Bir kimsenin sizden nefret etmesinin asıl nedeni, sizin gibi olmak istediğini hâlde asla sizin gibi olamayacağını bilmesidir.
Victor HugoGülşen " Bu gece ben eve de gidemem ki Rasim, çünkü gidecek bir evim yok, Cody'nin evine de gidemem ki ben " boş gözlerle karşıya bakıyordu elimdeki viski bardağını aldı fondip yaptıktan sonra duvara fırlattı, bağırmaya başladı aynı zamanda Rasimin önünde diz çöküyordu " Sevdim Rasim sevdim, anlıyor musun? Çok sevdim ya Allâh aşkına bu benim kaderim mi? Söyler misin bana, ne bahtsız kaderim varmış, ne çekilecek çilem varmış benim ya!"
" Öyle söyleme, belkide tek aşk acısı çeken sen değilsindir, belki senin tek bir sözün için dünyayı başlarına yıkacak birisi vardır "
Gülşen bu sözleri duyunca ağlamayı kesti, Kafasını yukarıya doğru kaldırdı " Beni mi seviyorsun?"
" Senin gibi zeki bir kadın bunu nasıl anlamaz ki? Ama sen başka şeylerle meşguldün ben senin için önemliler listesinde yoktum "
" Rasim bak ben sana o gözle bakmıyorum "
" Haklısın ben senin kirli işlerini yapan uşağınım değil mi? "
" Lan kes sesini sanki bedava yaptın? 750 bin nakit para aldın daha hâlâ çenen çıkıyor, tek bildiğim nu zaten car car konuş icraatta hiçbirşey yok "
" varya eğer seni sevmesem bu kadar sözden sonra kadın falan dinlemem vururdum"
" Eh,"
Tam o sırada Rasimin adamı " Abi çocuğu gömdük, etrafı da temizledik, herşey tamamdır "
Gülşen bunları duyunca tekrar ağlamaya başladı.
Rasim eliyle adamına git işareti yaptı " Ağlama kadınım kıyamam "
" Sırnaşma be! Benim kalbim Cody'e ait, dokunma bana sakın "
" Bu kadar seviyorsunda niye öldürdün o zaman, ne oldu hani cevap bekliyorum, çıkarların ters düştü biletini kestin, senin sevgin kendi çıkarların söz konulu olduğunda nedense birden bitiyor "
" Evet bitiyor çünkü çıkarlarımdan hiçbir şey önemli değil "
" Bunu öğrendik artık, ama sana birşey söylemek istiyorum ben bile sen kadar acımasız değilim "
" Nasıl yani? "
" Benim öldürdüğüm kişiler bu pis sektörde olupta bana yamuk yapanlar, ama sen canın istediği herkesi ortadan kaldırmak için uğraşıyorsun, sana birşey söylemek istiyorum masum insanların ahını çok aldın bu iyi birşey değil "
" Ee kes be! Bana nasihat verecek durumda mısın ki sen? Tencere dibin kara seninki ondan kara! Bana akıl verme akıl bende de var bana para ver para, "
" Bende paraya önem veriyorum da sen gerçekten hırslarının kölesi olmuşsun, bırka bu işler gel seninle yurt dışında bir hayat yaşayalım. Herşeyi unutalım "
" Sen ne yılışık birisisin ya, sürekli bana asılıp durma, biz seninle iş arkadaşıyız, şimdi beni bir otele bırak "
" Tamam nasıl istersen öyle olsun, gerçekten zor bir kadınsın ama seviyorum seni "
" Off hâlâ seviyorum diyor ya neyse bırka benş bir otele sonra ne halin varsa gör "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...