24.BÖLÜM

1.1K 305 43
                                    

.
Gülşen telefonu kapattıktan sonra içinde biraz bile olsa korku yoktu, aman banane Asya'yı saçlarım nasıl olsa o salak her şekilde kabullenir, diye iç sesiyle konuşuyordu.
Boğazında garip bir tat vardı, başıda çok ağrıyordu, esneyerek mutfağa doğru yürüdü, bardağa suyu doldurdu. Biraz içti, o sırada Cody geldi " Gülşen sen ne zaman geldin? "

" Günaydın yakışıklı, sadece ben değil Serpil ve Asya da burda "

" Asya mı? nerde?"

" marketten kahvaltılık birşeyler almaya gitti, sen hiçbirşey hatırlamıyor musun?"

" en son Serpil'le sevişiyorduk,... Aman Allâh'ım Serpil'le inanamıyorum ben ne yaptım? "

" Merak etme biz son anda kurtardık seni " gülerek yaklaştı yanına, " seni Serpil'd yar eder miyim hiç," kulağına fısıldayarak " sen benimsin erkeğim " dedi. Cody'nin dudaklarını öpmeye başladı Cody de ona karşılık veriyordu, hoşuna gitmişti zaten kadın olarak onu çok beğeniyordu. Serpil lavabo dan çıktı ve mutfakta onları öpüşürken " ıhım öhöm acaba öpüşme faslınız bittiyse,kahvaltı yapabilir miyiz?

Gülşen " Asya hanım teşrif etmedi daha "

Serpil " ay sanki yurt dışından alıp getiriyor, Bune edepsizlik,."

" kalk kız sende çayı falan koy!"

" banane ben iş yapmak istemiyorum Asya gelince yapsın "

" valla benim canıma minnet umurumda bile değil aranızda halledin."

Cody " ben duşa giriyorum, " dedi duşa girdi, suyu açtı, ıslanan vucudunu okşuyordu, kendini gerçekten çok seviyordu.

Kapı çaldı, Gülşen açmak için kapıya geldi, açtı" Kız nerde kaldın sen bu saate kadar bakalım kimlerle sürtüyordun"

" ay teyze saat daha 8:30 ne sürtmesi "

" iyi iyi hadi kahvaltıyı hazırla, çayı da koy "

" Serpil kanka yardım eder misin? "

" banane be alttarafı bir çay koyup kahvaltı hazırlayacaksın istersen komşuyu da çağıralım on kişiyle hatırlarız"

Asya " Tamam kardeşim ben hazırlarım otur sen rahatına bak, istediğin birşey varmı kahvaltıda,

" jambonlu yumurta "

" iyide jambon almadım"

" madem jambon yok o zaman neden soruyorsun aptal mısın? İşine bak! "
Dedi sigarasını çıkardı, bir dal Gülşene uzattı "al abla" Gülşen "sağol bakalım" ikisi de bacak bacak üstüne attı, sigarasını içerken, Serpil " Asya niye kültablası getirmiyorsun, burda sigara içtiğimizi görmeyecek kadar kör müsün?

" görmedim özür dilerim " bulaşık makinesinin yanındaki çekmece den kültablasını aldı be önlerine koydu,

Cody duştan çıkmış yarı çıplak bir şekilde mutfağa geldi, sessizce Asya'nın arkasından gözlerini kapattı " bil bakalım kimim ben"

" sen benim yakışıklı serserimsin"

Cody ellerini çekti, Asya da ona döndü, " demek yakışıklı serseri bunu sevdim " dedi göz kırptı.

İkisini bu halde gören Serpil ve Gülşen sinir krizleri geçiriyordu ama Gülşen profesyoneldi belli etmiyordu" sıhhatler olsun Cody tatlım "

" teşekkür ederim Gülşen, vay canına Asya ne kadar güzel şeyler hazırlamışsın bayıldım gerçekten "

Serpil " bu domatesler ne böyle köpeğin önüne doğrar gibi "

Cody " Serpil sen hâlâ akıllanmadın mı?, haddini bil istersen, her yerde konuşabilirsin ama burası benim evim sessizce otur önüne koyulan şeyleri ye uslu uslu otur, yok ben yapamam diyorsan, bak kapı orda, tamam anlaştık?"

Serpil pusmuştu, kıpkırmızı olmuştu. Asya ya olan düşmanlığı biraz daha artmıştı, ama Asyadan bunun intikamını alacaktı..

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin