Melisa ve Asya eve gelmişti, Asya'nın nedense yüzünde tuhaf bir tebessüm vardı, Melisa görmüştü ama birşey demedi. Moralinin bozulmasını istemiyordu.
Melisa " Aç mısın canım, birşeyler hazırlayayım mı?"
Asya gülerek Melisa ya " Yok ya dışardan yiyeyim, şöyle güzel bir restoranda hoş sohbet eşliğinde yemeğimizi yiyelim "
Melisa şaşkında, Asya'nın bu kadar neşeli olmasına, Birkaç gündür ona üzülmemesi için telkinde bulunuyordu acaba ondan mı bu kadar mutlu, yoksa mutlu gibi mi gözükmeye çalışıyor? Diye düşündü.
" Asya hayatım, sen gerçekten iyi olduğuna emin misin bak gerçekten merak ediyorum ya moralin çok bozuktu elbette neşeli olmanı istiyorum ama.."
Asya sözünü yarıda kesti " Gerçekten bak yani annem vefat edeli birkaç gün oldu, tamam hâlâ içimde bir burukluk var ancak ölenle ölünmüyor hayat devam ediyor, senin dediğin gibi savaşmak zorundayım!"
"Aferin kız sana gördüğümde en güçlü kızlardan birisin, çok sevdiğim bir restorant var oldukça popüler biryer seni oraya götürürüm"
" Acaba boşyer varmıdır? "
" Babamın arkadaşının oğlunun yeri, Toprak abinin yani ben ararım bize hemen masa ayarlar "
Melisa eline telefonunu aldı, Toprağı aradı birkaç çalmadan sonra açtı.
" Efendim Melisa "
" Alo abi iyi akşamlar nasılsın? "
" İyiyim sen nasılsın? "
" iyiyim abi, ya bir arkadaşımla oraya geleceğiz de boş masa varmı? "
" Olmasa bile senin için dışardan masa getirtirim, prenses"
" ya abi utandırma beni "
" var var az önce rezerve olan bir masa yan masada arkadaşlarını görünce onların yanına oturdu ve şimdi yanlarındaki masa boş hemen gelir misiniz? "
" elbette abi en geç yarım saate oradayız "
" Tamam görüşürüz. "
Melisa "hadi kızım hazırlanalım, "
Asya " Ben iyiyim böyle gerçekten "
" Bak artık yeni bir sayfa açıyoruz, beni sinir etme gebertirim bak! Şimdi şu gözlüklerden kurtulmanla başlıyoruz. Sen kendini bana bırak!"
Melisa, Asya'nın gözlüğünden diş tellerine kadar hepsini çıkarmıştı, zaten telleri çıkarıp takabiliyordu, hafif de makyajını yaptı artık hazırdı.
Melisa" kendine bakmaya hayır mısın?
"
Asya kendine ayna da baktığında inanamadı " Bu bu ben miyim? Gerçekten bu kadar güzelmiyim? "" Sen mükemmel hayatım, artık saklanmak yok artık gizlenmek yok!
" Bu benim, evet bu gerçekten benim, "
Melisa " Bebeğim yolda konuşalım bak geç kalacağız sonra "
" Tamam hadi çıkalım "
Melisa araba kullanmayı biliyordu, Asya'nın annesinin arabasını kullanacaktı.
" Melisa gerçekten on parmağında on marifet, ne kadar donanımlı bir kızsın "
" Araba kullanmayı sev, böyle göründüğüme bakma küçüklüğümde bile bebeklerle oynamadım hep arabalarla oynardım, Aslında hiç bebeğim olmadı, abimle birlikte balığa giderdim, babamla futbol maçlarına, abimin oynadığı basketbol takımının bütün maçlarda gittim"
" Gerçekten şu anki haline bakınca.."
" İnsanın inanası gelmiyor değil mi? Mert adında bir çocuğu seviyordum, ben çok çirkin bir kızdım ve erkek gibi giyinirdim, ona onu sevdiğimi söyledim bana dediki şu tipine bak, utanmadan bana nasıl aşkını ilan edersin nemrut suratlı, erkek misin kız mısın belli değil, on tane şeyim olsa birini sana vermem. Seninle çıkacağıma Ahmetle çıkarım daha iyi demişti "
" oha bu nasıl bir edepsizlik, peki sonra ne oldu? "
" Estetik yaptırdım, özle dersler aldım, o zamana kadar hiç saçımı bile taramamıştım "
" vay canına, sen benden de betermişsin "
" Hiç sorma, değişmiş halimle okula döndüğümde, bana çıkma teklifi bile etmişti ama onu süründürdüm, , neyse işte buda böyle bir anımdır ilkkez sana anlatıyorum"
" Teşekkür ederim bana güvendiğin için, "
" ne demek biz kardeşiz "
Artık Restaurant'a gelmişlerdi acaba içeri de ne gibi sürprizler onları bekliyordu acaba...
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...