştı'" evet tatlım ne yapsan acaba, Immm aa buldum Mete'nin baklavalarını öp"

Asya utanmıştı daha önce bir erkeğin elini bile tutmamıştı şimdi de kalkıp bugün tanıştığı garsonun baklavalarını mı ölecekti, daha neler " Ben şey yapamam" Herkes birden aaa hadi ama bizde yapacağız zaten alttarafı sıradan bir oyun yani " dediler.

Asya derin bir nefes aldı" Tamam işte başlıyoruz. " Mete'nin vucuduna yaklaşıyordu, sanki yaklaştıkça sıcaklığı hissediyordu. Şimdi burnu Mete'nin baklavalarına değiyordu ufak bir öpücük kondurdu.

Serpil gülümsedi " aferin cici kız demek o kadar da zor değilmiş, şu haline bak suratının haline bak tecavüze uğramış kızlar gibisin, ne zaman düzeleceksin bana cevap ver şu çirkinliğinden dolayı Mete sana baklavalarını öptürdüğü için bana teşekkür etmelisin hayır aslında ona teşekkür etmelisin.

Gülşen konuya dahil oldu " eee Serpil kes be kes! Senin çemkirmeni çekemem buraya çemkirmeye geldiysen yürü evine "

Serpil bozulmuştu alkolün de biraz etkisiyle bu sefer Asya ya daha sert saldırıyordu. Mete eline aldı sıra bende çevirdi ve Gülşe'nin önünde durdu. Mete meşhur soruyu sordu.

Gülşen " cesaretlilik " dua ediyordu Cody'le ilgili birşey istiyordu.

" o zaman ceza vakti, demek cesaret dedin peki bana uyar Cody'nin dudaklarına ufak bir öpücük kondurmaya ne dersin?

Gülşen sevinçten evi yıkabilirdi " şey ayıp olmasın ben onun ablası yaşındayım " konuşmaya devam ederken Cody alkolün etkisiyle Gülşene yaklaştı birden dudaklarına ve onu öpmeye başladı, gerçekten öpüyordu Gülşen de karşılık veriyordu bu ufak bir öpücük değildi. Serpil Cody'i ittirdi " bu kadar yeter gençler abartmaya gerek yok bu bir oyum sonuçta " Gülşen, Serpile çok kötü baktı şu anda yalnız olsalar evire çevire döverdi o kadar kızmıştı.

Asya içten içe ağlıyordu, sevdiği aşık olduğu erkek teyzesiyle öpüşüyordu, oyundu evet ama aslında bu dörtlü'nün içinde en saf olanı Asya'ydı, oradaki herkes yamyamdı ve bunu fark edemiyordu. İyi niyetli olmak çok güzel birşey ama insanlar bunu kötüye kullanıyordu. Düşündü zaten Cody' haddinden fazla içmişti, kendinde değildi onu suçlu görmedi, en kötü sonuçlarda bile iyimser olabiliyordu unuttukları birşey vardı peki o sizce neydi?
.

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin