71.BÖLÜM

293 89 13
                                    

Yarın bambaşka bir insan olacağım diyorsun.
Niçin bugünden başlamıyorsun?
Epiktetos

Gülşen normal bir otelin önünde indi, yürüyordu biraz hava almak istedi daralmıştı, sonuçta ölen insandı, öldürdüğü varlık bizden biriydi ve kendi değişiyle aşık olduğu erkekti, Artık eşyalarını almak için bile Codynin evine gidemezdi. Kendini yorgun hissediyordu, para daha çok para için yaptığı şu işlere bakar mısınız? Ölünceye kadar sana yetecek paran var ama yok insan oğlu böyledir hep bi fazlasını isteriz, ama Gülşenin içindeki para hırsının başka insanda olduğunu düşünmüyorum. Otele giriş yaptı

" iyi geceler bir oda istiyorum "

Resepsiyonda görevlisi " Tabiki efendim nasıl olsun? Normal mi? Suit Mi?"

" Dalga mı geçiyorsun böyle varoş bir otelde Suit oda mı var? "

" Var efendim "

" iyi bana Suit oda ver "

" mini barı doldurayım mı? "

" Doldur "

" kimlik alabilir miyim? "

"Tabiki " Gülşen kimliğini uzattı.

" işleminiz tamamdır efendim, 100 lira "

Gülşen çantasından 100 lira çıkarıp uzattı, görevli anahtarı ona teslim etti, odası üçüncü kattaydı.

Odasına girince kapıyı kapatıp derin bir oh çektikten sonra kendini direk yatağa attı uyuya kalmıştı, beğenin yorgunluğu böyledir, vucut yorgunluğundan daha da yorucudur.

.......

Melisa " Ben artık gideyim, " buluşuruz sonra "

Serpil " aaa kız o kadarda değil, bu saatte seni sokağa gönderecek değilim, " Melisanın ellerini tuttu " Bak Asyayı ordan çıkarana kadar burda bizimle kalmanda bir sakınca görmüyorum "

Hem Melisa hem Eymen şaşkınlıkla Serpile bakıyordu.

Melisa " Sen ciddi misin? Gerçekten? Kendinde misin? Başını çarpmadın değil mi biryere "

" Ahh hadi ama ben Gülşen miyim taş kalpli olacak lütfen üzülüyorum bak böyle söylemeyin "

Melisa " Demekki içinde biraz insanı duygulardan kırıntı da olsa kalmış " dedi gülerek.

" Sen geç dalganı geç bakalım, ayıp ayıp seni kız başına sokaklara mı atayım "

" Tamam tamam şaka sadece gerçekten bugünkü davranışların beni olağanüstü derece de şaşırttı. Beklemiyordum bu kadarını "

" Haklısın ama işte içimden geldi yani benim için kıymetlisin."

Eymen " ee çaylarımızı da içtiğimize göre bi kahve yapalım "

Serpil " Ay onuda sen yap "

Eymen dilini ısırıyordu gülmemek için kendini zor tutuyordu " yok yok bu benim sevgilim Serpil, bunu başkası olsa söylemez "

" Ay aşkım valla kırılıyorum, hergün önüne yemeğini getiriyorum "

" Melisa yemek getiriyorum dediği hergün dışardan söylüyor? "

" Ama sofrayı kuruyorum "

" Sofrayı kuruyorum dediği bulaşık çıkmasın diye plastik tabak kullanıyor "

Melisa gülerek " çayları neden pet bardakta içtiğimiz şimdi anlaşılıyor "

" Ya ne yapayım, bulaşık yıkamayı sevmiyorum? "

" Aşkım sen hiçbirşey yapmayı sevmiyorsun ki hazıra alıştın iyice "

" Ay sağol misafirin önünde yerin dibine soktun "

Melisa " valla Eymenin kıymetini bil böyle bir sevgili bir daha bulamazsın "

" Ben onun değerini biliyorum zaten o benim ilk ve son erkeğim "

Eymen " oo valla kabardım iyice "

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin